Zoooo, de sinterklaasinkopen zijn binnen! Vieren het woensdag bij m'n ouders, met m'n broer en schoonzus, eerst gourmetten en dan het dobbelspel! Hebben veel cadeautjes kunnen kopen! *langlevedeaction* . Vanavond uit eten met een vriendin en naar de bios, wegzwijmelen bij Barry Atsma <3
Hallo dames Ben een tijdje niet geweest. Dit had te maken dat ik nog steeds zo onzeker ben over de zwangerschap. Ben nu wel verder dan de laatste twee keer, en de echo zag er afgelopen dinsdag goed uit. Toch blijf ik maar onzeker en kan ik nog niey echt genieten. Dinsdag 3 dec krijgen we se combinatietest en daarna gesprek met gyn. Als deze uitslag goed is dan krijgt zl met sinterklaas te horen dat hij grote broer wordt. Ik ga vamavondaar eens teruglezen. Meiden fijne avond allemaal!!
@fedi, ik herken je onzekerheid. Leuk om het met sinterklaas te vertellen! Vandaag Sintviering met mijn exschoonouders. Ex woont in Engeland en is er niet, vandaar dat wij gaan. Fijne zondag iedereen!
Hoi allemaal!! Ben de afgelopen week niet geweest omdat ik het zo druk heb gehad, en nog steeds zo moe ben! Nu heb ik afgelopen donderdag mijn opleiding helemaal afgesloten dus heb zeeën van tijd over . Wat zie ik en mooie echo's en buikjes voor bij komen! mooi hoor! Gisteren naar babypark, babydump en prenatal geweest om ideeën op te doen.... wat verschrikkelijk!! Zo veel keus... waar moet je op letten? Ik werd er nog onrustig van Afgelopen vrijdag bij de vk geweest, daar heb ik voor het eerst het hartje gehoord, was allemaal goed! Verder heb ik ook al 2 positiebroeken (prenatal en h&m) welke ik (nu al) graag draag! Mijn uitgerekende datum is 11-6 geworden, dit zal niet meer veranderen volgens de verloskundige Iedereen een hele fijne zondag en veel plezier voor degene die dit weekend al sinterklaas vieren! Oh ja, degene die al kinderen hebben, zouden jullie je ervaringen met je kinderwagen eens willen vertellen? Ik ben hier en daar rond aan het kijken maar er is zooo veel keus! Groetjes Mandy
Morning! Mandy, wij hadden eerst een kinderwagen van X-adventure.. Veren waren al afgebroken voor we hem uberhaupt gebruikt hadden.. Prima service bij babydump, konden hem zonder problemen terug brengen en een andere uitzoeken.. Das nu een mutsy transporter.. Hij is op zich fijn maar na bijna twee jaar intensief gebruik merk ik dat de zwenkwielen wat raar gaan doen.. Ik weet nog niet of we een nieuwe aanschaffen voor dit kindje..
Ik heb een kids river van babypark. Was toen een aanbieding voor 350 euro. Met bak, wandelwageninzet, maxicosi, voetenzak en een wipstoel. Vind em erg fijn en helemaal voor dat geld. Mijn nixht kocht tegelijkertijd een dure joolz en die heeft ze na 3x terug naar de fabriek omdat t frame in elkaar zakte uiteindelijk ingeruild voor een mutsy.
Hier veel kinderwagens al geprobeerd. Eerst een maxi cosi mura 3 overgenomen van een collega. Fijn voor in t bos maar woon 2 hoog in de stad dus zo'n loodzware wagen is niet handig. Bugaboo bee tijd geleend van een vriendin en toen zelf een stokke scoot gekocht. Ga nu ws de bugaboo donkey overnemen van een kennis. Als ik opnieuw zou kiezen zou ik voor de gewone bugaboo zijn gegaan, licht en makkelijk op te vouwen. Hier in de stad zie je die heel veel.
Hier hadden we een Maxi Cosi Mura 4 gekocht omdat het ook goed mee moest kunnen in de bossen. Prima wagen en tevreden over, maar buiten de bossen niet super veel gebruik van gemaakt omdat ik ook een draagdoek had. We kopen nu geen nieuwe wagen meer, wel een nieuwe draagdoek. Iedereen een fijn weekend gehad? Nog leuke dingen gedaan? Hier super druk. Vrijdagavond was dochter ziek geworden (hoge koorts en heel hangerig) dus gisteren heeft die de hele dag aan ons gehangen op de bank. Vanmorgen was de koorts weg dus zijn we wel naar de verjaardag geweest van mijn vriend zijn oma. Woont in Drenthe en wij in Brabant dus dat was ff flinke rit en zo ben je al snel hele dag weg. Maar de afleiding deed haar goed en ze is praktisch weer zichzelf Verder afgelopen week ook voor het eerst mijn zwangerschapsbroek aangedaan en zat heerlijk. Wel ruim nog, maar voor thuis vind ik dat wel best. Van de week eens een nieuwe bestellen want heb er eigenlijk maar 1.
Heerlijk die positiebroeken.. Hier vanmiddag met veel pijn en moeite de stad in gekomen en eentje bij gekocht Hier in t dorp verkoopt nl geen een winkel positiekleding..
Positiebroeken heb ik nu nog niet nodig, maar ga er denk wel 1 kopen voor het geval dat. Heb nu maar vaak een rokje met pantylegging aan en dat gaat nog wel. Als de echo woensdag weer goed is, gaan wij ook ff kijken bij de Babydump. Wij hebben nog helemaal geen ervaring, dus willen alvast wat ideeën op doen. Ken wel 2 mensen met een Joolz kinderwagen en vind die wel heel erg mooi. Wel heel erg duur hoor, misschien vind ik nog wel een mooie op MP. We moeten er ons eerst maar eens in verdiepen wat het beste is.
Hier heb ik mn positiebroeken en leggings al weken aan hihi. Bij mn zoon pas na 13 weken ofzo. Heerlijk, heb nu ook best een bol buikje vind ik zelf. Weekend, lekker naar mn moeder geweest en die heeft opgepast zodat wij weer eens naar de bios konden. Kleine man slaapt al iets beter maar aan meer dan 6u per nacht kom ik zelf nog niet . Slapen jullie ook zo licht trouwens? Word zelfs wakker als mn zoontje niet echt wakker is maar 1x hoest ofzo...
Hier verschilt het echt per nacht.. Soms wordt ik wakker van het gehuil van de kinderen van de onderburen :O Dás pas irritant En vaak ook wakker om te plassen, maar net zoals vannacht sliep ik van 12 tot 7 aan 1 stuk.. Daarvoor paar keer wakker geweest van vriendlief en na 7 uur nog n 5 kwartier geslapen voor dochter wakker werd
Ik slaap slecht omdat ik steeds wakker word omdat ik moet plassen. Maar voordat ik kan gaan, slaap ik alweer en zo gaat dat de hele nacht door... Hebben boven ook geen toilet, heb 's nachts ook geen zin om 'helemaal' naar beneden te lopen
Hoi, Ik slaap ook weinig. Veel midden in de nacht wakker en dan niet meer kunnen slapen. Aan zes uur kom ik al heel lang niet meer. Wij zijn nog niet bezig met kinderwagens. Wel al beetje op mp aan het rondneuzen naar babykamers.
Kleine noot extra, die kinderen huilen/gillen/krijsen dus echt een flinke tijd door.. Lijkt of ouders er niet mee bezig zijn want pas na 30/45 min hoor je eens gestommel dat iemnad gaat kijken dus al die tijd lig je wakker meestal
Juni 2014 Mama's ( en de dagen eromheen mama's ) Uitgerekende datums: 27-05 ♥Tetta, 26 Jaar, 2e kindje, zkhs, bv 05-06 ♥Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 06-06 ♥Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv 08-06 ♥Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 10-06 ♥Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 11-06 ♥Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv ♥Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv ♥Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 12-06 ♥Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis, bv 14-06 ♥Patty86, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, fv 16-06 ♥Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 12 weken grens! ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 17-06 ♥Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Aloha, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, bv ♥Bibababy, 31jaar, 3e kindje, thuiz/zkhs , bv 18-06 Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv ♥Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 19-06 ♥Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv ♥Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 20-06 Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv ♥Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv Nijn86, ?? jaar, 2e kindje, zkhs/thuis, bv/fv koffiekoekje, ?? jaar, ?e kindje, zkhs/thuis, bv/fv ♥MommieD, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 23-06 ♥Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv 24-06 ♥Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv ♥Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, fv ♥Dreamer, 24 jaar, 2e kindje,zkhs, bv ♥Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv RisLR, 22 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 25-06 ♥Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv RomyM, ?? jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 26-06 Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv ♥Fran88, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 27-06 Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv 28-06 ♥NonaMabye, 24 jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 30-06 Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 5 verrassing/geheim 44 zwangeren ♥ voor de naam betekent hartje gezien op de echo. Afspraken: 02-12 Mandy84: nekplooimeting 03-12 Patty86: vk 03-12 Aloha: gyn 03-12 BibaBaby: gyn 11:05 en combinatietest 13:00 04-12 Rondvierkantje: 3e echo 04-12 Mama Tuttebel: controle vk 14:10 04-12 Cathrien: termijnecho en uitslag combinatietest 04-12 NonaMabye:2e echo 04-12 Nijntje01:termijnecho gyn 05-12 Dreamer: termijnecho 13:40 06-12 Luca75: controle en echo 06-12 Linne: combinatietest en termijnecho 09-12 Mumm84: termijnecho 09-12 MommieD: nekplooimeting 10-12 Fran88: termijnecho 10-12 RisLR: vk 11-12 Linne: controle vk 12-12 Frenzy: controle vk 14-12 Mama Tuttebel: geslachtsbepaling 12:00 17-12 Nijntje01: controle vk 19-12 Blinq: controle vk 19-12 Aloha: gyn 23-12 Patty86: geslachtsbepaling 23-12 Aris87: echo en controle 23-12 Bling: geslachtsbepaling 27-12 Stepanietaal: echo 27-12 Frenzy: pretecho en geslachtsbepaling 28-12 Najade: geslachtsbepaling 14:00 02-01 Najade: controle vk 06-01 Plurk80: gyn 09-01 Aloha: gyn 11-01 Stephanietaal: pretecho en geslachtsbepaling 13-01 Mama Tuttebel: 20 weken echo 8:40 23-01 Najade 20 weken echo 09:00 28-01 Aloha 20 weken echo 03-02 Aris87: 20 weken echo 11-02 Aloha: gyn 17-03 Stephanietaal: pretecho Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) εϊз GwoonAn (6.4 weken) εϊз Cindy29 (8.6 weken) εϊз Cosy (?? weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden... Frenzy en Aloha kun je ook een pb-tje sturen als er iets veranderd moet worden.