Dames met echo's vandaag veel plezier en succes! Hier nog even een buikfoto van gisteravond Echt een puntbuik hihi
Blinq, hij zit ook behoorlijk hoog is t niet? Wel mooi hoor Mijn buik lijkt weer wat te minderen/ stil te staan op het moment..
Dan is ie t niet verplicht hoor. Ken genoeg mama's die wel allimentatie horen te krijgen en de papa betaald gewoon niet. Zolang die mama's er nietmee naar de rechtbank stappen is er niemand die controlleerd of het wel of niet betaald wordt. Je zal er denk ik wel recht op hebben maarmoet dit wel zelf aanvragen dius als je dat niet doet is er niks aan de hand denk ik.
Dames met een echo, veel succes! Heb slecht geslapen. Dan moet ik er rond een uur of 3 uit om te plassen en drinken en val vervolgens pas weer rond 5 uur in slaap. En een uur later gaat de wekker. Had gedroomd dat mijn auto in brand was gevlogen. Blinq Mooie buik
Hey dames hier het zelfde als luca ik melde dat ik de hartslag had gevonden met de angelsound maar klopt toch niet heb van mij zelf een vrij hoge hartslag dus vandaar dat ik denk ik in de war kwam , wist niet dat je eigen hartslag op zoveel plekken te vinden was! Maat heb de kleine dus nog niet gevonden dus nog even een week volhouden tot de echo
@evengeduldaub: je wordt automatisch toeslagpartner zodra het kindje geboren wordt. zo ging dat mij en me vriend ook. wij woonde officieel ook niet samen maar ik was wel altijd bij hem. is verder helemaal niks wat je hoeft te regelen als je dat niet wilt. gewoon het kindje laten erkennen voor deze geboren wordt en dan wordt je toeslagpartner en maakt het niet meer uit. en idd zoals aqua82 zegt het ouderlijk gezag vraag je dan ook. als je naar het gemeentehuis gaat om het te erkennen kun je dit meteen navragen. dames met echo heel veel succes en vooral plezier vandaag! ik nog 2 daagjes wachten woensdag om 11 uur weer ben echt zo benieuwd hoever ik nu daadwerkelijk ben.
omdat je wel samen een kindje krijgt weet ook niet hoe dat precies zat maar dat kreeg ik te horen van de belasting dienst. want wij kregen ineens op alleen mijn vriend zijn naam de zorgtoeslag en ik niks meer. dat was zo raar waardoor ik de belasting ging bellen en die zeiden dus je bent toeslagpartner geworden van je vriend en dat komt door of samen wonen of kindje krijgen etc..
@ evengeduld, dat idee heb ik ook ja dat je toch onder 1 dak moet wonen. Ik heb eens even gekeken en je hebt zo'n gratis juridisch loket. Ik ga binnenkort daar eens even langs. Dan weet ik tenminste wat
dat schijnt anders te zijn. ik heb er verder ook geen verstand van hoor. maar ik had nergens problemen mee in ieder geval met dat we niet op 1 adres woonde. ik zou gewoon naar de gemeente gaan om je kindje te erkennen door de vader en hun kunnen je alles meteen uitleggen.
Volgens mij ook alleen als je wel bij elkaar woont. Mijn vriend en ik wonen bij elkaar in zijn koophuis, maar waren hierdoor geen toeslagpartner. Als de kleine er is worden we automatisch toeslagpartner. Boehoe de werkweek begint weer. Weekend niet lekker geweest, en naast de vermoeidheid komt nu steeds vaker misselijkheid erbij ik voel me af en toe zo een klaagmuts terwijl k dat normaal nooit ben hahah. Voor wie er echo's hebben: have fun en succes!!
Had wel ff mijn broek onder mijn heupen gedaan. Maar lijkt idd hoog te zitten. Zo voelt het niet hahaha. Ik ben wel benieuwd naar nog meer buikfoto's
Hee! We hebben voor het eerst ons kleintje gezien, echo was helemaal goed en het hartje klopte! Helemaal verliefd mag hartje voor de naam. Volgende echo op 04/12
hier gaat het minder goed helaas. ben nu aan het wachten op een telefoontje van de gyn want ik blijf overgeven en misselijk en buikpijn. ben net al flauw gevallen en echt niks blijft meer binnen. dus overleg met de dienstdoende gyn en dan bellen ze terug. oppas voor de zekerheid maar alvast geregeld ben er bang voor dat ik opgenomen ga worden ondertussen weet alleen nog niet hoe ik dat allemaal moet gaan doen met quintes. ik hou jullie op de hoogte meiden
NonaMabye, van harte! Wij mogen morgen dan 'eindelijk'! Volgens mijn telling ben ik dan 9 weken. Vind het al heel wat dat ik niet eerder voor een echo ben gegaan, want hier is het gewoon een kwestie van naar het ziekenhuis gaan en 20eu betalen en dan krijg je een echo en urine-/bloedonderzoek etc. Ik vind het zó spannend! Tis hier echt bloedheet, zelfs een frisse duik in zee helpt niet want die zee is net een warm bad waar je instapt Ik ben dus erg blij met onze fan Oh ja, jarigen, alsnog van harte!
Evengeduldaub waarom wonen jullie nog niet samen? Gaan jullie wel samenwonen als de kleine straks geboren is?
Vabmorgen begonnen met cytotec. Heftigste krampen ooit.. nu al pfff Net eindelijk begonnen met bloeden Zo cru als het klinkt maar duimen jullie voor me dat het af komt en ik niet als nog een curettage nodig heb