ook al? schijnbaar heb ik iets gemist, wie nog dan? En ik heb geen idee eigenlijk of ik minder ver zou kunnen zijn maar wat voel ik me slecht pffff Vraag me af of er nog hoop is of dat ik gewoon van het ergste moet uitgaan
Ahhh shit jij ook al cindy Geloof dat het cosy was toch? Die had ook een vruchtzakje geloof ik.. Shit shit shit joh
Soorry voor het ego bericht maar ben helema in de wolken!! Met ons kindje is het allemaal goed heb zelfs een mooie kloppend hartje gezien wauw wat is dat een wonder!!! Er mag een hartje voor mijn naam en de onzekerheid is weg. Ze zei zelfs dat ik me geen zorgen hoefde temaken over de nog aankomende 4 weken. Die kom ik met gemak door. Ik zweef nog even verder! Owja hij/zij was 1,7cm lang dus precies op me uitgerekende datum! x
Cindy, o nee zeg Dat gaan lange 2 weken worden, balen joh! Tetta, grappig dat ie al stond haha. Fijn dat de echo goed was! Koud, heb ik ook heel erg last van. Op m'n werk, in bed... Op de bank ben ik nu ook extra dik aangekleed en dikke deken over me heen. We hebben het net trouwens aan m'n schoonouders verteld. Die waren echt heel blij! Bij mijn ouders was het toch minder leuk, want m'n moeder vroeg ernaar aan de telefoon en kon niet liegen. Vind het leuker om er zelf mee te komen
Pinkeltje, jij gefeliciteerd met de goede echo! Ik krijg gewoon opnieuw zenuwen.. Volgende week mogen we weer gluren hihi
Gefeliciteerd pinkeltje! Maar hoe weten ze dat met de komende 4 weken geen zorgen hoeft te maken? ( ben evenver ongeveer dus nieuwsgierig)
Hier nog iemand die stuitert van blijdschap; we hebben een prachtig hartje gezien én gehoord! Onze beeb was al 24mm groot, we konden duidelijk de kant van het hoofdje zien en we dachten beentjes te zien, maar de vk dacht dat het de navelstreng was. In elk geval; prachtig! We zijn verliefd! En wat ging dat hartje lekker snel zeg! Een levendige beeb! En ik ben 1 dagje vooruit gezet, dus nu precies 9 weken zwanger en 17 juni uitgerekend (moet mijn banner nog even aanpassen). JOEPIE!!!! Foto houden jullie te goed. Het is nu te donker om n goede foto van de echofoto te kunnen maken. Gefeliciteerd voor de andere dames met een mooie echo. En heel erg vervelend voor de dames met een twijfelachtige echo. Ik leef met jullie mee. Ik weet helaas hoe zenuwslopend dat rare/nare bericht en daarna t wachten vervolgens kan zijn. Ik hoop uiteraard voor jullie dat de volgende echo n mooi vruchtje laat zien!
Dames met goede echo's gefeliciteerd Diegene die morgen mogen veel plezier en succes. Heb verder wel even gelezen maar nu geen tijd om te reageren. Kruip lekker mijn bedje in. Heb 3 uur training met de honden achter de rug en heb het koudddddd. Truste!
Gefeliciteerd cathrien! Door je enthousiasme kan ik bijna niet wachten tot morgen @ Dreamer, daarom wil ik dat ook weten. Is het niet dat je met de keer procentueel minder risico hebt? Ik weet het ook niet
Vind t ook een beetje raar om te zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken alsof ze kan garanderen dat het goed blijft gaan...
dank je wel iedereen ik kan eigenlijk niet veel korter zwanger zijn.. maar goed we moeten afwachten Ik zeg wel eerlijk dat ik maar van het ergste uitga want de kans dat het wel goed zit is voor mijn gevoel toch heel klein pfff Ik heb wel zoiets van als het dan toch niet goed zit, laat het dan ook afkomen en laat me niet nog 2 weken in spanning zitten en hopen Iedereen met een goede ECHO gefeliciteerd... wat super voor jullie!
Balen Cindy. Ik denk alleen niet dat een vk/gyn je valse hoop zou geven dus er zal toch een kansje zijn dat het wel goed zit.