Gaaaf frenzy dat geeft ook weer een geruststelling zodra je dat hoort!! Maar dat kan dus ongeveer vanaf 9/10 weken begrijp ik
@ Aris; het advies is eigenlijk pas vanaf 12-14 wk, omdat je daarvoor het hartje meestal niet (makkelijk) kan vinden. En dan raak je juist in paniek,,
O wat gaaf Frenzy! Zat er aan te denken ook zo'n ding te kopen, maar lees verschillende meningen er over... Twijfel dus even, maar jij bent helemaal tevreden lijkt me dan.
@Frenzy, leuk zeg! Heb je nu niet de neiging elke keer te gaan luisteren? @vraagje leeftijd kids: mijn jongens zijn 7
Frency wat leuk. Ik heb er ook 1 maar denk dat ik voorlopig nog ff wacht. Morgen eeer een echo. Ook al mag ik elke week de spanning wordt er niet mindet om. Mijn zoon is 4 jaar
Ik heb ook een angelsounds en luister soms even met mn vriend maar niet te vaak. Bij dochter had ik er ook eentje en heeft er echt niets aan overgehouden. Gewoon niet te vaak en te lang luisteren. Mijn vk zegt dat er vk's zijn die zeggen dat het niet goed is om te doen maar dat zeggen ze alleen aangezien ze niet willen dat je luistert omdat er heel veel vrouwen door in paniek raken als ze het hartje even niet kunnen vinden. Als ke weet waar je moet zoeken is het super easy.
Pff heb me nog nooit zo bang gevoeld. Had helder bloedverlies. Gelukkig geen krampen. Verloskundige was gelukkig binnen een kwartier aan de deur. Dat gaf wel een erg fijn gevoel. Ze kon helaas niet zeggen hoedat het kwam. Ja miss te veel gedaan op werk of door het vrijen. Nja nu f bijkomen van de schrik. Morgen meteen een afspraak maken voor een echo. Miss kan ik morgen al meteen terecht. Sorry voor het ego bericht maar moest het van me afschrijven. X
He getsie das schrikken!!!! Hier ook onzeker, voel me nl stukken beter dus twijfel of t wel goed gaat nog. Pfff vrijdag pas intake vk. Hopelijk gaat ze dan naar t hartje luisteren (deed ze bij een vriendin ook met 9 weken). Doodeng toch weer!
Mommie d hier dus exact dezelfde angst. Voel me prima. Nergens steekjes niet extreem moe( nou heb k t hele weekend ook niks gedaan) Heel spannend...houdt dat nou nooit op, die onzekerheid. ..
Ik voel me gelukkig nog kotsmisselijk en heb enorme last van me borsten. En toen de verloskundige weggin was het al gestopt en stukke minder dus daar houd ik me maar aan vast. Kon altijd bellen als ik vragen had zelfs midden in de nacht gelukkig. We zien morgen wel weer verder. Hopelijk voor jou ook snel een mooi hartje! x
Pinkeltje Hoop dat het onschuldig is. Zal voor je duimen. Najade Zie dat jouw kinderen ook al ouder zijn (die van mij zijn 9 en 7). Heb jij al bedacht hoe je dat van de zomer gaat doen? Bedoel ik wil eigenlijk wel ook dat de kinderen een leuke vakantie hebben. Normaal gingen we 2 weken naar het buitenland maar dat gaat hem dus niet worden dit jaar. Ben aan het kijken om in de meivakantie een weekje naar center parcs te gaan. Maar dan, die 6 weken in de zomer.
@Pinkeltje, dat is zeker schrikken en de angst van iedereen hier. Ik heb het ook gehad, bij mij was er niets aan de hand. Maar dat helderrode was wel heel kort....soort van bloedneus, daarna werd het bruin. @Luca, nee nog niet over nagedacht. Maar dat idee van de meivakantie vind ik een goede. Heb gelukkig fijne familie, de mijn jongens vast wel mee willen nemen als ze dagje weg gaan. Afgelopen zomer zijn we ook niet op vakantie geweest. Ik ben daarnaast gescheiden en ga ervan uit dat mijn ex-partner ze ook nog voor twee weekjes heeft. Wel iets om over na te denken in ieder geval.
Op vakantie ben ik al 5 jaar niet geweest. Ben zelfs nog nooit met mijn vriend op vakantie geweest behalve weekendje luxemburg met vrienden (maar dat kan ik niet echt vakantie noemen). Dit jaar zal het er ook wel weer niet van komen ben ik bang.