Cosy, Wat erg meid. Sterkte! Buik Bij mij zit mijn buik juist rond mijn maag. Net alsof alles omhoog geduwd is geworden? En mijn borsten jeuken als de ziekte!
Cosy, o nee toch Heel veel sterkte! Mumm84, mijn darmenbuikje is niet weg, maar het is niet erger geworden in ieder geval. Had verwacht nu ook wel dikker te gaan worden, maar nee dus. Hopelijk is alles goed daarbinnen
Heb het vandaag tegen mijn baas verteld. Ze viel nog net niet van haar stoel hahaha. Die had ze niet zien aankomen maar ze vindt het wel leuk voor me. Oke, volgende hobbel, mijn moeder en mijn schoonouders....
Cosy sterkte! Hier net weer bij vk geweest. Bm is in 2 weken tijd van onder yt schaambot naar 2 vingers onder de navel geschoven. Flinke groeispurt gehad dus. Verser geprobeertte spieken maar net zo preuts als grote zus met de benen over elkaar. Iedereen al aangemeld bij wij.nl? Had vandaag een leuk pakketje met knuffeldoekje gekregen van Nutricia.
Heb me net aangemeld bij wij.nl. Kende het niet echt, maar lees dat je met 5 maanden ook een box krijgt en dat is wel erg leuk natuurlijk
Klopt ja en het tijdschrift iedere maand gratis. Van daar uit ook dingetjes van nutricia,Blueband en andere merken en idd de 9maandenbox en babybox syraks dus zeker de moeite waard
De postbode weet eerder dan de meeste mensen dat ik zwanger ben, heb ook al de babydump catalogus gekregen
Haha ik ook! En kreeg vorige week ook het tijdschrift zwanger! Door de bus. Hihi leuk. Afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling! 4 januari zullen we het weten
Goedemorgen dames! Even paar dagen niks geschreven omdat ik te veel aan mijn hoofd had. 1 van mijn honden is gaan manken afgelopen weekend. Door de symptomen die hij gaf was ik bang voor artrose. Gisteren bij de DA geweest en vooralsnog lijkt dat niet het geval. Nu 2 weken lijnrust met medicatie en dan langzaam weer training opbouwen. Verder zit ons dochtertje op dit moment duidelijk niet lekker in haar vel Ze is heel snel verdrietig en weet vaak niet wat ze met zichzelf aan moet. Dat en het hele slechte slapen van de afgelopen weken breken me een beetje op nu. Slaap slecht en heb continue koppijn... @Cosy: wat verdrietig nieuws! Veel sterkte! Iedereen met echo's vandaag veel plezier en succes!
Blinq, dat is allemaal niet leuk. Waarom is je dochter verdrietig? Degene met een echo, succes! Net boodschappen gedaan, 2e was zit in de machine en nu nog de rest van het huis. Vanmiddag vriendjes te spelen. Zaterdag vieren we sinterklaas bij mijn moeder. Even bedenken wat ik voor kleren aantrek zodat je niks kunt zien.