Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte Cindy!! Hopelijk is het snel achter de rug en kan je het een plekje gaan geven.

2. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Cindy heel veel sterkte! !!!!
    Hier dit jaar 2 x curretage ondergaan helaas. Als je vragen hebt gooi ze eruit.

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bm met verschillende vormen. Aloha maakte gosteren de opmerking dat dat naruurlijk niet de bm is maar de vruchtzak. Logisch ook en als je dan bedenkt wat een waterballon voor vormen aanneemt dan verklaart dat wel een hoop (vind ik dan)

4. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Cindy; dikke knuffel! Wat vreselijk rot :( Veel sterkte! Hoop dat je snel weer zwanger bent meis!

5. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cindy, wat verschrikkelijk voor jullie :( Ik kan alleen maar zeggen, neem de tijd hiervoor en sterkte!!!

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Oja dat is waar ook.. Nou dan even gyn advies afwachten, als je lijf het zelf oplost is wel fijner aangezien er aan elke ingreep natuurlijk wel risicos zitten, klein, maar ze zijn er wel. Ik heb enkel spoed curretages gehad onder narcose dus kan niet veel melden over hoe de ingreep zelf voelt enzovoorts. Soms kun je ook kiezen voor cyotec dit zijn een soort tabletten waardoor je baarmoeder kan gaan krampen en de mk opgang brengt, je zou ook dat eerst kunnen proberen, maar niet elke gyn werkt op die manier dus het is echt even afwachten. Sterkte nogmaals

Haha tetta, scherp! Maar inderdaad het is de vruchtzak met een vlies de vliezen eromheen, en die is rond en veranderd van vorm door druk enzo van de omliggende organen en spieren enz. Uiteindelijk zijn baarmoeder enz wel even groot volgens mij.

7. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Onee!
    Wat lees ik nu cindy..:(
    Gadver meis :( heel veel sterkte dikke knuffel!!! :(

8. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Over 1uurtje naar de gyn en ik vloei nog steeds niet. Weet wel dat het fout zit maar ik had liever dat mijn lichaam het ook even zou aangeven, pfff beangstigend allemaal :(
    @gwoonan Dank je wel! Helaas moet ik hetzelfde mee maken :(

9. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    @ tetta : wat fijn dat alles goed is

@ Cindy : wat vreselijk voor jullie meid, heel veel sterkte

10. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    Hier mijn beebje, alles was goed, volgens meting was hij gister 9 weken en 1 dag. het spartelde alle kanten op hihi...
    vandaag even achter de andere afspraken aan, en moet ook langs de gynaecoloog omdat de andere 2 dysmatuur waren.
    gisteren aan de kids verteld en ze waren super enthousiast. mijn dochter wil graag een meisje en mijn zoon een jongen, maar me dochter had gelukkig een oplossing : als het een jongen is nemen we erna gewoon nog 1 haha...

Bijgevoegde bestanden:

11. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhh cindy...veel sterkte... !!!♥

12. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals sterkte straks Cindy

En bibababy wat een mooi foto!!

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cin heel veel sterkte. Je mag mijn vloeien wel ovefnemen?
    Hier straks weer naar de vk.bloedverlies word wser erger dit keer ook met stolsels :( wordt er niet goed van

14. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Bah nee Tetta wat vreselijk. Denk ik me dat je daar niet goed van wordt! En dat na die 12 weken.
    Heb je nog met de angelsound geluisterd?

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    OMG!!!
    Hier schiet mijn bloeddruk van omhoog!!
    Dit meen je toch zeker niet?
    Heel vervelend dat je bloedverlies hebt en jij ook in onzekerheid zit,maar dit zeg je toch niet tegen iemand die midden in een miskraam zit!!!

Ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt bij je vk,succes!!

16. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    @cindy: echt balen!!! niet leuk dat het niet goed zat. maar ik snap wel dat je voor de tweede
    optie gaat hoor zou ik ook hebben gedaan. gewoon lekker afsluiten inplaats van in spanning afwachten.
    heel veel sterkte en succes komende tijd!!!!

@dreamer: super leuk dat je hebt gewonnen! via waar heb je ergens aan mee gedaan eigenlijk?
    voedingskussen hier ook veel gebruikt!
    stoofvlees is verslavend haha! ik kan niet zonder hoor :p

@aloha: haha jij schrikken van haar natuurlijk dat je wakker werd :p wel grappig idd.

@tetta: snap dat je er gek van wordt hoop dat het toch goed blijft gaan! hoelaat moet je?

@aqua: ik ook elke avond me huispakje aan en met een dekentje op de bank haha.

@bibababy: dan weet je wat je te wachten staat he :p gewoon nog eentje moet je ff doen :p haha
    mooie echo !

@babyangel: ze bedoeld het wel goed hoor. het is voor beide moeilijk maar om haar onzekerheid weg te nemen
    bedoeld ze dit! ik kan het beide begrijpen! maar misschien niet over nagedacht van tetta ook zij gaat door
    een emotionele molen.

@hier: vandaag me huis helemaal poetsen nu de werkers klaar zijn! ik hoop dat ik het volhoud want ben de zooi
    hier beu en me vriend ook. gisteren was hij super chaggerijnig :(

17. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Het zal heus niet zo bedoeld zijn, het staat er wat ongelukkig idd. Maar snap wel wat ze wil zeggen ermee..

18. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee, Tetta.....meen je niet! Wat een gedoe zeg. Fijn dat je snel terecht kan.

@Cindy: ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Waarschijnlijk curettage?
    Ik heb er zelf heel weinig last van gehad. Ik heb eerst ook afgewacht, nadat ze het vruchtje bij mij hadden weggetrokken met een tang (lag helemaal onderin mijn bm, zonder narcose brrr) maar ik werd maar niet ongesteld (wel heel veel stolsels verloren). Twee maanden daarna als nog curettage. Viel me heel erg mee achteraf.
    Sterkte voor straks....

19. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi hoor bibababy!

Babyangel ik denk dat je niet alles goed hebt gelezen... vorige pagina gaf cindy aan dat ze baalt dat haar lichaam geen signalen geeft... vandaar de goedbedoelde reactie van tetta...

Tetta heel veel succes, ik duim voor je dat het nog steeds goed is... heb je nog geluisterd?

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was idd niet zo bedoeld. Cin gaf aan dat ze graag zou willen dat ze ging vloeien nu en ik zou willen dat het hier ophield vandaar. Hoop niet dat t verkeerd overkwam bij Cin want zo bedoel ik het dus niet.

Deel Deze Pagina