Vind t wel heel streng zeg! Ik weet nog na mijn bevalling... Iedereen zei iets anders over de bezoektijden van partners haha! Uiteindelijk mocht vriend blijven tot 21.30 (was eigenlijk dus 21.00 maar een vd verpleegsters had 21.30 gezegd haha )
omdat je een infuus hebt mag je geen bezoek? en na je bevalling ook niet? sorry.. ik geloof dat niet. Beterschap
Het is niet dat ik er heel veel verstand van heb.... Maar je mag idd niets eten en drinken. Je krijgt een infuus met vocht en medicatie. Wanneer je ketonen in de urine weg zijn is je maag pas voldoende tot rust gekomen en mag je rustig beginnen met drinken en vla.... Je lichaam heeft bij hyperemisis genoeg aan zichzelf en daarom wordt weinig bezoek toegestaan.
Ik heb net een geweldige echo gehad! 4 cm en alles zit er op en eraan... Nu 2 December weer voor de nekplooimeting.
Wat goed mandy! gefelicteerd! Wat betreft het niet eten bij ketonen wist ik, maar had niet meegekregen dat dat aan de orde was? Ik blijf het bezoek wel gek vinden, dat je niet hele groepen krijgt oke, maar dan word het aangeraden en niet verboden om bijvoorbeeld je moeder te ontvangen, en na de bevalling geen bezoek vind ik helemaal bizar klinken.. oke als je niet helemaal fit bent zelf enzovoorts oke, maar dan is het toch echt je eigen keuze voor zover ik weet. Ik heb in meerdere ziekenhuizen gelegen vorige zwangerschap en ook altijd visite mogen ontvangen, ben blij dat ik dan niet in dat ziekenhuis lig. Dreamer hoe is het gesprek en de echo gegaan? Nog wat meer duidelijkheid gekregen over je vragen over je bloed enzovoorts? Ben benieuwd.. Hier termijnecho gehad en 3 dagen vooruit gezet, vandaag precies 10 weken, gewoon alweer 25% erop zitten! bizar idee! kindje was helemaal goed, bewoog en kaakbot begon te vormen, handje te zien en flink bezig. Gemiddelde metingen kwam uit op 3 cm. Baarmoederhals ook nagekeken ( ivm vorige zw) en die was mooi lang en gesloten. Wij zijn helemaal blij dus weer
Zo weer even bijgelezen. Lekker veel weer Iedereen met goede echo's en ander goed nieuws; geniet er van Oja, zijn er nog foto's van echo's? Ik las wat over het ziekenhuis, maar denk dat ik ook blij ben dat ik er niet lig. Zou gek worden zonder weinig bezoek Zie door de dag heen altijd veel mensen dus zou m snel vervelen denk ik hihi. Weet zo even niet meer wie er precies in ligt, maar hopelijk knap je snel op en mag je weer naar huis. Toch altijd fijner dan daar liggen. Hier een drukke ochtend gehad en vanmiddag lekker met dochterlief meegeslapen. Hadden een beetje een hell nacht gehad. Uurtje of 4 werd ze in paniek wakker en was moeilijk te troosten. Dus lekker bij ons in bed genomen. Zij viel heerlijk in slaap, alleen snurken wow niet normaal hahaha. Toen kon ik dus niet meer slapen. Na een uur toch besloten haar terug te gaan leggen maar dat had ik beter niet kunnen doen. Was ze het natuurlijk niet mee eens, dus na een flink gedoe zelf bij haar in bed gaan liggen en toen vielen we allebei van uitputting nog even een uurtje in slaap.
Wat een mooie echo berichten weer!!! Wat fijn!! Hier nog 5 dagen en dan mogen wij 😄 kan niet wachten
weer even bijgelezen, weer een aantal mensen hun echo gehad zag ik. gefeliciteerd met alle mooie berichten!!! Cindy: hoe gaat het nu? Ik duim voor je morgen bij de gyn... dat je dit snel achter je mag laten. we gaan nu allemaal al op onze termijn echo aan of hebben m zelfs al gehad... gaat echt snel vind ik... zal vast komen omdat het hier het tweede kindje is. Ben soms ook echt even de tel kwijt met de weken....
Gefeliciteerd met de goede echo's. @kwaaltjes: vandaag zoveel getrek in mijn buik. Auau, wie ook? Pijn aan beide zijkanten en voor net boven mijn schaambot. Lijkt op menstruatiepijn. Lang staan is pijnlijk. Trekt soms door naar bovenbeen. Lig nu op de bank met een kruik tegen de pijnlijke plekken. Ben ik de enige?
Hier was alles goed! Heb alleen helaas geenfotootje dit keer.. Zelfs bloeddruk was netjes maar blijf nu bij t zhuis onder controle.. voor de lijst; 5 december controle en termijnecho 13.40
aloha ik reageerde op jou bericht over het bezoek dat dat hier ook zo is als je bent bevallen of net van te voren wordt opgenomen. dan mag er gewoon bezoek komen is geen probleem. ik heb net de uitslag gekregen en was idd ketonen in de urine waardoor ik niks mocht de eerste 24 uur, maar die ben ik voorbij dus ik mag nu alles weer eten en drinken en morgen rond een uurtje of 4 a 5 mag ik naar huis als dit eten goed gaat. dus sorry dames als ik beetje onduidelijk ben geweest haha was niet de bedoeling maar ik wist het niet zo duidelijk uit te leggen als mandy. vanavond komen me vriend en me zoontje ff dus komt allemaal goed. ook ik ben gewend elke dag mensen om me heen te hebben dus dit is ook wel moeilijk maar het is niet anders he kan moeilijk toch me moeder laten komen als het niet mag helaas.
Fijn dat alles goed was dreamer! Stephanie ik begreep dat er niemand ooit mocht komen haha Gelukkig voel je je alweer wat beter, heb je nu ondertussen al wel medicijnen? Ik zal straks even fotoje van de echo maken, iemand vroeg erom? Weet even niet meer wie. Najade ik herken het wel iets, met name tijdens stofzuigen of smorgens opstaan of mezelf uitrekken. Denk het groeien van de baarmoeder, trekken aan de banden en het verschuiven van de organen en buikspieren. Warmte helpt hier wel, als het heel erg is pak ik even een kruikje erbij of een warm bad. Knopper ik vond het echt heel snel gaan ook, denk inderdaad sowieso dat het een tweede keer sneller gaat, maar de feestdagenenz helpen ook mee vind ik. Drukke perioden enz. Haha blinq arme meid, zo snurken haha hopelijk as nacht een rustigere nacht.