Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Luca googelen moet je sowieso niet doen ;)
    Das het eerste wat de verpleegkundige in t zknhuis zei met m'n intake :p Als je vragen hebt bel ons gewoon en ga vooral NIET googelen want daar lees je alleen horror verhalen :D

Pff ik heb m'n middagdutje gemist vandaag.. Goed te merken haha

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Zie weer hele mooie echo's voorbij komen!

Bedankt voor de geruststellingen :) Ze zijn nog minder gevoelig, maar verder geen gekke dingen meegemaakt vandaag. Bedacht me ineens ook de vk zei dat na de 10 weken de kwaaltjes minder worden. Woensdag pas weer een echo, heb er wel spijt van dat ik deze week niet ben geweest maarja. (mag elke week)

Rian, ik krijg ook steken als ik nies bijvoorbeeld.

Dreamer, woow jij hebt al een mooi buikje.

3. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Echt Nijntje? Zei de vk dat? Mijn borsten zijn ook minder pijnlijk.

4. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    mijn borsten doen gelukkig ook zelden zeer meer, op af en toe een steekje na. kan ik weer lkkr op mijn buik liggen voor zo lang dat nog kan haha...
    kan iemand mij de link sturen voor fb? tnx:D

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Luca, ja zoiets zei de vk echt.
    Die moeders voor moeders dame had ook een hormoonspiegelkaartje bij zich en de piek is met 10 weken, daarna neemt het langzaam weer af. Is natuurlijk niet de bedoeling dat er nu abrupt een einde komt aan onze kwaaltjes, zal langzaam gaan.

6. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    2 januari om 2 uur geslachtsbepaling in lommel!

7. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat spannend! Hier kan het pas vanaf 16 weken las ik, maar ga het dan ook zeker doen.

8. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    Spannend! ik 10 jan ( op mijn man zn verjaadag)

9. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Een leuk kadootje bibababy.

Nijntje
    Wat ik gelezen heb van Lommel kan het daar al met 13 weken. Was er niet speciaal voor naar toe gereden maar we zijn die week op de Vossemeren dus ja dan wordt de verleiding wel erg groot ;)

Nijntje
    Bedankt, je stelt me weer gerust!
    Op het werk weet zo'n beetje iedereen het nu. Paar mensen hebben ook een nakomer en zij zeggen dat het erg leuk is (maar ook dat je weer even terug bent bij af).

Heb net ml even mijn positiebroeken laten omspelden. Breng ze morgen naar de kleermaker hier in de stad en dan kan ik ze na een uurtje weer ophalen. Heb nog maar 1 broek die past en die anderen dus met losse knoop maar dat zit toch niet echt fijn.

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca manlief of moederlief? Als t die eerste is vind ik t knap!

Biba die fb is zo niet te vinden maar je kan me een pb doen dan voeg ik je toe

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    wederom snachts tetug gelezen. probeer morgen overdag echt echt langs te komen voor wat reacties :)

12. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Tetta
    manlief :). die is degene die in huis handig is met naald en draad. Ik kan nog geen knoop aanzetten hahaha.

13. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    @bandenpijn, heel herkenbaar. Ik kan het echt de hele dag hebben. Steken boven schaambot, pijnlijke bovenbenen/liezen/rug. Heel irritant, maar volgens vk normale pijntjes.

@buikfoto: mooi hoor! Bij mij nu wat minder opgezette darmen, druk is er een beetje af.

@kwaaltjes; gaan op en af, ook heel normaal.

14. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Ik word echt helemaal gek van dat maagzuur! bah lijkt wel of mijn slokdarm er af brand. Ook mijn borsten doen nog steeds zeer. Volgende week weer VK hoop nu een keer het hartje te horen. In het ziekenhuis zijn ze daar heel terughoudend mee.

15. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Aloha; kon je niet slapen of bent je een nachtbraker?

@ Luca; idd dan is het anders als je toch in de buurt zit!
    Mooie echo's van je mannetjes, vind dat ze allebei wel een bol schedel hebben, maar zie dit soms ook bij meiden.
    Niet google hoor, staat zoveel onzin op internet

@ tetta; wat grappig dat jullie erlkaar gewoon kennen, leuk!

@ Pluk; vervelend meid dat je wrl toch aan de medicatie moet, maar alles voor de beeb!

@ Mamatutebel; en mss is het wel gewoon een meid, je weet het niet he. Ik kan echt niks herleiden van de nub en de skull theorie.

@ Knopper; jij gaat het volgende week delen? Ik ga het 5 decemebr op FB vermelden.

@ rian; je bent bijna 12 weken!!

@ Dreamer; mooi buikje hoor! Zal die van mij ook nog eens een keer posten.

@ Geslachtsbepaling; wij gaan het 27 december doen, nu over vier weken!! Ben zo benieuwd, we doen dan ook een pretecho. Vind het wel heel leuk dat we het nieuwe jaar in gaan wetend wat het geslacht is.

@ Ego; hier alles goed, voel me top. Zal nog een buikfoto van vorig weekend meeposten. Volgens mij meer overtollig vet en vel van de vorige zw-schap ;)

Bijgevoegde bestanden:

16. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Patty, vervelend zeg dat brandende zuur. Heb het alleen na wat vettig eten, dus daar pas ik wel mee op.
    Was bij vk met 12 weken en toen ook geen hartje luisteren, doen ze echt pas ná 12 weken. Op het ziekenhuis doen ze het ook echt niet eerder. Zal wel niet voor niets zijn. Was bij bevriende gyn en die liet het wel gewoon horen tijdens de echo (was toen 10 weken).

17. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames wat een mooie echo's allemaal. Zo mooi om te zien. En ook de verschillen natuurlijk. Ik zag dat het nog niet op de lijst stond bij mijn naam maar heb vanmiddag de termijn echo.

op 29-11 termijn echo en wij willen het geslacht niet weten tot de bevalling zelf! word een leuke verassing!

x

18. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Frenzy, mooi buikje hoor.

wijzigingen voor lijst: thuisbevalling/borstvoeding

19. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    #3399 Mama tuttebel, 29 nov 2013
    Laatst bewerkt: 29 nov 2013
    @Frenzy
    Ja mijn gevoel zegt wel meisje.... we zullen zien haha. Heb even gekeken naar kleding voor jongens. Maar voor meisjes is er veel leuker spul. Voor een jongen moet je echt goed zoeken volgens mij.

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een slanke dennen hier allemaal :p

Deel Deze Pagina