Ohhh meiden..leuk die echo's. Gefeliciteerd! Hier alles ok...op t feit na dat ik echt doodmoe ben.. Ben er helemaal down van.
Hier alles ok...op t feit na dat ik echt doodmoe ben.. Ben er helemaal down van.[/QUOTE] vervelend is dat he dat moe zijn, ik heb er ook heel erg last van gehad, ik durf nu te zeggen dat ik me sinds 4 dagen weer helemaal goed voel, geen bloedverlies meer, niet meer misselijk en energie als een paard. ik kan weer lkkr naar de sportschool sinds weken, heerlijk! Hoop dat het snel weer bijtrekt voor je en ondertussen als het kan toegeven aan de rust die je nodig hebt. @fedi en najade : veel plezier met jullie echo's vandaag!
Ik zal straks even verslagje van gisteren maken, moet nu weer naar de gyn wederom gesprek. Veeel info maar goed. Zodra ik er een logisch verhaal van kan neerpennen meld ik het even succes dames met echos vandaag!
He meiden Heb niet bijgelezen maar heb even een vraagje. Ben nog steeds misselijk. Merken jullie ook dat als je veel doet dat het dan erger wordt? Heb vanmorgen de bovenverdieping gepoetst en nu is het echt heel erg. Pfff wil niet meer misselijk zijn.
Dames met echo's vandaag succes! Hier gisteren een gelukje. Was dringend opzoek naar een winterjas. Nu vond ik er gisteren eentje van 30 euro! Het is geen positie jas maar mijn buik kan een best poosje in groeien en vind het zonde om een positie jas te kopen van 60/70 euro. Alleen nu zat er een naadje los in de jaszak. Ik wilde dit niet zeggen bij de kassa want dacht bij me zelf dat naai ik zo weer vast.....maar mn zus was bij me en zei zegt het gewoon! Als je iets nieuws koopt hoort het gewoon goed te zijn. Dus heb het toch maar gemeld aan de kassa zegt die meid: nou ik kan u 10 euro korting geven! Ik dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had maar toch ....nu dus een lekkere winterjas voor maar 20 euro! En mn buik komt er ook nog eens erg mooi in uit. Happpy me.
Ja dat had ik hier ook! Ook als ik ging bukken werd het erg. Nu gelukkig al zo'n anderhalve week niet meer misselijk.....maar zal gelijk afkloppen. Nouja iig beter dan bij Lauren. Toen was ik van week 11 tot week 20 misselijk.
Dat is nog eens een koopje! Ja bukken is ook geen goed idee. Pfff, ik vind dit niet meer leuk (ja ik stel me aan ik weet het, maar aangezien ik normaal altijd in paniek raak als ik misselijk word ben ik al bijna 4 weken enorm mijn best aan het doen om niet in paniek te raken).
je stelt je echt niet aan hoor, niemand vind het leuk om misselijk te zijn en te spugen, en die paniek ken ik, ben als de dood altijd om te spugen en achteraf altijd opgelucht
Hallo allemaal! Haak hier weer in. Hier ook rustig alles dus niet veel te melden Fijn dat er goeie echo's waren, meiden die vandaag gaan ook succes! @ Tuttebel, heeft je zus goed geregeld dan @ Luca paniek is ook kl*te i know. Heb je dat alleen met overgeven? @ Aloha, fijn dat gesprek bij gyn goed was.
Aaargh ik weet niet wat ik voel op t moment.. Of het al mn bekken zijn of mn banden.. Elke keer als ik opsta een flinke pijnscheut via m'n lies naar m'n vagina... autsj..
hoi meiden, Onze echo was ook helemaal goed! Kindje zwaaide naar ons haha. Wel lag het met de rug naar ons toe, dus heb geen hele mooie foto. Maar wat maakt het uit. Niet te geloven hoeveel er al in aanmaak is. Ik heb 2 hersenhelften gezien, armpjes handjes, beentjes, voetjes, knietjes, begin van de wervelkolom en hele kleine beginnetjes van de ribbetjes. Zo bijzonder. Helemaal in love!!
Wat fijn die goede echo's! Dames met een angelsound, vinden jullie altijd het hartje? Heb net nog eens geluisterd maar kan hem dus echt niet vinden. Dacht hem heel even te horen maar toen was het weg?
Hoi meiden, Even een egoberichtje vlak voor het eten. Echo helemaal goed! Lekker half uur gekeken naar onze beweeglijke kanjer. Alles doorgemeten, zelfs botjes bovenbenen en armen. Nog steeds wel wat stolsels bij baarmoedermond, maar kindje heeft nergens last van. Pijn bij mij is bandenpijn. Daarna naar gyn, bloeduitslagen schildklier goed. Ik mag nu naar verloskundige. Maandag bellen voor intake. Ben twee dagen naar voren gezet, nu 11+1 Uitgerekende datum 12 juni
Tuttebel Zo vond ik het de vorige keren ook maar nu dus niet. Dacht heel even hem voorbij te horen komen maar dat was ook zo weer weg.
Wat fijn weer goede echos!!! Wij mogen maandag . Qua bewegen, vorige week zagen we t frummeltje al bewegen met 8wkn6dgn. En moe, poeh ik heb hetzelfde vandaag! Moe en down, mega opgezette buik. Mn man is heel lief naar de snackbar gegaan om wat te halen, echt geen puf om te koken. Kleine man ligt nu in bed dus ik ga er ook in. Erg he? Pffffff...