Disco was op t park zelf ja. Namen, hier ook niet intensief mee bezig. Meisjesnaam hebben we al ee tijdje maar ga ervverder nietbserieus over denken tot de geslachtsbepaling. Cindy wat balen zeg kan er nog wel bij! Jarige hubbies gefeliciteerd!
Jeetje stephanie.. Nu alweer dansen zo kort na een ziekenhuis opname, gaat vast erg goed. Haha mooitetta, volgende keer weekendje naar een leukere stad dus Najade wat vervelend, maar wel fijn dat je er rust in gevonden hebt. Hier onwijs moe en nog steeds misselijk, en even alle info van gesprekken afgelopen week aan het verwerken. (Kinderarts en gyn gesprekken over beleid en protocol enz ) leg het straks misschien nog wel even uit, kan het nog niet echt logisch verwoorden. Cindy wat naar.. Fijn dat je morfine mag, hopelijk valt dinsdag alles mee en kun je daarna de draad weer oppakken. Sterkte nogmaals..
Knopper, sterkte! Niet leuk Cindy, wat rot zeg dat de pillen niet gewerkt hebben en je nu zoveel pijn hebt. Sterkte! Verder niet zo veel te vertellen eigenlijk. Ben best moe, heb hele drukke week gehad en nu lekker t/m dinsdag vrij. Even uitrusten... Lag gisteravond om 20.15 al te slapen op de bank.
@mommieD: het heeft veel van me lichaam gevraagd maar ik wou het heel graag nog 1x. vandaag alleen maar gerust en ff naar de intoch geweest dus nu gaat het weer. en over de namen wij zijn er sinds een paar dagen over uit welke namen het worden dus daar zijn weklaar mee haha. @aris87: gefeliciteerd met je vriend! en succes morgen @rian89: jij ook gefeliciteerd met je vriend!
Jee wat zijn sommigen al snel met namen fijn lijkt me dat! Hier nog niet bekend, zijn hier ook nog niet actief mee bezig omdat we eerst de 12 weken echo willen afwachten. Natuurlijk zijn we al wel eens enthousiast en hebben we het erover haha! Vanaf vandaag opeens steken in mn billen. Geen spierpijn, heb ook geen gekke dingen gedaan. Geen idee of dit aan de zwangerschap te wijten is.
Pff hier echt een offday.. Moe, humeurig, nergens zin in en overal om kunnen janken.. Ga ook lekker op tijd mn bed in vandaag.. Sorry voor mn ego post..
Hallo allemaal, Ik reageer niet veel maar lees wel alles mee. Hier gaat alles goed, wel moe en misselijk maar het lijkt allemaal wel beter te gaan. Worden jullie ook weer onzeker nu de tweede echo eraan komt. Ik was zo opgelucht na de eerste echo maar ik hoop zo dat alles komende week weer goed is. Succes allemaal komende week!!
Mama tuttebel, leuk om morgen je kleintje weer te zien. Geniet ervan Weet niet of er morgen nog meer echo's zijn, ben de lijst ff kwijt. Maar veel plezier allemaal natuurlijk! Dreamer, overal om kunnen janken is erg herkenbaar. Mijn vriend is deze week ook al een beetje humeurig, dus dat helpt niet echt om me beter te voelen. Namen; ik was er een jaar geleden bij de 1e keer dat ik zwanger was al uit eigenlijk. De meisjesnaam kwam ik bij de vk tegen op een kaartje en de jongensnaam op m'n werk. Wist meteen dat het DE namen waren en je hoort ze niet dagelijks. Ken wel 10 zwangeren in mijn omgeving, hopelijk is niemand mij voor.... En moet m'n vriend nog ff overtuigen voor de jongensnaam De meisjesnaam vind hij wel echt leuk gelukkig. Ik duik vroeg m'n bedje in, slaap lekker alvast!
Hier ook meerdere meiden zwanger en inmiddels al een paar bevallen. Tot nu toe nogn niet "onze" namen ertussen. Hopelijk blijft dat ook zo. De namen komen niet veel voor dus zal wel meevallen.
Hey meiden, ff een snelle zwaai! Hier een druk maar leuk weekend gehad! Dames met echo;s morgen succes en veel plezier! @ Namen; zijn we echt nog niet over uit, ook nog niet over gehad, komt met de geslachtbepaling wel.
Juni 2014 Mama's ( en de dagen eromheen mama's ) Uitgerekende datums: 27-05 ♥Tetta, 26 Jaar, 2e kindje, zkhs, bv 05-06 ♥Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 06-06 ♥Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 12 weken grens! ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 09-06 ♥Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 10-06 ♥Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv Anne83, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Dotje26, 26 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 11-06 ♥Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 12-06 ♥Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv ♥Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 13-06 ♥Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 14-06 ♥Patty86, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, fv 16-06 ♥Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv 17-06 ♥Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Aloha, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, bv 18-06 Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv 19-06 ♥Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv ♥Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, thuis, fv ♥Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 20-06 Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv ♥Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv Nijn86, ?? jaar, 2e kindje, zkhs/thuis, bv/fv koffiekoekje, ?? jaar, ?e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 21-06 ♥MommieD, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv ♥Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 23-06 ♥Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 24-06 ♥Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv ♥Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, fv ♥Dreamer, 24 jaar, 2e kindje,zkhs, bv ♥Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 25-06 ♥Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv RomyM, ?? jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 26-06 Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv ♥Fran88, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 27-06 Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv Cosy, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 28-06 ♥NonaMabye, 24 jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 30-06 Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 46 zwangeren ♥ voor de naam betekent hartje gezien op de echo. Afspraken: 25-11 MommieD: termijnecho 25-11 Aris: 1e echo 25-11 Mummm84: echo en uitslag combinatietest 25-11 Cathrien: intake vk 25-11 Mama tuttebel: termijnecho 10:00 26-11 Cosy: 2e echo na 1e echo vruchtje slecht te zien 27-11 Aqua82: termijnecho 28-11 Frenzy: termijn echo 28-11 Plurk80: vk zkhs echo 28-11 Knopper: termijnecho 02-12 Mandy84: nekplooimeting 03-12 Patty86: vk 03-12 Aloha: gyn 04-12 Rondvierkantje: 3e echo 04-12 Mama Tuttebel: controle vk 14:10 04-12 Cathrien: termijnecho en uitslag combinatietest 04-12 NonaMabye:2e echo 05-12 Dreamer: termijnecho 13:40 06-12 Luca75: controle en echo 06-12 Linne: combinatietest en termijnecho 09-12 Mumm84: termijnecho 10-12 Fran88: termijnecho 11-12 Linne: controle vk 12-12 Frenzy: controle vk 14-12 Mama Tuttebel: geslachtsbepaling 12:00 19-12 Blinq: controle vk 19-12 Aloha: gyn 23-12 Patty86: geslachtsbepaling 09-01 Aloha: gyn 28-01 Aloha 20 weken echo 11-02 Aloha: gyn Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) εϊз GwoonAn (6.4 weken) εϊз Cindy29 (8.6 weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden... Frenzy en Aloha kun je ook een pb-tje sturen als er iets veranderd moet worden. ---------- Ik heb niet teveel aangepast want het was wat veel om terug te lezen en zag zo snel geen aanpassingen ( teminste geen kleur). Graag opnieuw melden als er iets veranderd moet worden en nu niet is. De eerste namen die zonder hartje de 12 weken grens voorbij zijn, zijn er ook af gehaald.
Over anderhalf uur mogen we dan eindelijk jeetje wat zijn deze weken voorbij gekropen haha hopen dat alles goed is met onze frummel 😄
Succes allemaal met de echo's vandaag, blijft idd iederee keer weer even spannend Jeuj vandaag 10 weken ben ik ook blij mee op naar de 12
Ik zou me nog graag aansluiten in dit groepje, als iedereen dat goed vind? Ik ben 22 jaar, ons 3e kindje, 24 juni uitgerekend en wil in het zh bevallen en bv geven. Ik zit nog niet zo lang op de site dus ben ondertussen ook nog aan het uitvogelen hoe alles werkt, dus als ik iets verkeerd doe hoor ik het wel 10 dec afspraak verloskundige.
Bedankt! Onze oudste is 2 jaar en 2 maanden en de jongste word 11 dec, 1 jaar. We hadden ze kort op elkaar gepland omdat het ons erg leuk leek om samen op te groeien. Kindje 3 is een ongeplande verassing. Het zal wel ff zwaar worden het eerste jaar, maar we gaan ervoor. Hoe oud is jou andere kindje?