Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Jeej heftig Cindy, nee hoop ik idd ook dat hierna je baarmoeder schoon is. Sterkte!

2. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    @tetta...we 'wonen' niet samen, maar zijn wel voortdurend samen. Hij heeft zijn koophuis (raakt ie maar nie kwijt) en ik het mijne...
    Op papier zal ik straks met het kindje in 1 huis wonen en mijn vriend, tot het verkocht is, in zijn huis.

3. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy, sterkte.

@Nona, gefeliciteerd met de goede echo, super!

@Stephanie, heftig zeg! Sterkte.

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hey meiden even een berichtje van mijn.
    Ik had vandaag de echo controle en alles ziet er weer normaal en goed uit gelukkig, dus we mogen weer verder. :)

5. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws an hopen dat jullie snel weer zwanger zijn!!

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    GewoonAn wat fijn dat je weer helemaal schoon bebt en Cindy, klinkt niet cru hoor hoop dat jij het ook zelf kwijtraakt zonder curretage en snel verder kunt.

Evengeduld is het niet voordeliger als hij zich bij jou laat inschrijven qua vaste lasten?

7. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    @tetta Nou...hij heeft dan alsnog zn hypotheek en servicekosten enz...dus tis om t even..
    Heel vervelend maar tis de huizenmarkt nu..

@gEwoonan fijn dat jullie weer vol goede moed aan de slag kunnen. Hoe gaat t geestelijk nu?

@cindy29 veel sterkte meid. Wat een emotionele en heftige tijd zal dit worden. .knuff

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Geestelijk gaat het wel hoor, blijf momenten houden en ook denken bij elke zaterdag oh dan zou ik nu zoveel weken zijn geweest, mja dat moet slijten of bij een andere zwangerschap zal de scherpe puntjes er wel van af gaan denk ik. :)

9. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ongelooflijk knap vind ik het . Zo nuchter en relaxed er mee omgaan. Diep respect!

10. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    @ An, fijn dat de baarmoeder schoon is. Verwerken zal zijn tijd wel nodig hebben. Gaan jullie meteen weer voor een kindje?

11. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    dames,

ik ben opgenomen in het ziekenhuis nu dus nu lig ik minimaal 2 dagen hier met vochtinfuus.
    ik heb gewoon internet en tv de hele dag voor vast bedrag. dus kan wel veel hier kijken want ik mag geen bezoek ontvangen behalve me vriend dus het zullen lange dagen worden voor mij helaas.

er zit al een deel vocht in maar ook alweer uit helaas. hoop dat ze me maag op rust krijgen zodat het snel over is en ik weer naar me mannetjes toe kan!

de rest succes en hoop op mooie echos

ik heb vanmiddag weer echo gehad en toen was ik 8 weken en 1 dag. en 16,4 mm dus ben benieuwd wat ze nu woensdag doen met de termijn echo enzo.
    ik hou jullie op de hoogte

12. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Zo zeg dat is ook niet niks, veel beterschap dan! Gelukkig had je wel een goeie echo.

13. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ben geen kouwe kikker hoor heb echt wel gehuild. ;)
    Maar ik heb echt een positieve denk wijze denk ik! ;)

Ja we gaan er gelijk weer voor! :)

Jeetje heel veel sterkte! :(

14. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jeetje Stephanie das heftig! Beterschap. Je zal je mannetje ook wel missen :(.

GewoonAn fijn dat je nu verder kan!
    Cindy poeh meis hopelijk verloopt alles nu vlotjes.

Nonamaybe gefeliciteerd met je goede echo!

Evengeduld ben ook wel benieuwd of jullie gaan samenwonen nu? Poeh weet nog tijdens de eerste weken van de kleine man dat ik er niet aan moest denken om alles alleen te doen. Had een blaascatheter en veel last van pomp/knip dus de eerste week heeft mn man zó veel moeten doen. Echt respect voor alleenstaande moeders.

15. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nogmaals...we wonen op papier niet samen.
    We zijn wel continu bij bij elkaar, nu lig ik ook bij mij op de bank en hij zit te computeren. Hij heeft alleen ook nog een eigen huis..

Dus als de kleine er over heel veel maanden wachten is...doen we dit ook samen..maar dan met dubbele lasten..

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap stephanie!

Evebgeduld als het om het even is zou ik toch gewoon gaan samenwonen als ik jullie was

17. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoezo dan? Want lijkt mij alleen maar romslomp met belastingdienst. .

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Tsja rompslomp of niet, maar samen in 1 huis wonen is in feite toch belasting ontduiken dan? Of is dat anders als hij nog een eigen huis heeft? Heb er geen ervaring mee hihi..

Stephanie, beterschap meid!

19. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    @GwoonAn
    Hier was ik er ook vrij nuchter onder. Vond het moeilijk maar ik vond het vooral moeilijk dat ik opeens niet meer zwanger was. Je ben net aan het idee gewend en zo opeens is alles voorbij. Ik had er opzich wel vrede mee dat het gebeurde.. als het gebeurt was er gewoon iets niet goed met het vruchtje. Dan is het beter dat je lichaam het afstoot dan dat er een kindje in je buik groeit die bij wijze van niet levensvatbaar is.

En wij gingen er ook gelijk weer voor zodra het bloeden gestopt was. En ik was gelijk weer zwanger....dat lees je vaak dat ze gelijk weer zwaar zijn dus wie weet!

20. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    @dreamer hij betaalt alles bij zn eigen huis..ook milieu dinges en andere belastingen dus er wordt niks ontdoken hoor. Bovendien..is ie soms nog lekker een weekendje op zichzelf.

Nja genoeg hierover.

Ik had gisteren bruinverlies. .en nu toch meer. Maar voorlopig ff geen geknuffel hier..

Deel Deze Pagina