Haha, ja ga wel een voorkeur aan vragen idd.. Er zijn er een paar die ik niet aan m'n bed wil hebben die ik ken.. Hihi. Haha ja dat zei die van mij idd ook! Nou lijkt me heerlijk, kom maar op met die fruitcocktails
Welkom!! Had al ergens je verhaal gelezen.. Was wel pittig. Fijn dat je nu lekker blij kan zijn en kan gaan genieten!
Gefeliciteerd en welkom BabyAngel! Dat zal even schrikken zijn geweest. Bij mij was de 1e ongepland (wel heel welkom). Was nog erg jong (ben ook al jaren niet meer samen met de biologische vader). Je man zal er wel even aan moeten wennen, komt goed! Onze jongste zijn ong even oud denk ik. Mijn zoontje is van 13-12. Nu bijna 10 maanden. Als je al je gegevens doorgeeft (liefst in kleur hihi) dan zet ik je erbij in de lijst! Hier beginnen mijn darmen ook flink op te zwellen. Bij de 2e was het al heel snel zichtbaar. Maar nu heb ik ook nog wel heel veel kilo's over van vorige zwangerschappen Over kraamzorg. Denk dat het heeeel anders is met je eigen kindje hihi.
Goedemorgen! Weer een nieuwe dag. Vandaag eindelijk geen file en binnen 40 minuten op mijn werk. Overigens ben ik echt super misselijk op het moment. Zometeen maar proberen iets binnen te krijgen. Maandag krijgen we onze echo. Ben benieuwd of er uberhaupt al iets te zien is. Als de echo goed is meld ik me aan voor MvM.
Welkom BabyAngel @patty86. Spannend zo'n eerste echo al dichtbij. Ik moet nog een weekje wachten. Nu precies 6 weken. Misselijkheid is nog vrijwel niet te bekennen, maak me wel een beetje zorgen maar heb wel een paar andere symptomen dus hoop dat het goed zit Hoe gaat het bij de rest kwa symptomen? Hadden jullie die al vrij snel?
Had bij beide al direct symptomen. Bij mij zoontje erg misselijk geweest. Maar voel me nu 'al' 3 dagen best goed. Maar ben ook maar net zwanger dus zal nog wel komen haha.
goeiemorgen Welkom babyangel en gefeliciteerd @symptomen Momenteel voel ik me ook wel goed eigenlijk, wel al een opgezette buik en merk het aan me borsten. Maar die misselijkheid en hoofdpijn zijn nu weg. Van de ene kant blij, maar aan de andere kant maak je je toch wel sneller zorgen dan.. Maar die symptomen kunnen schommelen in het begin he? Ben gisteren toch bij de prenatal en de babydump gaan rondneuzen maar nog niks gekocht haha
Ik heb vanochtend de vk gebeld, en mijn afspraak voor de 1e echo is donderdag 7november 19:30 uur. Ik baal wel n beetje. Ik zou bij 7 weken n echo krijgen ivm de eerdere ma. Maar alles zat helemaal volgeboekt. Er waren wel midden op de dag nog n paaaar gaatjes, maar ik werk alle dagen en voor mij is dat dus niet n optie. Dus nu moet ik evengoed tot 8 weken wachten, 8+2 zelfs. Niet leuk. Zit ik ruim n week extra in spanning. Maar de vk zei dat t voordeel is dat de echo op dat moment veel meer zekerheid geeft dan bij 7 weken. Ze zei dat bij n kloppend hartje de kans dan 88% is dat t goed gaat. Maar dat is ook n beetje lulkoek en heb ik geen donder aan, want dat weet ik uit eigen ervaring... Had vorige keer n mooi kloppend hartje maar t ging toch nog mis. Voel me ineens zo onzeker....
Morning dames! Leuk nog meer nieuwe zwangeren! En jeetje maandag al de eerste echo? Ik moet nog bellen naar mn vk, vandaag is mn nod. Ben nog wel onzeker dus wilde de clearblue digital halen maar het regent en mn dreumesje ligt ziek op de bank met 38.9 😞😞. Qua symptomen begon t precies t zelfde als de vorige x, op 11 dpo gevoelige boobies, opgezwollen darmen en darmen van slag. Verder idd steekjes, rugpijn en moe/beetje misselijk bij vlagen. Zwangeren van nr2 was t bij jullie bij nr 2/3 ook precies hetzelfde? Ik denk overigens dat ik weer een jongen krijg. En jullie?
@ cathrien, knuffel meid. kan me echt indenken dat je je onzeker voelt. Ik voel me dat al laat staan als het als eens mis is gegaan. @mommied Ik heb een gevoel een meisje
@cathrien, 7 november is idd nog erg ver, balen dat je zolang moet wachten. Ook al heb ik geen miskraam meegemaakt ik begrijp je angst wel. @mommied Wij beiden hebben het gevoel dat het een jongen wordt, ben benieuwd of ons gevoel klopt. Beterschap met je kindje
Cathrien ik leef met je mee. Balen dat je zolang moet wachten. Ik heb wat dat betreft geen klagen. Ik mag aanstaande maandag al met 5+6 weken. Ik vraag me alleen af of er dan uberhaupt wel iets te zien is. Maar goed we wachten het af. Ik ga in het ziekenhuis bevallen, waarschijnlijk keizersnede ivm stand van mijn bekken en kans op zuurstofgebrek. Ik weet bijna zeker dat het een meisje gaat worden. En ik ga flesvoeding geven. Ook ivm met werk en sowieso al last van gevoelige borsten.
@Cathrien Voor je het weet is het 7 november! Nog maar 27 dagen! Ik mag ook dan voor mijn eerste echo. Ben dan 9 weken. Ik heb hiervoor mijn MA gehad en ik moet zeggen dat ik het niet zo erg vind dat ik met 9 weken de eerste echo heb. Dan is er al zoveel meer te zien dan met een echo bij bijvoorbeeld met 6 weken. En als het mis gaat.... gaat het mis. Daar kan ook een echo helaas niks aan veranderen. Maar ik ben daar vrij nuchter in denk ik. Plus ik vind het een fijn idee dat ik dan bijna bij die beruchte 12 weken zone!
Hihi leuk dat jullie ook al een gevoel hebben! Ik ga maandag de vk bellen, vorige x had ik 'per ongeluk' al met 8 wkn3dgn de eerste echo dan wil ik wel weer hihi. Nog geen kort lontje hier, maar had ik vorige x ook niet.
Juni 2014 Mama's Uitgerekende datums: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Crol, 24 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH? BV 7. Hophop, 26 jaar, 1e kindje, ZH, FV 8. Annamar, 28 jaar, 3e kindje, THUIS, BV 9. 10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 12. Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, THUIS, BV 13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 13. Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 14. 15. 16. 17. 18. Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV 18. Wondertjenr2, 25 jaar, 3e kindje, ZH, BV/FV? 19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, THUIS, BV/FV? 19. Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 19. Knopper, 31 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH? BV 20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje, ZH, BV 21. MommieD, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 0 meisjes 0 jongens 3 verrassing/geheim Afspraken: 14-10 Patty86: 1e echo 14-10 Hophop: intake vk 15-10 Annamar: intake vk 17-10 Crol: 1e echo 21-10 Hophop: 1e echo 24-10 Crol: intake vk 29-10 Aqua82: 1e echo 31-10 Frenzy: 1e echo 04-11 Rian89: vk 04-11 Frenzy: intake 07-11 Mama tuttebel: 1e echo & intake vk 07-11 Wondertjenr2: 1e echo en intake vk Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast!
Hallo allemaal, Ik heb me zojuist op het lijstje geplaatst. Vanmorgen had ik een positieve test! gezien mijn cyclus/verwachte ei ben ik 19 juni uitgerekend. En dat in onze tweede ronde! (exact zoals vorige keer) Het wordt ons tweede kindje, wij hebben al een zoon van 18,5 maand. Net zoals bij onze eerste zwangerschap willen wij nu ook niet weten wat het geslacht is. Er komt weer een hele spannende periode aan en vind het erg leuk om aan te schuiven bij de anderen Knopper
hallo allemaal, mag ik me ook bij jullie voegen en wil iemand mijnop de lijst zetten? Ik ben plurk, 31 jaar en moeder van 2 kindjes. En nu net zwanger van de derde, ik denk dat mijn uitgerekende datum 21 juni is. Afgelopen jaar heb ik twee miskramen gehad, bij 9 en bij 7 weken dus ik vind het allemaal erg spannend!