Haha luca, heerlijk zulke kindjes Mijn moppie zit in trance naar de tv te kijken met wat kruidnootjes hihi
Hihi luca leuk! Hoe oud is hij/zij? Stephanie idd herkenbaar, die van ons was vorig jaar ook zo klein nog en had geeneens een schoen!
Alvast gefeliciteerd! Hier staat de schoen ook voor de eerste keer. Tekening gemaakt en een liedje gezongen. Ben benieuwd wat ze er morgen van vindt Wat chocolaatjes en nieuwe haarspeldjes.
Jee zeg, dat is al een flinke buik Rian. Darmen lekker omhoog geduwd...Ik heb er ook last van. Echo was weer goed vanavond! Hartje nu ook gehoord. Precies 10w vandaag. Nu weer op naar volgende week. We gaan het nu ook aan iedereen vertellen, vind dat ik lang genoeg heb gewacht.
Goeiemorgen! @ Tuttebel gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag! @ Blinq en wat vond ze van ervan? @ Rian, wow zie je al goed he! Leuk @ Najade, fijn dat je weer een mooie echo had. @ Tetta, zag je foto in het nub topic. Heb er geen verstand van. Maar ergens heb ik een idee dat het een jongen is. Ben benieuwd. Mijn buik gaat ook goed tekeer zeg, geloof ik flink ruimte aan het maken Morgen maar weer foto maken!
Wat leuk sinterklaas... voor de kleintjes en ook voor papa en mama zo te zien haha... Wow rian wat een mooie buik al! Mama tuttebel hartelijk Gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag! Najade veel plezier met vertellen!! Ik heb gister op t werk even stiekem zelf een echo gemaakt... zooo leuk om weer te zien (na 2,5 week) het hartje klopte nog steeds en bewoog flink...
Mooie buik rian! Mandy stiekem echo's maken op t werk hahaha. Aqua ik heb altijd geroepen 2e wordt weer een meid al denk ik ook steds meer een jongen. Al had ik dat bij dl ook. Dacht zelf een meid maar door meningen van anderen toch steeds meer jongen in gedachten en uiteindelijk was mijn eerate gevoel toch t juiste dus ben wel erg benieuwd nu
Hier denk ik weer een meisje! Maar ja mijn gevoel zegt weinig want bij mn dochter was ik overtuigd van een jongen.
@Rian: Mooie buik! Zal vanavond ook weer eens een foto maken @Aqua: Ze vond het erg leuk. Was wel vergeten dat ze een schoen had gezet hihi Maar dat maakte de verrassing alleen maar leuker @Mama Tuttebel: Ja vindt ze erg leuk! Deze heeft ze het vaakst aan @Mandy: Wat relaxt dat je zelf een echo kan maken! *jaloers* @Fran: Jij ook gefeliciteerd! @Geslacht: Geen idee wat het hier gaat worden. Bij mijn dochter dacht ik dat het een jongen was, en dat was dus fout hihi. We zien het wel. Mijn vriend heeft een hele lichte voorkeur voor een jongen Verder hier toch wat vaker last van mijn bekken Dus veel rust in combinatie met bewegen. Mocht het te erg worden moest ik toch van de vk naar fysio... Ik ben pas 11 weken... Hoe moet dat dan worden als ik bv 30 weken ben??
@ Mamatutebel & Fran; van hart gefeliciteerd met jullie verjaardag! @ Mandy; wat een luxe dat je zelf een echo kunt maken! Vorige zwangerschap heb ik het ook veel gedaan, maar niet met optimale apparatuur (dierenkliniek ). Werk jij als verloskundige? Of in een zieke nhuis? @ Najade; fijn dat de echo weer goed was, geeft rust he! En fijn ook dat je het snel met iedereen kunt gaan delen. @ Blinq; wat vervelend nu al last van je bekken. Lijkt me geen pretje.. Hopelijk gaat de fysio straks een beetje helpen. @ Geslacht; denk dat wij weer een jongetje krijgen. Lijkt me ergens ook wel erg leuk om een broertje te hebben voor de kleine vent. Maar het belangrijkste blijft; als het maar gezond is!!! @ Ego; vandaag sint intocht in ons eigen dorp, gister bij buurdorp geweest. Meneer heeft een super geinig pietenpakje, echt zo leuk!
Hihi gefeliciteerd meiden, ik was deze maand ook jarig. Veel schorpioenen hier hihi. voor de lijst: ik mag dus op 31 jaar en een hartje voor de naam Verder al 5 k%#$^%#te nachten op rij met de hoestbuien van onze kleine man, bah!
Fran ook Gefeliciteerd! En beterschap! Blinq balen zeg, nu al last van je bekken... kan je niet beter al preventief naar ee fysio? Dat wordt nog wat... Frenzy ik heb ook niet de beste apparatuur tot mijn beschikking, werk als verpleegkundige op de spoedeisende hulp. Maar we doen het er mee...
Meiden, gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Fijne dag gewenst! Hier is het nieuws gedeeld, wel heel leuk al die felicitaties!