Inderdaad, ik had bij nader inzien liever tot 10 weken gewacht, het is sowieso een klein frutseltje maar goed, das achteraf gepraat. Geen idee hoe hun apparatuur is, maar kan me voorstellen dat ze bijvoorbeeld in het zkh een beter apparaat hebben. In principe doet de vk pas vanaf week 8 echo's, dus wat dat betreft was ik ook al vroeg met krap 7 weken. Voor diegene die het vroeg, ze heeft geen uitspraken gedaan over hoe lang ik nu zwanger zou zijn maar gezien mijn 34 dagen cyclus, late ei en mijn eigen vermoeden van late innesteling zou het me niets verbazen als ik een week korter zwanger ben. Mijn volgende echo heb ik op de 26e op een andere locatie, misschien ook met andere apparatuur ach ik ben al heel erg opgelucht dat het in mijn baarmoeder zit en dat verder alles er goed uitziet.
Gaat vast goedkomen Cindy. Ik werd volgens mij knalrood toen mijn collega dat zei. Kan ook niet liegen dus heb het maar toegegeven. Even voor jullie info, mijn buik en borsten zijn dikker en mijn gezicht ook volgens haar.
haha, mijn borsten verraden ook een hoop op het moment, al menige opmerkingen gehad over vergroting! maar nog niet 1 die het durft te vragen haha..
Ik zou t oook niet durven vragen. Stel dat t niet zo is.. Mijn BFF zat me van de week echt aan te staren en ineens zei ze: Je tieten fascineren me echt.... Schoot echt vol in de lach, die manier hoe het eruit kwam!
@ Luca, zou ik me ook ergeren zo'n vraag. Iemand anders gewoon in verlegenheid brengen niks anders is dat .
Hihi te grappig dames! Ik kreeg destijds op kantoor met name opmerkingen vanaf een week of 24. Was toen ook van c naar e gegaan haha. Cosy balen van die echo, hoop dat je op de volgende een springend frummeltje ziet. En anderen met goede echos, fijn zeg! En de eerste 12 weken zwangere is ook al bereikt? Mijlpaal!!!
Nee vreselijk! Je leeft er echt iedere keer naartoe en dan moet je ineens nog een dag langer wachten!
Is er al iets bekend van Pinkeltje? Of heb ik er nu overheen gelezen. Spannend hoor. Cosey, ik had hetzelfde. 2 weken later prachtige echo. Bij mij was alleen vruchtzakje te zien, niet eens een dooierzak laat staan vruchtje. Ik duim voor je.
Nou ...nog 3 uur en dan mag ik ook... Ik weet zeker dat ik 7.1 ben, heb n ovu test test gedaan destijds en getemperatuurd..kannie missen dus.. Cindy hoe is het met jou??
Kijk daar knapt een mens van op zag jij helemaal niets in het zakje? En hoe lang was je toen volgens algemene telling zwanger? Mijn vk was er heel rustig en positief over, manlief ook , lees ook veel verhalen waarvan de afloop goed was dus daar put ik hoop en moed uit. Dat is overigens ook het beste nu, ben van nature een doemdenker
@evengeduld ik word lichtelijk gestoord hier Volgens mij heb ik een bloeddruk van 200 pfff Over een klein uurtje zullen we het weten Iedereen die vandaag nog een echo krijgt. Succes
Cosy ik ben ook bijna een week tetuggezet in t begin. Had ineeens een langere cyclus en late innesteling blijkbaar.