Ahh knopper das nooit leuk. Sterkte! Hier vandaag nog steeds moe en somber. Lig nu op de bank in het zonnetje. Behoefte aan chocolade.
He bah knopper, dat is niet leuk!! Hier gisteravond de vriendengroep gehad. Vl word morgen 30. Vanavond geeft hij een feestje in de kroeg! En gister hadden ze de boel al versierd, overal hangend foto's in de straat. En een mooie groot spandoek, super leuk! Gingen alleen pas om half 2 weg, en dat ben ik helemaaaal niet meer gewend, haha! Vanavond word ook wel een latertje! We gaan het vanavond ook vertellen aan iedereen.. Pff vind het best spannend! Haha
over positiekleding ik krijg nu toch wel een buikje dus ik draag ook al positie broeken hoor. voor de zwangerschap ook al haha vind ze zoveel fijner zitten dan gewone broeken. vandaag weer wat inkopen gedaan hier. dus nu helemaal klaar gelukkig. en wat is jullie planning dit weekend ? ik ga vanavond nog 1 keer wedstrijddansen en dan is het afgelopen voor mij helaas. hoop dat we ver komen haha.
Ik ben een weekendje in duinrell met een paar vriendinnen dus minder aanwezig. Wij gaan vanavond naar de tropical disco van 10 tot 12 haha. Wat een grap!
Oh leuk!! Wij ook redelijk eruit, moeilijk wel he? Ah knopper, sterkte ... Stephanie zo hee ben je fit genoeg om te dansen? Rian hoe reageerde iedereen? Spannend he? Weekendplannen: vandaag ontbeten buiten de deur, mee geslapen met kleine man en daarna kindvriendelijk uit eten met vrienden. Nog even op bezoek daar (toch handig een campingbed standaard in de auto hebben liggen). En nu net thuis. Morgenochtend zwemmen en smiddags boodschapjes oid.
Echt een heftige disco. Kwamen daar aan stopt er een auto voor de deur, springen er 3 van die securityventjes uit. Begon al goed daar. Hele tent daar volruziemakende Siriers. Hadden eerder verwacht daar tussen de 16 jarigen te belanden. Maarja je moet wat he hier is verder weinig te doen.
Was dat op duinrell zelf? Ik heb nog geen naam bedacht is dat erg Wacht eerst geslachtsbepaling af en dan heb ik toch nog tijd
Goedemorgen, @namen: wij zijn er ook redelijk uit. @bandenpijn: ik heb continue last, brandende liezen, zeurende pijn onderbuik. Sinds ik van de gyn heb gehoord dat het er helemaal bijhoort kan ik het wel loslaten. Maar irritant blijft het. @positiekleding: ga online bestellen. Hier in de stad hebben ze alleen bij miss etam wat. Maar dat is niet echt mijn stijl. Fijne zondag iedereen!
Iemand vroeg Hoe het ging Gisteren in het zh geweest omdat ik al 3 dagen ondraaglijke pijn had Na heel wat onderzoeken zijn ze erachter! mijn heftige pijn komt daardoor dat ik nog steeds niet schoon ben en dat in combinatie met osteopathie.... dus baarmoeder en darmen zijn geïrriteerd Dinsdag curettage en tot die tijd moet ik morfine en poeder voor de darmen slikken, sinds een week weer (goed en pijnloos geslapen)
Moggu! Cindy wat naar meis.. Alsof het allemaal al niet rot genoeg is Tetta, jammer dat het al gelijk raak was bij de disco Hier vanmiddag dubbele verjaardag.. Vriendlief en z'n oma vieren het vandaag dus een dagje gezellig met schoonfamilie Gaan we gelijk het nieuws vertellen
Vandaag Vl. Jarig is gezellig het huis weer vol vanmiddag ben wel blij met de afleiding want wordt gek van de zenuwen morgenochtend zijn wij dan eindelijk aan de beurt!! Denk dat ik geen oog dicht doe vanacht
Hier net mot gehad met vriendlief wat natuuuurlijk resulteerde in een flinke huilbui van mijn kant en nu natuurlijk hoofdpijn als toetje... Bah
Gefeliciteerd! Mijn vl is ook jarig!! Gister feest gehad in de kroeg met alle vrienden en familie. Hebben het grote nieuws verteld, dat was zo leuk! Ik moest zo hard huilen, haha! Werd daarna ook mog Take your time girl gedraaid van Niels Geusebroek.. Bleef maar door huilen! Reacties waren overweldigend!
O dat is niet zo leuk dreamer maar herken het heel goed zodra ik ook maar iets boos wordt begin ik te huilen
Jij ook gefeliciteerd rian wat leuk he dat vertellen en de reacties zo gaaf en idd dat liedje geeft mij ook een zwijmel gevoel hahah
Hoi dames, Even een paar drukke dagen gehad, dus even terug gelezen. @Knopper: Sterkte... Nooit leuk zoiets @Rian: Nog gefeliciteerd met je vriend @Cindy: Wat een gedoe allemaal zeg. Hopelijk knap je snel op en kun je weer verder. @Dreamer en Aris: Jullie ook gefeliciteerd met de hubbies Toevallig gisteren mijn zwangerschapsbroek uit de kast gehaald, maar zat toch nog niet echt lekker. Was te ruim hihi. Dus ik houd het nog even op een elastiekje door mijn knoop Gisteren hele dag wedstrijd gehad en savonds feest. Ik voelde mijn buik toch wel. Was blij toen ik in bed lag. Nu even een rust momentje. Dochter is uit logeren en vriendlief was vanmorgen al erg vroeg weg om te gaan "hobbyen". Dus lekker uitgeslapen en vanmiddag lekker met de honden schapendrijven. Heel veel zin in! Fijne zondag iedereen!
Cindy, dat is echt rot zeg. Pfff, hoop dat je er snel vanaf bent. Gefeliciteerd met alle VL's hier. Gisteren sinterklaas op mijn werk gehad. Was gezellig, ga het nieuws donderdag aan mijn baas vertellen. Gisteravond de sintkadootjes ingepakt, wat nog een heel werk was. En we waren de etiketjes kwijt die ik gekocht had. Nergens meer te vinden. Nu ga ik even door het huis en man gaat oudste helpen met zijn surprise voor school. Vanmiddag bij mijn zusje op bezoek en dan is het weekend weer voorbij.