Klopt. Je kan het altijd vragen, wie niet waagt wie noet wint, moet diegene wel dan net beschikbaar zijn. Bij mijn organisatie is het zo dat je als kraamverzorgster voorkeur aan kan geven voor een gezin, als het gezin er mee eens is uiteraard. Komt allemaal op papier te staan, en gaat maar m'n manager. Dan ben je er echt verzekerd van. Dan moet je dus eventueel uit een gezin omdat je voorkeursgezin bevallen is. Ik weet niet of je in contact kan komen met je oude kraamverzorgster? Dan kan je het haar misschien vragen hoe of wat. Maar je kan het dus iig altijd aangeven
Hmm ga het met mn intake wel even aangeven.. Of misschien wel eerder.. De vrouw die de intakes regelt is vaste klant bij ons in de winkel dus wie weet Ga het iig wel proberen aangezien we nu meer uren nodig hebben ivm bv, zou ik graag dezelfde krijgen omdat ze me verder ook niet in de weg liep zeg maar
Tetta gelukkig, ik had het toenstraks gelezen. Maar moest autorijden dus kon niet reageren Ben net wat gaan eten met mijn beste vriendin en kon het niet meer voor me houden. Was even een emo momentje daar. Mensen zullen ook wel gedacht hebben
@nijntje Ik moet het ook 2 dagen 2x per dag 2 tabletten Ik hoop ook zo dat het daarna allemaal "schoon" is Kan nu amper lopen van de pijn in mijn rug en de hele dag al kots misselijk dus mijn lichaam is wel met iets bezig maar nog geen bloed te bekennen, dus maandag toch maar gaan helpen met cytotec
Pfff ik hoop dat het nu wel gaat doorzetten. Wisten er al menaen dat je zwanger was? @aqua, welke vriendin?
@ Tetta, nee die woont hier niet in gemeente Schinnen haha Ik wil het nog wat mensen echt persoonlijk vertellen en dan mag je het weten! Heb jij het echt niemand verteld of toch al mensen eerder?
Ja mijn ouders schoonouders en onze zusjes en nog wat goede vrienden. Gelukkig alleen mensen die dicht bij ons staan.... het was ook best moeilijk hun te vertellen dat het fout gaat. Iedereen was zo blij en het voelt nu alsof ik ze teleurstel. Is natuurlijk niet zo maar ik ben nu een brok emotie
Mag morgenavond weer even spieken. Mijn collega heeft een nicht die gynaecoloog is, komt morgenavond speciaal naar het ziekenhuis (moet wel half uurtje rijden) voor een echo. Zo lief, want ben zo onzeker....heb altijd veel voor die collega gedaan en ze vond wel dat ik dat verdiende. Verwend ben ik hè?! Hoop dat alles oké is, vind het wel weer heel spannend!
Das fijn najade! Aqua, jij woont dus wel in de gemeente schinnen ik kon t echt niet voor me houden. Familie en vrienden wisten t sowieso allemaalet 8 weken al. Alleen pas met 11 weken echt op fb gezet enzo omdat ik t op t werk nog stil wilde houden
@ Cindy; maar juist ook fijn dat je het met mensen gedeeld hebt, kunnen je wel steunen. Hoe gaat het nu? @Najade; wat een luxe, leuk hoor, veel plezier met de echo! @ Vertellen; hier heb ik twee banen, op de een weten ze het wel en op de ander niet. Verder probeer ik nu mensen die dicht bij staan het zo te vertellen. Ik ga het pas op fb bekend maken als de meesten het weten. Ga het wrl op 5 december bekend maken
Hier nog eenbeetje bruinverlies maar echt minimaal. Ben al de hele morgen aan het opruimen en poetsen. Ben bij mijnmoeder blijven slapen die was jarig gister. Wat kan mijn familie een zooi maken! Iedereen natuurlijk nog o bed en ik het eerste op met dl. Moest nu wel echt even gaan zitten hoor.
Goedemorgen dames! Tetta, gelukkig is het nu alleen nog maar bruinverlies.. Najade, fijn weer een echo hihi Waarom krijg jij er eigenlijk sowieso zoveel? Zooo ik ben klaar voor de intocht.. Boodschapjes zijn binnen Twijfel alleen of ik nu nog even snel de laatste dingen haal (lees slagroom ga halen zodat ik strx warme choco met slagroom heb )
Tetta Fijn dat alles goed was. Heb het druk. Oudste moet surprise met gedicht maken voor school. Heb net de laatste sinterklaaskadootjes besteld (ook voor mij bij mijn moeder) maar alles moet nog ingepakt worden. Ml is trainer bij het voetbal van mijn jongste dus heb voor elk teamlid een chocoletter gekocht maar ook daar moet nog een gedicht bij. Jongste heeft al gevoetbald en moet straks naar zwemles. Ik moet nog naar de action en de drankwinkel (kadootje voor schoonvader). Verder het huishouden en de boodschappen. Volgende week nog ouderraadvergadering (ben penningmeester) en vergadering van kindervakantiewerk. Volgende week zaterdag naar sinterklaas op mijn werk, oudste naar een feestje en sinterklaas bij zijn club. Moet de positiebroeken die ik gekocht heb nog omspelden en wegbrengen om korter te laten maken. Waarom zitten er niet meer uren in een dag?
@dreamer, ik krijg er zoveel omdat ik een mega-dossier heb van ik denk zo'n 9 jaar mmm. Ook veel pijn en bruinverlies, heb grote cyste en vocht achter de bm wat ze in de gaten willen houden. Tussendoor heb ik echo's gehad, omdat ik rood bloedverlies had. Officieel moet ik nog een week wachten op echo, maar kan dit natuurlijk niet afslaan. Wie trouwens ook nog steeds zoveel buikpijn? Wat een getrek daarbinnen, voelt gewoon beurs.
@Blinq: mooie echo! ben echt heel nieuwsgierig hoe mijn echo eruit ziet woensdag ik ga morgen naar de intocht denk ik maar ligt aan het weer en of quintes vrolijk is en niet wil slapen haha. @cindy: ja dan snap ik idd dat je maandag begint en niet nu al. en natuurlijk mag je hier reageren meid! we leren elkaar net kennen dus ik vind dat wel gezellig als je blijft. @tetta: lijkt me idd moeilijk om zo elke dag de vraag te hebben of het nog wel goed zit maar probeer er toch een beetje van te genieten! hoop dat ze in ieder geval iets vinden dat je gewoon weer waar het vandaan komt is een stuk prettiger dan dit. @mommied: mooie echo meid! wij moeten wel mee doen aan sinterklaar vorig jaar heb ik voor quintes geen schoen gezet want ja hij was net geboren dus is niet nodig dachten we. nou mijn broer heeft dus een dochter van 8 en een zoontje van 4. vorig jaar dus een jaartje jonger beide maar die vroegen uit het niks natuurlijk aan mij wat heeft quintes in zijn schoentje gekregen?? ik was hier niet op voorbereid dus had geen antwoord en maar gezegt dat ik het vergeten was te zetten voor quintes en hij kan het nog niet dus helaas. dus dag erop maar wel iets bedacht verder heb ik hier mijn eten al gekookt voor vanavond dan hoeft het alleen nog maar in de over vond ik wel zo fijn. over een half uurtje zijn ze weer hier om die stommem riolering te maken want hij lekt ergens maar quintes is nog lekker bij opa en oma en mijn vriend haalt hem op zodra hij klaar is met werken dus rond een uurtje of 2 denk ik. tot die tijd ga ik ff poetsen en opruimen en rusten haha
mijn jongste zegt net dat hij vindt dat mijn buik dikker is en dat hij hoopt dat er een baby in zit....