Wat erg Cindy! Heel veel sterkte!!! Vraag ff goed na welke methoden en hoe lang jr daarna moet wachten met opnieuw proberen, dat scheelt nogal vlgs mij...
Sterkte, Cindy! Vreselijk dat jullie hier door moeten. Tetta, fijn dat alles oké was! @buikpijn, laatste dagen heel veel steken, uitstralend naar rug en benen. Wordt er vooral heel moe van. Als ik thuis ben trek ik altijd gelijk de joggingbroek aan, alles zit een beetje strak.
Bah ja heb er sinds een uurtje ook last van, echt van die prikken in de buik ofzo. niet prettig! Heb me ook de joggingbroek aan gedaan. Is toch dekentje op de bank weer.
Cindy, Heel veel sterkte! Ik leef met je mee... Voor wat het waard is: ik heb twee keer een miskraam gehad. De eerste keer 'afgewacht', de 2e keer curettage. Mij viel de ingreep/pijn/nasleep bij de curettage ontzettend mee. Nogmaals sterkte & knuffel
Las iets over verschillende vormen van de vruchtzakken. Bij mij was ie op dezelfde moment rond en en dan weer raar gevormd, net hoe de gyn dat ding hield. Zo heeft ze van dezelfde keer foto's gemaakt met verschillende vormen, heel gek. Zie hier mooie echo foto's voorbij komen zeg Knopper, Mumm84 en Fran88 wat fijn dat jullie mooie echo's hadden! Tetta, gelukkig was het bloedverlies onschuldig. Cindy, sterkte morgen bij de gyn
Mohhh, misselijkheid neemt weer fijn toe.. Oke oke, toegegeven, heb ook iets teveel gegeten vanavond Mja stoofvlees is ook zo lekker he
Oohh cindy wat naar, hier ook minder nasleep na een curretage dan na een spontane miskraam, aan de andere kant je vloeit al dus voor hetzelfde geld komt het nu al goed los. Sterkte in elk geval, je hebt duidelijkheid maar dit was natuurlijk iets wat je liever niet zou meemaken. Neem je tijd meid voor het verwerken, en ik hoop dat alles gauw en makkelijk lichamelijk opgelost is en je snel weer zwanger bent en blijft.
Cindy.....heel erg veel sterkte toegewenst. Je zit nu gelukkig niet meer in onzekerheid en weet waar je aan toe bent. Natuurlijk blijft het even moeilijk. Hopelijk kun je het een beetje verwerken.
Cindy heel veel sterkte morgen bij de gyn. Je gevoel zat goed Lijst: 28 november hebben wij de termijnecho
Zo ik heb me eindelijk aan durven melden bij MvM... Dinsdag begin ik, dat wordt weer misselijk worden met die flessen
Dank je wel iedereen!!!! Doen sinds dinsdag niets anders dan huilen maar we weten nu idd waar we aan toe zijn @aloha ik vloei niet. Heb alleen soms met afvegen lichte rode afscheiding dus mijn lichaam heeft er nog niet echt zin in Benieuwd hoe het morgen bij de gyn gaat.. allemaal zo nieuw pfff
@cindy nieuw, emotioneel...heel herkenbaar. Als je iets wil vragen/weten: ga je gang! Misschien helpt t in deze onzekere tijd.