Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Hebben het er met de jongens al een tijdje over gehad. Ze willen graag een broertje of zusje. toen we van de zomer in Italie waren zei ik dat als er nog een bij zou komen we waarschijnlijk volgende zomer niet op vakantie kunnen, en hoe ze dat zouden vinden?

Zegt mijn oudste: ik heb liever een baby. Van een vakantie heb je 2 weken plezier en van een baby het hele jaar.

Is dat nou niet lief?

2. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhh luca ja idd..wat mooi gezegd!

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Pinkeltje jeetje schrikken.. :(
    Ik duim voor je meis!

Hier ga ik morgen weer aan het werk, tot 11 uur. :)
    Vandaag heb ik een zooitje ovu testen bestelt kreeg er 6 gratis zwangerschapstesten bij voor 15 euro ofzo leuk prijsje. :)

4. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Luca, dat is zeker lief zeg!
    Hier zeggen ze dat ze geen broertje of zusje willen, ze hebben toch al een poes?!

@GwoonAn: fijn dat je weer vooruit kunt kijken! You go, girl!!

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha

6. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Aris & Blinq; succes met jullie zoektocht!

@ Najade; heb jij een tweeling? Aangezien je aangeeft dat je ze 7 zijn?

@ Vakantie; voor ons wordt het echt afkicken, wij zijn echte avonturiers, rond reizen, actief zijn etc. Gaat hem deze zomer niet worden.

@ luca; wat onwijs lief! Hihi

@ Pinkeltje; hoe gaat het nu? Duim voor je morgen!

@ Gewoonan; succes mrg met werken, rustig aan! Hoop echt dat je snel weer zwanger bent!

@ Luisteren met angelsound; idd meningen zijn er over verdeeld, maar heb het idee dat de meeste vk's het vooral afraden ivm met de onzekerheid die het kan opwekken. En idd je moet niet dagelijks het hartje gaan luisteren, maar af en toe...

7. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb een tweeling, jongens van 7....in 2010 geadopteerd.

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    eindr vd vakantoe weekje Nederland boeken kan ook nog toch?
    wij zijn t jasr dat mn zoontje geboren werd niet op vakantie geweest, mja misschien wel als alles normaal gegaan was. zijn voorjaar erna weg gegaan en afgelopen zomer rondgetoert door zweden met baby van net 1 en een tent. was te doen alleen met ons zoontje achteraf wat minder slim haha we waren erg dapper bedacht ik achteraf.

spannend pinkeltje

hier nav jullie ook de angelsound eens opgezocht, nja mn partner dan. ik zei al lukt noooit, maar verdomd! we hoorden het en heel goed lang en duidelijk ook! 8.2 weken! bij zoontje pas rond week 10/11 en niet zo duidelijk als dit.

9. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    #2529 Frenzy, 10 nov 2013
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
    @ Najade; Bijzonder! Maar toen der tijd met je ex toch? En nu met je huidige man/ vriend zo zwanger. Zijn de jongens Nederlands? Ga even zoeken naar je voorstel stukje, is me weer ontschoten. Maar vind het heel bijzonder, lijkt me ook erg pittig.

Edit: heb het even terug gelezen, het bijzonder verhaal idd met het lange MMM traject en nu met huidige partner spontaan zwanger.Had het verhaal niet meer aan een naam gelinkt.

@ Aloha; leuk dat je het hartje ook gevonden hebt! Wat speciaal he!

10. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Frenzy, goed terug gelezen! Ja, blijft een ongelooflijk verhaal. Ik heb al heel wat negatieve ervaringen achter de rug wat betreft kinderwens.
    Kids komen niet uit Nederland.

@Aloha: leuk hoor! Lijkt me heel speciaal.

11. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelsound gevonden kan hem woensdag ophalen😄

12. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames! Thanks voor jullie berichtjes. Moet om 8 uur even bellen naar de verloskundige over verwijskaart voor een echo. Waarschijnlijk bellen hun voor een afspraak voor een echo. Nja dat hoor ik strakjes allemaal wel. Heb geen buikpijn gehad en nu ook niet en ben weer helemaal schoon dus heb goede hoop. Denk dat ik gister stiekem iets heb getild(waar je nu nog niet bij stil staat) of te druk heb gehad op werk. Nja we zien het vandaag of morgen op de echo. Ik laat weten waneer ik de echo heb.

x

13. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0

Hier nog niks helaas.... Op twee gereageerd en de een nog geen reactie en de ander overboden

14. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Succes pinkeltje

15. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Succes Pinkeltje!

16. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dat is jammer blinq niet opgeven!

17. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag morgen om 12:15 naar het ziekenhuis voor een echo. Vind het super spannend!! Heb er wel zin in. Kijk er naar uit. Heb gelukkig geen buikpijn, ook niet gehad en ben net zo misselijk als altijd hihi dus voel me er wel goed over. Morgen meer zekerheid. Ik laat van me horen! Thanks voor de lieve berichtjes, had gisteren echt de schrik van me leven.

x

18. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    dames die al goeie echo hebben gehad hebben super leuk! heb wel alles terug gelezen ongeveer maar ga nu niet op alles reageren.
    ik probeer vanaf nu echt weer meer te komen anders mis ik jullie te veel.
    maar het ging hier even niet goed. ik zat bijna tegen uitdroging aan maar gelukkig nog niet erg genoeg om in het ziekenhuis te blijven!
    ik heb dus veel gerust en ff op kracht komen.
    deze week komen ze me riolering helemaal vervangen en asbest verwijderen dus helaas een te drukke week voor de deur staan :(
    onze quintes wordt opgevangen door me schoonouders daar ben ik wel blij mee :)

19. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi lady's!

Ik heb af en toe even bijgelezen maar even niet meer gereageerd. Hier nog geen verandering qua kwaaltjes, dus nog steeds zooo moe. Hoewel ik denk ik van geluk mag spreken dat ik niet erg misselijk ben alsk sommige meiden hoor.

Hier weten alleen vrienden en fam die dichtbij staan het, met wie we het ook zouden delen als t mis gaat. Vorige x toen het mis is gegaan, had vriendlief t al bijna van de daken geschreeuwd. Dat viel toen dus erg tegen om het slechte nieuws ook te moeten delen. Nu wilt hij het liefst met alles wachten tot de 12 weken. Dus ook als ik in mn enthousiasme al met namen aan kom of met ideeen voor de babykamer haha.

Schrikken pinkeltje! Hopelijk kun je snel terecht!

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat hebben jullie 2e hands voor de angel sound betaald?

Deel Deze Pagina