Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knopper

knopper Lid

1 sep 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie dat wondertje al de lijst gaat bijwerken hihi mooi zo! want ik kon het al niet meer bijhouden wie er nu nog op moest.

@ aqua ik heb geen steken, maar het is ook nog erg vroeg.

Fedie en fresie 3 miskramen... pffff ik hoop dat het nu allemaal goed gaat bij jullie beiden!

2. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed vandaag. Vanmiddag de laatste Action test gedaan die ik had. De teststreep was donkerder dan de controlestreep! Ik weet dat het geen garantie is maar bij mijn 1e zwangerschap heb ik nooit een knaller gehad. Morgenmiddag de echo ben heel benieuwd!

3. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Veel kijkplezier bij de 1e echo Patty! Ik hoop dat t er al mooi uitziet. Al zal t nog wel n heeeeel klein frummeltje zijn. Zou je ook al n hartje kunnen zien denk je? Of is dat nog te vroeg?

4. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Goedemorgen allemaal,

Welkom fedi, fressie en mandy84.

Spannend je echo vandaag Patty86, hoe laat heb je de echo?
    Ik hoop dat je al een hartje ziet maar ik denk dat het te vroeg is.

Ik heb het nog niemand vertelt, wil in ieder geval wachten tot de echo, ik vind jouw lijstje met gedicht wel leuk Bibababy.
    Gisteren op kraamvisite geweest bij een goede vriendin die vorige week maandag is bevallen, het kriebelt dan echt en kan niet wachten tot ik ons kindje vast kan houden.
    Vond het wel moeilijk om niks te zeggen maar we hadden afgesproken om het nog niet te doen aangezien we nu voor de kleine kwamen en niet voor ons nieuws. Volgende x willen we het wel vertellen, dan is de echo ook al geweest.

5. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Vanmiddag om kwart over 4 hebben we de echo. Ben erg benieuwd.

6. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #306 wondertjenr3, 14 okt 2013
    Laatst bewerkt: 14 okt 2013
    Juni 2014 Mama's

Uitgerekende datums:

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6. Crol, 24 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH? BV
    7. Hophop, 26 jaar, 1e kindje, ZH, FV
    8. Annamar, 28 jaar, 3e kindje, THUIS, BV
    9. Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    12. Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, THUIS, BV
    13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    13. Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    14.
    15.
    16. Fressie, 28 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    16. Fedi, 32 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    17.
    18. Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    18. Wondertjenr2, 25 jaar, 3e kindje, ZH, BV
    19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, THUIS, BV/FV?
    19. Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    19. Knopper, 31 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH? BV
    19. BabyAngel, 27 jaar, 3e kindje, THUIS, BV/FV?
    20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    21. MommieD, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    21. Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, ZH, BV
    22.
    23. Roxy1985, 28 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH? BV/FV?
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.

0 meisjes
    0 jongens
    4 verrassing/geheim

Afspraken:

14-10 Patty86: 1e echo
    14-10 Hophop: intake vk
    15-10 Annamar: intake vk
    17-10 Crol: 1e echo
    21-10 Hophop: 1e echo
    24-10 Crol: intake vk
    29-10 Aqua82: 1e echo
    29-10 Mandy84: 1e echo
    31-10 Frenzy: 1e echo
    01-11 Mandy84: intake
    04-11 Fressie: 1e echo
    04-11 Rian89: vk
    04-11 Frenzy: intake
    07-11 Mama tuttebel: 1e echo & intake vk
    07-11 Wondertjenr2: 1e echo en intake vk
    22-11 Fedi: 1e echo

Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast!

7. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    spannend!

8. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Zo, als het goed is weer alles bijgewerkt!

@Roxy1985: Welkom en gefeliciteerd! Heb je erbij gezet in de lijst maar heb weinig gegevens dus heb maar gegokt dat je 28 jaar bent en het je 1e kindje is.

@Fressie & Fedi: Welkom en gefeliciteerd! Extra spannend dus, kan het me wel voorstellen. Hopelijk gaat nu alles goed! 3 x is scheepsrecht zeggen ze toch?! Mijn duimen draaien!

@Mandy84: Welkom en gefeliciteerd! Je staat erbij in de lijst! Hoe voel je je?

@Patty86: Heel veel plezier bij de echo vandaag, spannend he!!

@Crol: Ohh moeilijk is dat dan om te verzwijgen als je op kraamvisite bent he!!

Vertellen: Hier nog niets verteld. Willen we na de 1e echo doen.
    We gaan een fotolijstje kopen waar 3 foto's en dan doen we daar mijn dochter en zoontje in en in de 3e de echo foto met het gedichtje wat Bibababy noemde.

Kwaaltjes: Voel me nog steeds best goed, alleen doodmoe.
    Vannacht maar 2 uurtjes geslapen omdat mijn zoontje ziek is en continue huilde. Pff moehoeeee

9. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Spannend allemaal hè, vooral die eerste weken. Ik begin nu alweer te twijfelen, ik heb nauwelijks klachten, zal het allemaal goed gaan nu twee miskramen eerder dit jaar. Bah, ik zou willen dat ik een sprong in de tijd kon maken naar 12 weken ofzo.
    Ik heb het mijn beste vriendin verteld en vandaag en mijn ouders. ( ik zou deze week met mijn moeder naar de sauna gaan en dat lijkt me niet zo'n goed idee). Bovendien vind ik het wel fijn als ze het weten want ik ben erg aan het piekeren...
    Hebben jullie wel klachten?
    Oh ja, nog even voor de lijst: ik ga in het ziekenhuis bevallen en wil graag borstvoeding geven

10. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Plurk80: Heb het bijgewerkt! Snap hoe je je voelt, ik zou ook zo een sprong naar de 12 weken willen. Voel me echt heel goed en dat maakt me zo onzeker!

11. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Goedemorgen dames.

Hier even snel een berichtje. Hier een druk dagje. En net voor het eerste vpven de pot gehangen. Ik zal nu wel vriendjes worden met de plee. Net zoals bij dochterlief.....bahhh.

12. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Ik begrijp het ook helemaal, ik heb ook nog bijna nergens last van, gevoelige borsten zijn wat afgenomen, hoeft niet veel te plassen, niet misselijk, beetje moe.
    Helaas kunnen we er niks aan doen en hoeft het helemaal niks te zeggen. Ben ook wel een beetje bang voor de echo, dat het dadelijk niet goed is en dat we slecht nieuws krijgen. Is zoooo spannend.

al op van de zenuwen Patty86, of heb je er niet zo'n last van?

Vandaag komt iemand van MvM langs. Ben benieuwd

13. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Goeiemorgen :D

Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!

Wat spannend vandaag de eerste echo van de juni mamas :) veel succes.

Het is idd soms wel verwarrend die klachten die komen en gaan, de hormonen vliegen vooral door door mijn psyche heen merk ik. Lichamelijk niet echt, alleen gevoelige borsten.

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @Aqua: goedemorgen!

@Crol: leuk vandaag mvm, weer testen!! |Ik was laatst op ook kraamvisite zat daar ook met jeukende vingers ;)

@ Mama tut: hoop toch dat het eenmalig is ;) Overgeven is ook niet alles he!

@ Plurk; hier ook weinig kwaaltjes, heb ook een beetje de onzekerheid. maar ja we kunnen niks anders dan wachten!

@ Patty: spannend vandaag! Hopelijk kunnen ze het hartje goed zien kloppen!

@ Fressie & Fediie: bah wat naar meiden, en bizar ook zo dezelfde verhalen, duim voor jullie dat het nu wel goed zit! Gefeliciteerd!!

@ Kwaaltjes: hier net zo, heb echt nergens last van, naja dat ik meer emo ben, dan mss dan wel weer. Vind heet ergens ook wel fijn en aan de hand van je kwaaltjes kun je ook niet afgaan. Als we over 12 weken heen zijnd an ist wat fijner van gevoel.

@ Ego; gister gelukkig mijn ouders het kunnen vertellen dmv het shirt. MOest er wel op wijzen want anders zagen ze het niet. Ben blij dat mijn ouders het nu weten.

15. Fressie

Fressie Lid

8 dec 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, is t gek dat ik het een soort van prettig vind dat bijna iedereen zo zijn onzekerheden heeft? Hoop dat ik een stukje zekerder ben als ik over t punt heen ben waar t nu twee keer is mis gegaan.

Kijken jullie al naar babyspulletjes enzo?

Oh, en voor t lijstje: ik wil in het ziekenhuis bevallen, en bv geven

16. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Voor t lijstje:

15-11: intake vk
    25-11: termijn echo

17. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    nee hoor, denk dat de meesten dat wel hebben ;)

18. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden.
    Ik hou het lezen niet echt bij. Heb weinig tijd om mee te kletsen, maar kom af en toe wel even een update geven ;)

6 november mag ik op intake bij de vk komen. Ben dan bijna 9 weken. Geloof niet dat ik dit keer met 8 weken een echo krijg, maar moet wachten tot de 12 weken echo.
    Naar alle waarschijnlijkheid ga ik eind van de zwangerschap over naar de gyn in het zkh. Onze jongste was te groot voor een natuurlijke bevalling en toendertijd zeiden ze dat ze het bij een evt volgende in de gaten gaan houden. Maar dat zijn dingen die ik aan de vk zal moeten vragen.
    Voor zover het gaat wil ik bv gaan geven. Bij de eerste niet gelukt, bij de tweede alleen kunnen kolven, dus hopelijk nu gewoon bv...Zou ik erg blij mee zijn :)

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @knopper dat is wel leuk op een verjaardag, maar ik zou wel even nagaan bij jezelf of je zus het leuk zou vinden. Misschien is die ook wel bezig met een kinderwens en lukt het niet of vind ze het niet leuk als alle aandacht naar jou gaat ipv haar op haar verjaardag. Anders is het natuurlijk mooi handig iedereen tegelijk samen.

Hier weet enkel mijn moeder het en een paar vriendinnen die dichtbij staan en waar ik ook mee klets over zwanger worden en zijn etc. Ik ben 30 november jarig, wellicht vertellen we het dan, al is dat echt wel heel ver weg haha. Of met sinterklaas..

@aqua ja die steken heb ik ook, en had ik vorige keren ook. Zijn je spieren en banden die opgerekt worden en op spanning staan en verzuren etc. is compleet normaal.

@fressie welkom vervelend van je miskramen, valt me op dat er veel meiden met miskraamverleden hier zitten. Ikzelf heb 5 miskramen gehad voor de zwangerschap van mijn zoontje, kan me dus helemaal in jullie inleven meiden, misschien geeft het jullie hoop dat hier de 6e zwangerschap doorgezet heeft zonder extra hulp en aantoonbare reden van de miskramen. En ik heb veel onderzoeken gehad. Ik begrijp volkomen jullie angsten, ik deel ze alleen zelf niet meer door andere ervaringen inmiddels, maar blijf er gewoon over praten en krop en niet op etc! ik wist bij de 6e zwangerschap dat het goed zal gaan maar later problemen zou gaan geven ( en dat klopte dus). Je intuitie zegt heel veel.

@fedi jij ook welkom en gefeliciteerd. welke waarde week er af?

@mandy ook welkom haha en gefeliciteerd ;)

@bibaby wat een leuk idee!!!

@patty jij hebt je echo vandaag!?!! spannendddd! Ik zal voor je duimen om 4:15
    @catrhien hartje zou eventueel kunnen, hoeft nog niet kan al wel. Hoop dat je een knipperlichtje ziet patty

@crol haha erg he kraamvisite en niks mogen vertellen, ik werd steeds emo als ik een baby vasthield toen ik zwanger was. zo lief!

@wondertje oooh daar ookal de griep, hier is zl inmiddels aan de ab en puffertjes hij heeft inmiddels al 11 dagen koort enz schiet niet op! ook zoveel wakker geweest snachts, nu inmiddels slaapt hij wel weer, maar denk echt door de vermoeidheid. Ook leuk de verschillende fotolijstjes!

@plurk ik heb ook weinig kwaaltjes, maar dat kan echt nog komen ;) en hopelijk niet! bij mijn zoontje hing ik vanaf week 5 continu om de wc om te knuffelen. Hier enkel alleen vd week in combinatie met griep gespuugd. ( klopt af nog )

@mamatuttebel o jee... hopelijk niet weken lang! Spannend de mvm test!

@frenzy wat had je voor een shirt?

@fressie het is niet gek dat je het fijn vind dat iedereen onzekerheid heeft, daarmee besef je namelijk voor jezelf dat het geen gekke gevoelens zijn, maar gevoelens die reeel zijn.

@teardrop, maakt niet uit toch ;) gewoon af en toe gezellig buurten en wat posten of meelezen. De groep vormt vanzelf een deel van je dagritme haha
    Ik denk dat je een ectra groeiecho krijgt rond de 32 weken als je kindje zo groot was, maar goed dat zal je vast horen bij de intake! spannend :)

@hier, vandaag afspraak gemaakt voor de 1e echo 28 oktober is het zover, mocht eerder, maar ik wou dat liever niet omdat ik het risico op geen hartje en dan moeten wachten dan wat te groot vond. Die stressweken heb ik vaak genoeg gehad en hoeft van mij niet. Verder voel ik me vrij goed, en dat klop ik heel hard af maar tot dan geniet ik ervan, het is zo waardevol om je goed te voelen en dan ervan te genieten.

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Juni 2014 Mama's

Uitgerekende datums:

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6. Crol, 24 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH? BV
    7. Hophop, 26 jaar, 1e kindje, ZH, FV
    8. Annamar, 28 jaar, 3e kindje, THUIS, BV
    9. Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    12. Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, THUIS, BV
    13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    13. Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    14.
    15.
    16. Fressie, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    16. Fedi, 32 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    17.
    18. Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    18. Wondertjenr2, 25 jaar, 3e kindje, ZH, BV
    19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, THUIS, BV/FV?
    19. Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV?
    19. Knopper, 31 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH? BV
    19. BabyAngel, 27 jaar, 3e kindje, THUIS, BV/FV?
    20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    21. MommieD, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    21. Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, ZH, BV
    22.
    23. Roxy1985, 28 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH? BV/FV?
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.

0 meisjes
    0 jongens
    4 verrassing/geheim

Afspraken:

14-10 Patty86: 1e echo
    14-10 Hophop: intake vk
    15-10 Annamar: intake vk
    17-10 Crol: 1e echo
    21-10 Hophop: 1e echo
    24-10 Crol: intake vk
    28-10 Aloha: 1e echo
    29-10 Aqua82: 1e echo
    29-10 Mandy84: 1e echo
    31-10 Frenzy: 1e echo

01-11 Mandy84: intake
    04-11 Fressie: 1e echo
    04-11 Rian89: vk
    04-11 Frenzy: intake
    06-11 Teardrop: intake vk
    07-11 Mama tuttebel: 1e echo & intake vk
    07-11 Wondertjenr2: 1e echo en intake vk
    15-11 MommieD: intake vk
    22-11 Fedi: 1e echo
    25-11 MommieD: termijnecho

Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast!

Deel Deze Pagina