Aha, oké, dank voor de reacties!! Aangezien ik niet weet hoe goed de Zanzibariaanse echo apparatuur is, wachten we maar (met moeite) tot volgende week...
Was bij de eerste zwangerschap ook al. Zit zelfs te twijfelen of de tweede bij 11 weken ook niet inwendig moest.... Er staat me iets bij dat ze bij mij toen uitwendig het nog niet goed konden zien en alsnog inwendig deden. Vrijdag hen ik weer echo dus gen benieuwd.
gefeliciteerd met de goede echo's. Fijn dat het allemaal goed is. Ik snap dat verschil tussen de metingen niet. Ik lees nu 2,17 cm en 9 weken zoveel. Bij mij was 2,25 en dat meten ze op 8+5 ....raar. Ik dacht nou van alle verschillen, dat daar juist geen verschil in zat. @pinkeltje: succes morgen, fijn dat je er een goed gevoel over hebt!
http:// http://www.babycenter.com/average-fetal-length-weight-chart Hier wel wat info en volgens mij zit mijn echoscopist dan goed in de buurt. Onder de 2,3cm is nog onder de 9 weken. Ik vind het zo vreemd die verschillen.
@ Caramelbaby; hier met 8 weken uitwendig, ligt er echt aan wat voor apparatuur, hoe je buik/baarmoeder is. Wel spannend voor jullie! @ Stepanietaal; heftig hoor, nu wel weer fitter? Vervelend dat ze zo aan het klussen zijn, maar zal wel nodig zijn dan toch? @ Najade; idd wat een verschillen. Als het uiteindelijk maar goed komt toch! @ Aris; gaaf dat je een angelsound heb! Maar pin je er niet op vast he, als je het hartje nog niet hoort, je bent echt nog vroeg ook! @ Blinq; en al een angelsound gekocht? Is wel super leuk straks! @ Pinkeltje; succes mrg! Fijn dat het bloeden is gestopt! @ ego; eerste dagje werken zit erop, ben kapot! Men! Maar was wel super leuk! Nu vanavond lekker relaxen
Wat een goede berichten allemaal weer! Ik mag mag morgen. .vandaag was Mijn collega. ..zij loopt exact gelijk met mij!!!! Bij haar was alles prima, hartfrequentie was 130 bij 7 wk. Nu hopen dat ik morgen ook goed nieuws heb.. Zo bang...mn vriend wordt me zat omdat ik zo zenuwachtig en bang ben..dus ik kan ook niet echt mn gevoelens kwijt..
Aaah evengeduld, das ook niet lief hihi Hier werd vriend ook zenuwachtig toen we in de auto stapten dus wie weet de jouwe ook nog wel Ik mag volgende week dinsdag weer.. Vind t nu alweer spannend
@frenzy dat weet ik denk dat ik gewoon als ik hem ophaal woensdag het snel even probeer en als het niet lukt dan leg ik m in de kast tot volgende week en dan nog eens proberen weet dat ik nog heel vroeg ben☺️
iedereen gaat een angel sound kopen ja?! Ik denk dat ik hem toch liever niet heb, ken me zelf en zou dan echt de hele dag ermee bezig zijn Mijn grootste wens komt al uit als we morgen bij de echo een kloppend hartje te zien krijgen! SPANNEND!!!!!
@Frenzy: Nee nog niet. Vrijdag hebben we echo. Heb met vriendlief afgesproken dat we bij een kloppend hartje er een gaan halen Succes dames die morgen een echo hebben!
Hier morgen weer controlle enecho. Ben dan gewoon al 12 weken. Hoop zo dat alles goed is, kan ik eindelijk weer gaan ademhalen! Mn vriend mag me nieteens aanraken ben bang dat ik dan ga bloeden ofzo. Heb gezegd met 12 weken mag je weer haha. Herkenbaar?
Hoi dames, Het is hier weer ff radiostilte geweest. Ik ben afgelopen weekend opgenomen geweest, en ik hou weer niks binnen. Ik probeer trouw mee te lezen, maar soms hou ik het niet bij hihi.
@rondvierkantje, heftig zeg! Hoop dat het snel beter met je gaat. @tetta, ik herken wel die angst, maar ik kan het niet volhouden tot aan 12 weken. We zijn wel heel voorzichtig. @ego: hier veel krampjes vannacht, doodeng. Hoop mijn darmen.. Had het ook heel koud. buikpijn nog niet weg.
Goeiemorgen Succes met de echo's vandaag meiden! @ angelsound, lijkt me heel sjiek. Maar denk dat ik wel paranoia zou worden als ik hartje niet zou horen. Dus laat maar zijn. @ tetta, gewoon doen wat goed voelt. Moeten ze maar begrip voor hebben ik vind het zelf niet zo akelig. @ rondvierkantje, jee beterschap zeg. Rustig aan. Kan niet op alles reageren zit op de telefoon.
Rondvierkantje, wat vervelend zeg hopelijk gaat het snel beter@ Tetta, heel herkenbaar haha. Mijn vriend heeft ook al de hele tijd niet aan mij mogen zitten.... durf ook niet en gebruik utrogestan dus voel me vies daar Angelsound, denk niets voor mij. Ga ik veel te vaak gebruiken denk ik. Maak mezelf vast gek dan. Succes met de echo's vandaag! Ik mag om 9.45 ook weer.