Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

Ik ben ook in juni uitgerekend volgens eerste berekeining vk 23/6/14

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ik test ook niet meer, je schiet er feitelijk niks mee op, voorspellen aan de hand van testen is niet realistisch. Ik gooi de centjes voor een test in een pretecho spaarpot haha ;).

Ik mag maandag bellen voor een afspraak voor de eerste echo, spannend! Half november krijgen we een oproep voor een gesprek met de ka en gyn over hoe en wat kwa beleid. Geeft wel een geruststellend gevoel om beleid een beetje te weten etc.

Ik begin langzaam last van mijn borsten te krijgen en moe moe moe
    Vet haar en opgeblazen buik, vooral in de avond.

Ben wel benieuwd of ik nu 4,1 ben afgaande van eisprong of 4,4 door vroege innesteling 4dpo dip.

3. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! bijzonder he!

@ Aloha; idd beter aan een pretecho besteden! Hier het afgelopen jaar heel veel testen gespaard en die moeten nu op!
    Echo gaat het straks uitwijzen!

@ Wondertje; ging het goed bij de kapper? Wij nemen altijd een dvd spelertje mee, daar kunnen we hem dan goed mee afleiden.

@ Symptomen; heb echt nergens last van (baart me op sommige momenten zelf zorgen) heb niet eens last van mijn borsten (aders etc.). Ga mrg nog wel een weken indicator doen, ben dan jarig en lijkt me een leuk moment om te testen. Heb via drogistenplein van de goedkopen CB gekocht, 2 voor 7,95. Zijn wel maar houdbaar tot december.

@ Vertellen; heb nog steeds mijn ouders het niet verteld, lukt iedere keer niet. Al begint me moeder wel iets door te krijgen.

Vanavond vier ik mijn verjaardag (en ik ben een echte bier drinker) heb nu alcholvrij bier gehaald en wissel de etiketten om met die van normaal bier en zorg zo dat ik niet door de mand val. Anders weet ik echt zeker dat er een een aantal zijn die het vanavond door hebben.

4. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd!

@ aloha heb je gelijk in die centjes kun je idd aan zoveel dingen besteden :D
    Fijn dat je beetje gerust wordt gesteld ook.

@ Frenzy een hele fijne verjaardag, ik ben zogenaamd even heel gezond bezig en drink momenteel niet haha. Normaal ben ik ook wel van de wijntjes in het weekend ;)
    Wel een goed idee die etiketten omwisselen!

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ook een goed excuus. . je bent aan de antibiotica ;)

6. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    @Frenzy
    Let je er wel goed op dat je de goede flesjes pakt? :p

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hihihi op de doppen stond het gelukkig vermeld ;) En daarbij proef ik heel duidelijk het verschil!

En de AB truc trappen ze hier echt niet in. Maar ben veilig gesteld :)

Wel continue fouten gemaakt met drrinken inschenken, gelukkig hebben we geen open keuken ;)

8. knopper

knopper Lid

1 sep 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees nog een aantal mensen die het nog even stil houden. Wij willen het gaan vertellen na de eerste echo. Maar daar heb ik nog geen afspraak voor gemaakt., Ik wilde gaan bellen over een ruime week.
    Ik hoop dan voor 17 november te mogen gaan. Bij de verloskundige waar ik ga laten ze de eerste echo tussen de 8 en 10 weken plaatsvinden. Mijn zus is 17 nov. jarig en als het goed gaat denken we erover om het dan te vertellen.

hier al mensen die het al aan familie verteld heeft? Ik heb het wel aan mijn drie beste vriendinnen verteld, zij wisten ook al van de plannen af.

Ik ben nu wel al twee dagen in de avond doodmoe, val om negen uur op de bank ik slaap en slaap dan heel vast. Dit heb ik anders echt niet! ik vind het nogal vroeg voor symptomen.... wellicht een opkomend griepje?Hoe is dat bij jullie?

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nee,hier weten alleen onze ouders het omdat het onverwachts raak was.
    Ik heb het zelf maar 1 vriendin verteld omdat ik het met iemand moest delen.
    Op het werk heb ik het ook verteld ivm zwaar tillen.

10. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Ik heb het meteen verteld ja aan mijn ouders en zusje! Kon dat niet voor me houden haha.

Rest pas na 8 weken, probeer 12 maar of dat lukt ;)

Hebben jullie ook als je snel beweegt van die steken? Onder de ribben en onder in de buik?

11. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Wij hebben t meteen aan onze ouders en zussen verteld. Verder weet niemand t nog. We willen in elk geval de 1e echo afwachten, maar misschien ook nog de echo erna (10wk). Maar weet niet of ons dat gaat lukken. Ik wil t af en toe nu al van de daken schreeuwen. Maar ja... eerst maar es afwachten deze eerste spannende weken. Hopelijk blijft deze wel goed plakken!

12. Fressie

Fressie Lid

8 dec 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames!
    Ook ik mag me voorzichtig aanmelden. Dit is mijn 3e zwangerschap binnen een jaar. Vorige twee keer een miskraam. Nu alles extra spannend!!
    Ik heb maandag 4 november de eerste echo, ik ben 28 jaar en als alles goed mag gaan, dan krijgen wij rond 16 juni ons eerste kindje.

13. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Hallo dames

Ik wil me ook graag aanmelden. Ik ben 32 jaar en zwanger van ons tweede kindje.
    Fressie jou verhaal lijkt zoveel op die van mij. Voor ons ook de derde zwangerschap van dit jaar. Twee miskramen gehad rn twee maal curretage. Ik ben ook 16 juni uitgerekend volgens mijn eigen berekening. Van de week 2 keer hcg getest bij de gyn. Het was mooi verdubbeld. Dinsdag 22/11 eerste echo. Dan krijg ik ook te horen welke medicijnen ik krijg. Mijn bloed was na mijn tweede curretage niet goed vandaar.
    Wat een spanning is het nu weer. Hoop zo dat deze zwangerschap goed blijft gaan.

14. Fressie

Fressie Lid

8 dec 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fedi: dat lijkt inderdaad veel op elkaar zeg! Blijf jij nu onder controle van de gyn? Ik 'moet' gewoon weer terug de VK. Ook geen bloedcontroles ofzo...
    Ben jij nu heel onzeker? Of vol vertrouwen?

15. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi, ik wil ook wel graag in de lijst...

9/6 Mandy, 29 jaar, 1e kindje, zh, bv

29-10 1e echo, 1-11 intake

Allemaal gefeliciteerd!!!

16. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Fressie: ik blijf voorlopig bij de gyn. Dit heeft te maken met de medicijnen die ik ga krijgen. Als de echo volgende week goed is ga ik wel de vk bellen. Gyn gaf aan dat ik met de tijd wel over ga naar de vk.
    Ik vind het weer heel erg spannend, maar voel me nu wel anders dus hoop maar dat dat een goed teken is.
    Mijn man en ik hebben na de tweede curretage (derde in totaal) bloedonderzoek gehaddit was allemaal goed. Alleeb bij mij was iets positief wat negatief had moeten zijn. Dit kan komen na twee narcoses in een jaar. Ze willen dit in de gaten houden.
    Verder probeer ik vooral positief te blijven. Je kan er niets aan doen als het fout gaat dus probeer ik maar te genieten hoe pril het ook is.

Hoe ga jij er mee om?

17. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! hopen nu dat 3 x scheepsrecht is . Ik had vorige maand ook een miskraam dus nu ook wel beetje eng al voelt het nu goed, vorige maand had ik er een naar gevoel bij en dat klopte dus uiteindelijk ook.

Wij hebben het vandaag aan mijn schoonouders verteld , had een fotolijstje gekocht en daar het volgende gedichtje in gedaan en ingepakt.
    je kunt me nog niet horen
    je kunt me nog niet zien
    maar als ik in juni wordt geboren
    mag ik dan in dit lijstje misschien?
    ;)
    Verder weet alleen 1 van mijn vriendinnen het.

18. Fressie

Fressie Lid

8 dec 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fedi:
    Ik ben wel redelijk nuchter...maar hou er wel rekening mee dat het weer mis zou kunnen gaan. Eerste keer geen curettage gehad, 2e keer wel. Maar deze mislukte helaas, dus ik moest nog een keer.
    Dus echt veel geluk hebben we het afgelopen jaar niet gehad. Hopen dat het nu wel klaar is met alle pech!
    Merk dat ik toch wel een beetje begin te dromen, plannen maken. Voel me anders, dus misschien is dat een goed teken?

Voor alle andere dames: uiteraard gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Leuk nog meer dames!! Jeetje 2 miskramen, heftig!

Wij hebben t al aan best veel mensen verteld, bij ons zoontje konden we t ook al niet voor ons houden hihi.

20. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #300 wondertjenr3, 13 okt 2013
    Laatst bewerkt: 13 okt 2013
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe mama's!!

Hier een enorm drukke dag gehad, dus zal morgen op iedereen reageren en de lijst bijwerken. zo kan evt nog wat doorgegeven worden vandaag. Als iedereen die nog niets heeft doorgegeven in kleur het wilt neerzetten, dan is het wat makkelijker met bijwerken! (uitgerekende datum, leeftijd, hoeveelste kindje, borstvoeding/flesvoeding? en ziekenhuis of thuis bevallen?

Fijne avond iedereen!

Deel Deze Pagina