zwaaiiii ik lig wakker dus kon mooi even teruglezen. typen op mm tel is rampzalig dus reaferen doe ik niet truste of goedemorgen!
Goedemorgen Ik maak me zorgen. De pijn in mijn borsten is bijna weg. Heb zo'n 9 weken pijn gehad.... Zo begon mn 1e mk ook. Maar misschien is het normaal met 10 weken? ! Hoe is dit bij jullie?
Nijntje ik had dit ook een paar dagen, nu is het wel weer terug. Lijkt wel dat de misselijkheid wat minder is alleen is maagzuur ervoor in de plaats gekomen. Was gisteren beetje onzeker dus ik heb gisteravond nog even geluisterd met de angelsound. Eerst kon ik hem niet vinden. Hoorde wel op een gegeven moment water klotsen (vruchtwater??), uiteindelijk vond ik hem in een rechte lijn onder mijn navel al een stukje boven mijn schaambeen!
Goeiemorgen! Alle meiden die echo's hebben succes! @nijn, dat had ik deze week ook nergens meer last van word je ook onzeker van. Maar gister op de echo was alles goed. Dus zegt niks
He cosy wat erg, sterkte!! Nijn, bij de eerste ook erge pijn gehad maar na een week of 10 was t idd gewoon klaar. Fijn he 😄? Hier dankzij mn dreumesje weer vreselijke nachten dus ben niks waard, bah!
Blinq, mijn dochtertje heeft precies hetzelfde en slaapt sinds deze week na 4 weken weer hele nachten door en in haar eigen bed. Wat een rust! Voel me een compleet ander mens als ik wakker wordt. Een vriendin van mij heeft het ook met haar kindje. Het schijnt echt bij de leeftijd te horen....en dus is dit ook weer een fase... Sint stress kan ik me enigzins voorstellen, hoewel ons dochtertje er weinig om geeft. En het verklaart bij ons niet dat ze al 4 weken bezig is geweest, terwijl Sint nog lekker in Spanje zat Succes iig!
Nu ik over de grens ben wil ik me ook wel aansluiten bij de facebookpagina. Wie moet ik hier ook alweer voor pben?! Sorry, ben echt een zeef!
Je mag mij ook een pb doen mumm dan voeg ik je toe. Nijntje, op een gegeven moment nemen de kwaaltjes gewoon af, ik zou me er niet al te druk om proberen te maken. Ik heb bijna nergens meer last van.
Het is hier idd ook al minstens 4 weken aan de gang. Blij om te lezen dat we niet de enige zijn. Toevallig vannacht ook ineens doorgeslapen hahaha. Nu werd ik alleen wakker omdat ik weer eens moest plassen
Juni 2014 Mama's ( en de dagen eromheen mama's ) Uitgerekende datums: 27-05 ♥Tetta, 26 Jaar, 2e kindje, zkhs, bv 05-06 ♥Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 06-06 ♥Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv 08-06 ♥Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 09-06 ♥Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 10-06 ♥Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 11-06 ♥Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv ♥Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv 12-06 ♥Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 12 weken grens! ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 13-06 ♥Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 14-06 ♥Patty86, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, fv 16-06 ♥Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv 17-06 ♥Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Aloha, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, bv ♥Bibababy, 31jaar, 3e kindje, thuiz/zkhs , bv 18-06 Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv 19-06 ♥Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 20-06 Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv ♥Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv Nijn86, ?? jaar, 2e kindje, zkhs/thuis, bv/fv koffiekoekje, ?? jaar, ?e kindje, zkhs/thuis, bv/fv ♥MommieD, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 21-06 ♥Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 23-06 ♥Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv 24-06 ♥Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv ♥Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, fv ♥Dreamer, 24 jaar, 2e kindje,zkhs, bv ♥Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv RisLR, 22 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 25-06 ♥Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv RomyM, ?? jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 26-06 Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv ♥Fran88, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 27-06 Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv 28-06 ♥NonaMabye, 24 jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 30-06 Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim 44 zwangeren ♥ voor de naam betekent hartje gezien op de echo. Afspraken: 28-11 Frenzy: termijn echo 28-11 Plurk80: vk zkhs echo 28-11 Knopper: termijnecho 02-12 Mandy84: nekplooimeting 03-12 Patty86: vk 03-12 Aloha: gyn 03-12 BibaBaby: gyn 11:05 en combinatietest 13:00 04-12 Rondvierkantje: 3e echo 04-12 Mama Tuttebel: controle vk 14:10 04-12 Cathrien: termijnecho en uitslag combinatietest 04-12 NonaMabye:2e echo 04-12 Nijntje01:termijnecho gyn 05-12 Dreamer: termijnecho 13:40 06-12 Luca75: controle en echo 06-12 Linne: combinatietest en termijnecho 09-12 Mumm84: termijnecho 09-12 MommieD: nekplooimeting 10-12 Fran88: termijnecho 10-12 RisLR: vk 11-12 Linne: controle vk 12-12 Frenzy: controle vk 14-12 Mama Tuttebel: geslachtsbepaling 12:00 17-12 Nijntje01: controle vk 19-12 Blinq: controle vk 19-12 Aloha: gyn 23-12 Patty86: geslachtsbepaling 23-12 Aris87: echo en controle 27-12 Stepanietaal: echo 02-01 Najade: controle vk 09-01 Aloha: gyn 13-01 Mama Tuttebel: 20 weken echo 8:40 28-01 Aloha 20 weken echo 03-02 Aris87: 20 weken echo 11-02 Aloha: gyn Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) εϊз GwoonAn (6.4 weken) εϊз Cindy29 (8.6 weken) εϊз Cosy (?? weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden... Frenzy en Aloha kun je ook een pb-tje sturen als er iets veranderd moet worden.
@ Luca; oke ik dacht dat de nekploometing eerder vergoed werd. Dan zou ik het niet doen. Als het echt mis is kan komt het met de 20 weken ook het licht en als het dan een mindere afwijking heeft kun je er dan ook nog voldoende over nadenken. Is mijn ervaring en wij doen het nu ook niet.. @ Riane; nu alw at minder msiselijk? Hier gelukkig nauwelijks last van gehad. @ Mumm; Is het nu idd wel pittig, hopelijk gaat het revalideren goed en slaagt de operatie uiteindelijk goed voordat de beeb er is. Jij werkt zelf wel en manlief is momenteel volledig thuis? Hier alles prima hoor, heb nauwelijk tot geen kwaaltjes gehad gelukkig, voel me nu ook top. @ Aloha; doe je rustig aan met je sterretjes en vlekjes! Van de week al zo onderuit, voorzichtig aan! Hier ook erg koude handen en voeten. @ Nijntje; hoeft idd niks te betekeken, begrijp je angst, heb je snel weer een echo zodat je wat geruster kunt zijn? @ Najade; Gefeliciteerd met je goede echo, super! Ons kindje was ook 5,5 cm nu. @ Cosy; aaarhhgg wat vreselijk rot voor je, bah! Dikke knuffel meis en veel sterkte met het verlies! @ Stephanietaal; ik wilde eerst ook naar Lommel, maar wacht die drie weken ook wel voor de pretecho, mijn man vind het echt onzin. @ Bibababy; gefeliciteerd met je goede echo! @ Aqua en Tetta; ik word zelfs nieuwsgierig hoe goed jullie elkaar wel/niet kenne, wrl wel FB vrienden? @ Blinq; wat vervelend van de hond, hoop dat zijn klachten snel weg zijn. En wat naar wat je dochtertje, hoop dat ze snel weer vrolijker is want lijkt me echt niet tof. @ Wij; ik heb me al aangemeld, en nu het eerste boekje gehad en zo een nutricia pakketje. Merk dat het me deze zwangerschap allemaal wat minder boeit. @ buik; lijkt nu opeens toch te groeien, voller... @ Avondeten; hier echt geen probleem met eten, in tegendeel zelfs :s @ pretecho; wij doen het ook, een met 16/17 weken en een met 26/27 is echt super mooi! @ FB groep; ik zal tetta ook is gaan pben voor FB, wordt stiekem wel nieuwsgierig naar jullie! @ Ego; vandaag de termijnecho, zal zo nog even proberen om een foto te posten. Erg beweegelijk kindje, wilde absoluut niet stil liggen, zo schattig. Ben een dagje vooruit gezet nu 11-6. Denk zelf heel duidelijk een jongens nub gezien te hebben, ben benieuwd!
Mooie echo's mama tuttebel, van je dochter is net iets verder weg. Je ziet daar echt super mooi de navelstreng boven het buikje
Hoi, Mooie echofoto's hoor! En zie echt verschil bij je dochter en waarschijnlijk zoon, mamaT Bij ons tot nu toe ook nog niet zo'n bolle schedel te zien. Gisteren wel bij de echo een nub gezien, maar werd er niet wijzer van. Wil nu ook wel graag op fbgroep. Heb je een pb gestuurd, Tetta. Dan nu ook aan de positiebroeken, zit echt beter. Heb er één van mamalicious en één van prenatal. Ook winterjas gekocht. nieuwe data: 28/12 geslachtsbepaling 14u 23/1 20wkn echo 9u
Hoi dames, Wat een mooie echo foto's. Volgens mij hebben ze in ons ziekenhuis wat mindere apparatuur. Maar mijn echo vanmorgen was gelukkig wel goed. Een erg beweeglijk kindje en moeilijk te meten. Ik ben weer een paar dagen naar voren gezet dus dat is prima. de uitgerekende datum is nu 19/6 dus ik ben vandaag precies elf weken. Volgende afspraak is 6 januari Mijn bloeddruk was weer te hoog dus waarschijnlijk moet ik al snel weer aan de pillen. ( had ik vorige keren ook)
Dames ik moet jullie eerst zelf als vriend toevoegen op fb dus als je een vriensschapverzoek van een vreemde krijgen ben ik t