@tetta: en al opgehaald of niet? ben echt heel nieuwsgierig haha. mijn telefoon had ik idd ook net terug vandaar dat ik hem nu niet laat maken haha. kost weer eigen risico enzo. @aqua: ik heb ook kraamzorg al geregeld beetje vroeg maar kan maar gedaan zijn hoeveel uur krijg jij? en welke club bedoel je ?
Zwangerschapspagina - Juni 2014 Mama's <3 die bedoel ik Ik heb geloof ik gewoon basisuren aangegeven? Ben er nog niet erg in thuis
jah zit ik ook bij idd alleen gebruik het nog niet haha is het nuttig daar ook bij te houden? en ik heb volgens mij 45 uur vroeg me af of dat veel is. vorige x geen kraamhulp gehad thuis alleen maar int ziekenhuis
jah dat lijkt mij ook haha. uiteraard hoeven ze geen uitleg meer te geven hoe ik de baby moet wassen en alles dat ken ik al. dus voor beetje hulp is het misschien handig maar verder weet ik nog niet.
Heb nog geen kraamzorg geregeld. Eerst morgen de echo maar weer eens afwachten. Bij mijn dochter hadden we het ook pas gedaan na de 20 weken echo. Was nog ruim op tijd. @ego: Zo net een partij over moeten geven Werd ineens hele erg misselijk na een kop thee gedronken te hebben. Heel raar want ben al weken niet meer echt misselijk.... Heb de bloeduitstorting puntjes al weer boven mijn oogleden staan :x
Nou kleine update: om 2uur weer naar de vk en dan hoop ik dat zei zegt dat er een mk bezig is want mijn vertrouwen is toch al weg en van deze onzekerheid draai je helemaal door pfff
Pfoe nogal ja. Stomme is dat ik een uurtje er na 2 boterhammen heb kunnen eten en nu warme chocomelk zit te drinken
cindy hoop je niet dat ze gaat zeggen dat het gewoon goed is ? vind het rara uitspraak misschien pak ik hem verkeerd op kan ook dan sorry! ik hoop dat je gewoon zwanger bent en dit er gewoon even bij hoort meid! heel veel sterkte in ieder geval! andere meiden mooie echos!
Natuurlijk hoop ik dat maar dat zit er gewoon niet meer in. Heb rugpijn menstruatie achtige krampen verlies vliesjes en met afvegen rode afscheiding. + dat ze op de echo dinsdag alleen een vruchtzak met dooierzak zagen met 8 weken. Dus wees eerlijk Hoe groot is de kans dat het goed zit. Ik ga half dood van binnen dus wil mezelf niet onnodig voor de ge kan houden