Hey dames, snelle zwaai! Hier een druk weekend gehad, wel leuk! Nu aan het werk! Fijne dag allemaal! En Mandy succes met de echo!
Mandy succes met je echo! Ik ga mezelf langzamerhand steeds beter voelen. Hopelijk blijft dat de komende maanden zo. Straks naar de tandarts er is een stukje van m'n kies afgebroken. Ben benieuwd volgend jaar moet er in ieder geval een kroon op. En ooooh wat ben ik weer bang.
hoi dames, hier ook een druk weekend achter de rug. lkkr een lang weekend weggeweest naar de eifel. nu eerst ff terug lezen
@luca: wat erg dat je dat zo moet ooit he. ik zag er ook echt heel erg tegenop mijn schoonmoeder te vertellen dat wij een tweede kindje kregen omdat zij bij de eerste heel negatief reageerde helaas maar ja dat hou je niet tegen he. je schoonfamilie krijg je er zo bij haha @fedi: ik snap je onzekerheid wel hoor. ik had dat ook heel erg maar het gaat nu toch wel goed moet ik zeggen en het neemt steeds verder af gelukkig. @najade: heb je daar nog goed contact mee dat is wel fijn dan. ken genoeg mensen (waaronder me broer) waar het net iets anders loopt helaas. doet iedereen zijn lijst hier zelf? ik heb al paar keer doorgegeven dat mijn datum is aangepast maar hij wordt in de lijst niet aangepast. als ik het zelf moet doen hoor ik het wel anders voor degene die de lijst bij houdt ik ben verzet naar 29-06
@kinderwagen Hier een quinny buzz 3 & een mutsy transporter. De quinny buzz.... wat een hel.... meer zeg ik er niet over. Die gaat heel snel weg. De mutsy transporter....wauuuuw. Wat een fijn ding. Die gaan weer nu ook weer gebruiken. Rijd soepel, is makkelijk in en uit te klappen. En de prijs is echt niks voor wat je er voor krijgt! Hij heet nu de mutsy transaction maar is precies de zelfde wagen.
Ik hou de lijst van de meimama's et en hun fb ook al bij dus als hier een andere vrijwilliger ervoor is? Ik had zenuwen om het mijn eigen moederte vertellen aangezien die bij de eerste ook niet echt enthousiast reageerde.
Hoi meiden, Even ego: gisteravond bloeding gehad. Gelukkig gestopt, maar mag om 12u even naar vk om hartje te luisteren. Als ze het niet goed kunnen horen, dan maken ze even een echo. Brrr, vind het spannend.
En najade??? Zeker spannend! Allemaal bedankt voor het delen van jullie ervaringen, ik zie door de bomenhet bos niet meer haha.. Zometeen nekplooimeting, maar kunnen vrijdag of maandag bellen voor de uitslag, ik vind het een beetje vreemd dat dat telefonisch wordt gedaan terwijl je iedere 4 wkn voor bijna niks naar de vk moet... Straks gaan we ook een kijkje nemen bij het kinderdagverblijf in het dorp. Omdat we beiden als verpleegkundige werken is flexibiliteit heel belangrijk en zijn daarom ook al op tijd rond aan het kijken! Fijne dag allemaal!
Zoooo ben ik weer! Even extreem druk weekend gehad, jarig en sinterklaas enzovoorts. Zal de lijst eerst eens bijwerken en teruglezen
Juni 2014 Mama's ( en de dagen eromheen mama's ) Uitgerekende datums: 27-05 ♥Tetta, 26 Jaar, 2e kindje, zkhs, bv 05-06 ♥Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 06-06 ♥Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv 08-06 ♥Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 10-06 ♥Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 11-06 ♥Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv ♥Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv ♥Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 12-06 ♥Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis, bv 14-06 ♥Patty86, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, fv 16-06 ♥Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 12 weken grens! ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 17-06 ♥Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Aloha, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, bv ♥Bibababy, 31jaar, 3e kindje, thuiz/zkhs , bv 18-06 Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv ♥Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 19-06 ♥Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv ♥Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 20-06 Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv ♥Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv Nijn86, ?? jaar, 2e kindje, zkhs/thuis, bv/fv koffiekoekje, ?? jaar, ?e kindje, zkhs/thuis, bv/fv ♥MommieD, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 23-06 ♥Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv 24-06 ♥Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv ♥Dreamer, 24 jaar, 2e kindje,zkhs, bv ♥Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv RisLR, 22 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 25-06 ♥Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv RomyM, ?? jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 26-06 Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv ♥Fran88, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 27-06 Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv 28-06 ♥NonaMabye, 24 jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 29-06 ♥Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, fv 30-06 Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 5 verrassing/geheim 44 zwangeren ♥ voor de naam betekent hartje gezien op de echo. Afspraken: 02-12 Mandy84: nekplooimeting 03-12 Patty86: vk 03-12 Aloha: gyn 03-12 BibaBaby: gyn 11:05 en combinatietest 13:00 03-12 Fedi: combinatietest en gesprek gyn 04-12 Rondvierkantje: 3e echo 04-12 Mama Tuttebel: controle vk 14:10 04-12 Cathrien: termijnecho en uitslag combinatietest 04-12 NonaMabye:2e echo 04-12 Nijntje01:termijnecho gyn 04-12 Knopper: controle vk 05-12 Dreamer: termijnecho 13:40 06-12 Luca75: controle en echo 06-12 Linne: combinatietest en termijnecho 09-12 Mumm84: termijnecho 09-12 MommieD: nekplooimeting 10-12 Fran88: termijnecho 10-12 RisLR: vk 11-12 Linne: controle vk 11-12 Knopper: extra echo door stagiare 12-12 Frenzy: controle vk 14-12 Mama Tuttebel: geslachtsbepaling 12:00 17-12 Nijntje01: controle vk 19-12 Blinq: controle vk 19-12 Aloha: gyn 23-12 Patty86: geslachtsbepaling 23-12 Aris87: echo en controle 23-12 Bling: geslachtsbepaling 27-12 Stepanietaal: echo 27-12 Frenzy: pretecho en geslachtsbepaling 28-12 Najade: geslachtsbepaling 14:00 02-01 Najade: controle vk 06-01 Plurk80: gyn 09-01 Aloha: gyn 11-01 Stephanietaal: pretecho en geslachtsbepaling 13-01 Mama Tuttebel: 20 weken echo 8:40 23-01 Najade 20 weken echo 09:00 27-01 Knopper: 20 weken echo 8:30 28-01 Aloha 20 weken echo 03-02 Aris87: 20 weken echo 11-02 Aloha: gyn 17-03 Stephanietaal: pretecho Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) εϊз GwoonAn (6.4 weken) εϊз Cindy29 (8.6 weken) εϊз Cosy (?? weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden... Frenzy en Aloha kun je ook een pb-tje sturen als er iets veranderd moet worden.
gelukkig Najade, zal wel weer schrikken geweest zijn. Fijn dat ze je weer konden geruststellen, vreselijk stressvol lijkt het mij zo steeds die onzekerheid weer.
Najade, dat was schrikken zeg! Fijn dat alles goed was. Slaap ook slecht. Werd om 3 uur wakker omdat ik naar de wc moest. Kwam niet meer in slaap tot 5 uur en om 6 uur gaat de wekker. Merk dan ook meteen dat als ik niet goed geslapen heb dat de misselijkheid die dag erger is.
fijn dat alles goed is najade, blijft schrikken elke druppel bloed. hier ook slecht slapen, kom moeilijk in slaap en wordt overal om de haverklap wakker van en dan lig ik weer uren te draaien. maar goed, kan ik alvast wennen haha
Hier nu een paar dagen medicijnloos, en het gaat vrij goed! Wel wat vlagen misselijkheid, maar prima te handelen. Fijn! Morgen alweer 12 weken.. de tijd gaat zo snel.. bizar idee.. 2e trimester alweer in.. Ik kon hier vd week het hartje niet vinden, ik dacht nou dat is gek eerst ging het zo makkelijk. Probeer ik het paar dagen later weer, zit het echt gewoon al veel hoger dan ik zocht! Vlak onder de navel... tja dan kun je lang zoeken bij het schaambot Mandy hoe is de nekplooimeting gegaan?
Hallo allemaal! Ik moet me ook eens gaan verdiepen in een kinderwagen weet nog niet hoe of wat ga maar eens bij babyzaak kijken. Slapen is ook ellende ja, doorslapen vooral bahbah Ik ga woensdag voor een babykamer kijken heel spannend momentje vind ik dat weer
Ik heb een joolz, maar heb de wagen amper gebruikt aangezien ik van de draagdoeken ben. In het begin overigens wel veel in en om het huis gebruikt met de reiswieg. Misschien had ik hem meer gebruikt als ons zoontje niet zovaak ziek was en we vaker eropuit zouden zijn gegaan. Ik heb het zilveren frame en de jeansuitvoering, heb wel wat krasjes op het frame, bij de stootbumper zeg maar, maar dit is onvoorkoombaar met geborsteld aluminium. Wij kozen oa de joolz vanwege de hoogte, en de wendbaarheid.
Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar slaap juist erg veel! Nekplooimeting was goed, nu op de uitslag van het bloed wachten. Weer een leuke en beweeglijke echo, nu 6,5 cm!!