Heb geluisterd maar twijfel of het niet mijn eigen hartslag ais wat ik hoor. Klinkt langzamer als gisteren. Twijfel of iknog eens zal luisteren of dat ik mezelf dan alleen maar gek maak
Ik durf het bijna niet neer te zetten met alle nare berichten nu, maar wij hebben vanmorgen een goede termijn echo gehad... Even voor de lijst: Uitgerekende datum is nu 5 juni en volgende controle is 19-12
He bah tetta wat vervelend, hoop dat het goed komt!!!! En snap dat jou berichtje misschien verkeerd over komt maar op mij niet, begrijp hoe je het bedoeld Voor ons kindje is het helaas te laat dus ik wil idd graag dat ik vanzelf ga vloeien Vandaag 3de echo gehad en weer gezien dat het gewoon fout zit. We hebben toch even voor de pillen gekozen omdat dit het minst schadelijke voor mijn lichaam is. Ik hoop dat mijn baarmoeder mooi schoon word en ik niet alsnog een curettage nodig heb pfff Maandag beginnen met de pillen en woensdag weer naar het zh voor een echo Dat het mis gaat is al een hel maar die nasleep pfffff
cindy snap dat het naar is! ik hoop dat de medicijnen aan slaan en dat je idd geen curettage nodig hebt! vanwaar maandag beginnen als ik vragen mag ?
Blinq, Het is heel dubbel idd aan de ene kant de verdrietige berichten en de andere kant de goeie berichten. Is niet anders. Dus voor jou gefeliciteerd met je echo! Jee jij bent al 11 weken zeg gaat snel @ Cindy, Veel sterkte dikke knuffel. Hoop idd dat het nou een beetje snel voor je gaat. Want dat lijkt me ook heel ellendig
Gelukkig cin dat het op jou niet verlkeerd overkwam want dat was echt niet de bedoeling. Hopelijk komt het snel op gang en ben je snel schoon zodat je verder kan. Blinq, wat fijn dat je termijnecho goed was. Heb je een foto? Goede befichten mogen ook hoor hihi. Hier duurt t me inderdaad allemaal te lang nu. Mn moeder gaat mee straks.ze is ook nog jarig dus hoop maar op een mooi verjaardagscadeau voor haar!
wat naar cindy, fijn dat je het met cyotec kan proberen, ik zou inderdaad ook nog even een paar dagen afwachten of je lijf het zelf doet, en ondertussen kun je zelf je mentaal ook wat erop voorbereiden. Klinkt misschien gek wat ik nu zeg, maar als het thuis allemaal gebeurt kan het zijn dat je het graag wilt opvangen ipv bijvoorbeeld door de wc spoelen. Ik heb dat ook eens gedaan en het 'begraven' in een mooie pot met een roos erop. Tetta ik snapte ook gewoon hoe je die opmerking bedoelde, hoop voor je dat het vloeien stopt of een onschuldige oorzaak heeft. Bibababy wat een mooie echo foto! en lekker vindingrijk die oplossing van je dochter haha Najade dat is ook vervelend dat je 2 maand later alsnog moest, wat zijn het toch emotionele achtbanen.
@ tetta: heel veel succes zometeen, hopelijk is gewoon alles goed. ik heb nu ook al weken bloedverlies, ene x rood dan weer bruin dan kleine stolseltjes, maar bij mij weten ze gelukkig waar het vandaan komt omdat het duidelijk te zien was op de echo. hopelijk voor jou ook meer duidelijkheid zometeen. @ Cindy: heel veel sterkte de komende tijd.
@ Bibaby; wat een schattige opmerking van je dochter! @ Cindy; knuffel meis, veel sterkte! @ tetta; je niet al te gek maken met de angelsound nu! Succes straks bij de VK vind het rot dat je zo veel bloed verliest, duim voor de kleine beeb! @ Blinq; gefeliciteerd met de goede echo, fijn meis!
Juni 2014 Mama's ( en de dagen eromheen mama's ) Uitgerekende datums: 27-05 ♥Tetta, 26 Jaar, 2e kindje, zkhs, bv 05-06 ElisabethMather , ?? jaar, ?? kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 06-06 ♥Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv 07-06 Kim90, 23 jaar, 1e kindje?, thuis/zkhs, bv/fv 08-06 Annamar, 28 jaar, 3e kindje, thuis, bv 09-06 ♥Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 10-06 ♥Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Anne83, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Dotje26, 26 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 11-06 ♥Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 12-06 ♥Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv ♥Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 13-06 ♥Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 14-06 ♥Patty86, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, fv 16-06 ♥Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv 17-06 ♥Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 18-06 Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv 19-06 ♥Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv ♥Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, thuis, fv ♥Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 20-06 ♥Aloha, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, bv Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv ♥Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv Nijn86, ?? jaar, 2e kindje, zkhs/thuis, bv/fv koffiekoekje, ?? jaar, ?e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 21-06 MommieD, 30 jaar, 2e kindje, zkhs, bv ♥Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 23-06 ♥Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 24-06 ♥Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv ♥Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, fv ♥Dreamer, 24 jaar, 2e kindje,zkhs, bv Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 25-06 ♥Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv RomyM, ?? jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 26-06 Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv ♥Fran88, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 27-06 Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv Cosy, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 28-06 NonaMabye, 24 jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 30-06 Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 49 zwangeren ♥ voor de naam betekent hartje gezien op de echo. Afspraken: 15-11 MommieD: intake vk 15-11 Blinq: termijnecho 18-11 NonaMabye: 1e echo en intake vk 19-11 Mandy84: 2e echo 19-11 Aloha: 2e echo 13:45 19-11 Dreamer: vk, arts en echo zkhs 13:30 19-11 Nijntje01: intake vk 20-11 Stephanietaal: termijnecho 20-11 Fedi: controle 21-11 Aloha: gesprek ka en gyn 16:00 21-11 Rian89: termijnecho 21-11 Patty86: termijnecho 22-11 Fedi: 1e echo 22-11 Najade: termijnecho en gyn 15:00 en 16:00 25-11 MommieD: termijnecho 25-11 Aris: 1e echo 25-11 Mummm84: echo en uitslag combinatietest 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Mama tuttebel: termijnecho 10:00 26-11 Cosy: 2e echo na 1e echo vruchtje slecht te zien 27-11 Aqua82: termijnecho 28-11 Frenzy: termijn echo 28-11 Plurk80: vk zkhs echo 28-11 Knopper: termijnecho 03-12 Patty86: vk 04-12 Rondvierkantje: 3e echo 04-12 Mama Tuttebel: controle vk 14:10 04-12 Cathrien: termijnecho en uitslag combinatietest 06-12 Luca75: controle en echo 06-12 Linne: combinatietest en termijnecho 09-12 Mumm84: termijnecho 10-12 Fran88: termijnecho 11-12 Linne: controle vk 12-12 Frenzy: controle vk 14-12 Mama Tuttebel: geslachtsbepaling 12:00 19-12 Blinq: controle vk 23-12 Patty86: geslachtsbepaling Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) εϊз GwoonAn (6.4 weken) εϊз Cindy29 (?? weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden... Frenzy en Aloha kun je ook een pb-tje sturen als er iets veranderd moet worden.
Hele mooie echo bling! Tetta nogmaals succes En op de vraag Hoezo Ik maandag pas begin met de pillen.... we houden zondag onze verjaardagen dus ik wilde het dan sowieso niet en de gyn had het ook liever op maandag omdat sommige vrouwen zoveel bloeden dat ze naar het zh moeten Dank je wel voor de steun. Ben zo bang omdat ik niet weet wat ik nog ga meemaken pfff
Succes Cindy! Getsie allemaal niet fijn om mee te maken, hopelijk slaan de pillen maandag dan aan. Blinq mooie echo zeg, echt al een heel kindje! Tetta jeetje weer bloedverlies, hopelijk zo alles ok bij je vk. Hier vandaag eindelijk de intake, echo pas over 10 dagen. Denken jullie dat ze met de doppler gaat luisteren? Vorige x intake met 6 en echo met 8 weken dus ff anders nu...
Is ook eng cindy, je zou alvast een paracetamol spiegel kunnen opbouwen door elke 8 uur even eentje te nemen. Geen ibus enz dan bloed je alleen maar meer. Waarschijnlijk heeft de gyn dat ook wel gezegd, je kan ook echt even flink krampen/weeenachtige pijn krijgen, ik vond dat zelf niet zo heel erg eng en keerde toen in mezelf steeds. Ik heb er wel voor gezorgd dat ik niet alleen was. Het kan ook heel 'simpel'gaan en als een zware menstruatie aanvoelen, het is echt niet te voorspellen. En je kan behoorlijk grote stolsels verliezen, schrik daar niet van dat is normaal. Als je iets beter wilt weten waar je op kunt rekenen eventueel is het wellicht handig even in het miskraam gedeelte te lezen en of de gyn/vk te bellen voor een gesprekje erover. Heeft mij destijds erg geholpen kwa. Blinq prachtige echo!!!
mommie ik denk dat je ervanuit moet gaan dat ze niet luistert. Je zou kunnen aangeven dat je heel erg zenuwachtig bent en of de echo echt niet eerder kan.