Iehhh getver tetta hihi Wij hadden ook twee katjes maar sinds de geboorte van mijn dochter waren ze echt enorm bang dus ze zijn uiteindelijk naar mensen in belgië gegaan waar het hele huis op de katten was aangepast
Ja heb t ding meteen weggegooid. Wij hadden er 2, enntje van sm die logeerde bij ons. Die piskat is overleden en daarna begon de andere ook te pissen. Die heb ik terug naar sm gestuurd
Ik zweer bij een soort nekrolkussentje van de lidl! Dat ding zat echt aan mij vastgeplakt de vorige zwangerschap, net wat kleiner en handzamer bij het warme weer, kon prima tussen de knieen, kon op mijn zij me buik erin leggen zodat hij niet doorhing. Heb hem zelfs bij het bevallen gebruikt ( in het ziekenhuis)! mishandeld ding.. zodra ik ze weer zie ga ik er weer 1 kopen, een nieuwe verse die minder uit model is Ik weet nog dat ik er een keer mee op mijn zij lag te slapen en dat ik heb wat onder mijn buik en borsten gestut had, in het ziekenhuis, kwam de nachtzuster binnen en die schrok zich kapot! Die dacht dat ik een hond bij mij in bed had! Haha, was echt hilarisch op dat moment
Mooie echo's komen er weer voorbij! Super. Hier nog een weekje en dan mogen wij ook weer kijken naar ons kleintje. Nu al zin in. Sterkte Tetta & Cindy. Ik herken je gevoel hoor. Ik hoorde 26-07 dat het fout was en pas 23-08 kon ik het afsluiten met de laatste bloedtest. Wat was ik dat zat.
Hoi dames! Ik heb een vraag, misschien wel gewoon heel dom.. Maar maak me toch een beetje zorgen. Aankomende zaterdag ben ik 8 weken en normaal zou ik op die dag ongesteld moeten worden.. ik heb nu echt een ongesteldheids gevoel zeg maar.. geen pijnlijke steken ofzo.. maar echt alsof het voelt dat je ongi wordt.. heeft iemand hier ook last van gehad? Misschien zit ik wel weer te stressen om niks.. maar t valt me gewoon echt op..en heb er ook spontaan twee dikke puisten bij in mn gezicht.. wil de vk niet bellen.. heb tenslotte maandag de eerste echo.. en merk wel hoe dichter bij dat komt hoe meer zorgen ik me ga maken of alles wel goed zit.. heb ook niet echt last van symptomen.. borsten zijn wel gevoelig/pijnlijk tepels ontzettend gevoelig.. niet echt misselijk geweest, smorgens wel een misselijk gevoel maar niet benoemenswaardig en savonds is het iets erger, de rest van de dag met vlagen.. wel echt moe al 2 weken.. Sorry als ik zeur! Maak me gewoon echt druk...
succes straks Cindy en tetta! en ik zie weer mooie echo's! gefeliciteerd dames. ik mag zo om 4 uur voor de intake en echo, spannend!
@ NonaMabye, ik heb dat ook gehad en nog steeds wel met vlagen. Afgelopen dinsdag was ik acht weken en gedurende het weekend ervoor had ik ook meer dan normaal last van dat zeurderige ongesteldheidsgevoel, lichte krampjes en steekjes etc. Nu ben ik natuurlijk geen expert en mijn eerste echo is aanstaande dinsdag pas, maar ik herken het wel. Vandaag en gister ook nog steeds af en toe die steekjes en gezeur. Ik heb gelezen dat wel meer vrouwen daar last van hebben...zal vast komen doordat het een en ander aan het oprekken is...
Alles was goed. Beeb stond op zn hoofd de breakdancen. Bloed komt waarschijnlijk van vaginawand. Herken je gevoel niet maar heb dat met ongi worden ook niet
ik kwam even kijken of er al cindy nieuws was.. nog niets dus? tetta fijn! nona nu ik erover nadenk had ik ook rond mn normale menstruatie ritme meer buikpijn, denk toeval ik weet het aan groei vd baarmoeder ben sindsdien ook weer iets dikker. enneh geen gekke vraag hoor! zorgen mag je natuurlijk altijd delen!
Nona das best normaal grloof ik.. Tante van mij heeft een baarmoederverwijdring gehad en voelt ook elke maand nog rond dr menstruatie tijd dat gevoel..
Nou daar komt Cindy met haar nieuws Moest het even aan mijn schoonouders en ouders vertellen pfff Ik wist dat het niet normaal was dat ik dat ongesteldheids gevoel had ook had ik geen kwaaltjes en na onze slechte echo wist ik zeker dat het fout was We hadden dus om 14uur weer een afspraak bij de vk Zo kon idd zien dat het van binnen erg rommelig was en dat mijn lichaam bezig was met afbreken Ze vroeg ook aan mij of ik erop wil wachten wanneer mijn lichaam het doet (maar niemand weet of en hoelang dat duurt) of toch liever de gyn een handje wil laten helpen Wij hebben dus voor het 2de gekozen... ik vind het vreselijk dat we dit moeten meemaken maar als het dan toch zo is dan kan het ook maar beter meteen uit mijn lichaam zijn, zodat we ermee kunnen afsluiten! We hebben morgen ons eerste gesprek bij de gyn in het zh en dan gaan we horen hoe en wat! Jullie kunnen mij dus van de lijst halen helaas @ tetta gelukkig dat bij jou alles goed zit, was zeker even schrikken he