Hey meiden, Wat komen we allemaal dicht bij die twaalf weken hè, en sommigen zijn er al voorbij! Slapen, ik slaap als een roos! Lang en vast! Moet soms wel plassen 's nachts maar slaap daarna zonder problemen weer in... Scheelt dat ik (nog) niet werk hier, ik kan echt tukken wanneer ik wil Voor de lijst, ik mag naar 22/06 en ga 9/12 weer voor een echo, die noemen we dan maar de termijnecho.
Hey meiden! @ Stephanietaal; sorry meid, heb er denk overheen gelezen, want probeer het altijd wel te screenen. @ Najade; getver wat schrikken, gelukkig nu niet meer. En is alles goed, hopelijk krijg je er geen last meer van. @ Aloha; idd gaat hard, en zo een tweede gaat nog een stuk sneller he! @ Caramel; nog even en iedereen is er voorbij! Fijn dat je zo lekekr kunt slapen. @ Kinderwagen; hier een mutsy 4 rider, vind ik een aanrader. Vond de Jools ook erg mooi. Vind dat je een wagen echt moet proberen in een winkel. @ Ego; hier alles goed, voel me goed. Vandaag mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Woensdag/donderdag ga ik het op fb zetten,
Zo net voor de eerste keer wezen zwemmen om toch maar weer een 'sport' op te pakken.... heerlijk!! Lekker baantjes getrokken en voel me direct een stukje fitter/minder moe! Maar nu toch weer lekker slapen.. weltrusten!
Najade das schrikken maar gelukkig alles goed! Heb je niet toevallig de placenta voor de bmm liggen? Dat was bij mkj waarschijnlijk de oorzaak. Aloha die had mijn nicht ook die jeans uitvoering. Heel mooi ding maar die van haar had dus nogal wat mankementen.
Bedankt voor jullie lieve reacties, het was zeker schrikken. Tetta, ik heb niks gehoord over de placenta. Ze dacht aan gesprongen vaatje na hoesten. Word namelijk alweer verkouden.
Goedemorgen! Najade, gelukkig is er niks aan de hand.. Ik zit hier even in een flink dipje.. Bij vriend op zn werk is t zeker dat er veel ontslagen komen dus spannende tijden.. M'n geduld is ook ver te zoeken soms maar goed.. Nog drie weekjes werken en dan ben ik een weekje vrij
nou maar hopen dat je vriend mag blijven dan meid! zou klote zijn nu zonder werk komen te zitten. helaas gebeurt het voor veel. mijn vriend is ziek dus die ligt hier thuis op de bank en verder heb ik vandaag ook niks te doen dus lekker rust dagje in lassen nu. in het andere topic van juni mamas is slecht nieuws helaas gisteren gekomen van 2 dames heel erg!!!!
Tetta, de kans is er groot, hij heeft nog geen vast contract en er komt een mega reorganisatie aan.. Pff zal blij zijn als ik donderdag weer ff bij ukkie mag spieken
@stephanietaal Welk topic? Kan niks vinden. Klinkt niet best @Najade Gelukkig alles goed! Beetje van de schrik bekomen? @aloha Aaah ben jaloers! Vind de joolz zo gaaf maar zo ontiegelijk duur
Dreamer dan is de kans idd erg groot wat balen zeg vooral nu! Wat doet hij voor werk? Hier even druk met de verjaardag van mijn dochtertje, die wordt morgen alweer 2, wat vliegt de tijd! Moet nog een hoop doen. Vieren het wel zaterdag pas maar de opa's en oma's willen natuurlijk morgen ook even op de koffie komen dus moet wel wta in huis hebben en het huis aan kant hebben. Zal dus nog wel de rest van de week ermee bezig zijn.
Ik lees niet in andere topics, dus geen idee waar je het over hebt. Dreamer spannend, lekker ook zo aan het einde van het jaar :S hopelijk toch uiteindelijk goed nieuws. mama tuttebel wij hadden nog de wereld aan vvv bonnen en een oma die een gedeelte mee betaalde, we hebben heeel veeel wagens bekeken, maar geen enkele vonden we mooi of fijn. En tweedehands was destijds amper goedkoper dan nieuw dus toen was de knoop snel doorgehakt. We hebben expres ook neutrale kleur gekozen ivm volgende kindjes, als je bedenkt dat de wagen dusdanig meegaat dat hij ook meerdere kindjes goed blijft is hij voor ons het geld wel waard geweest. Ik heb geen buggy, de sporadische keren dat ik die gebruik zoals afgelopen weken met het spugen ( dan is een kind op je rug en niet handig) gaat ons zoontje er nog steeds perfect in. Al had ik als ik had geweten dat ik zoveel zou gaan dragen wellicht een andere wagen gekozen. Ik denk dat mijn doekenstapel meer waard is dan een kinderwagen ondertussen haha Toch heb ik er geen spijt van. Mijn allerbeste aankoop waren trouwens aden anais doeken, van die hele grote soort hydrofielen van muslimkatoen.. gebruik ze nog steeds! en blijven zo mooi! Ideaaaal, helemaal voor een zomerbaby, ik gebruikte ze als zonnescherm, windscherm, dekentje, handdoek, graskleedje, later bij de ledikant als spuugdoek ( past beter als een hydrofiel), over het aankleedussen heen, opgerolt in de tas voor als wat dan ook gebeurde.. ze zijn duur, maar gaan zoooo lang meee en ik waste ze vooral in het begin echt op 60 graden (ivm spuug enz). Ik had ook een baby'sonly voetenzak. die hebben we niet eens gebruikt de eerste maanden, augustus was bloedheet, kind zweette zich kapot, in de herfst en winter wel veel gebruikt, lekker in de autostoel. nou tetta ik zou de boel gewoon de boel laten haha je bent zwanger, een week lang poetsen voor een kinderverjaardag.. het is binnen 1 uur weer een puinzooi helemaal als het buiten zo lekker nat en blubber word van de sneeuw
Juni 2014 Mama's ( en de dagen eromheen mama's ) Uitgerekende datums: 27-05 ♥Tetta, 26 Jaar, 2e kindje, zkhs, bv 05-06 ♥Blinq, 28 jaar, 2e kindje, thuis, bv 06-06 ♥Crol, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv 08-06 ♥Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv 10-06 ♥Linne, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 11-06 ♥Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, zkhs, bv ♥Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv ♥Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 12-06 ♥Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, thuis, bv 14-06 ♥Patty86, 27 jaar, 1e kindje, zkhs, fv 16-06 ♥Fressie, 28 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Fedi, 32 jaar, 2e kindje, thuis, fv 17-06 ♥Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Aloha, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, bv ♥Bibababy, 31jaar, 3e kindje, thuiz/zkhs , bv ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 12 weken grens! ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★♥ ★ 18-06 Me and, 29 jaar, 2e kindje, zkhs , fv ♥Rian89, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 19-06 ♥Knopper, 31 jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv ♥Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 20-06 Meikie, 30 jaar, 2e kindje zkhs, bv ♥Rondvierkantje, 21 jaar, 1e kindje zkhs, bv Nijn86, ?? jaar, 2e kindje, zkhs/thuis, bv/fv koffiekoekje, ?? jaar, ?e kindje, zkhs/thuis, bv/fv ♥MommieD, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv 22-06 ♥Caramelbaby82 , 31 jaar, 1e kindje, zkhs, bv 23-06 ♥Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, thuis, bv/fv 24-06 ♥Luca75, 34 jaar, 3e kindje, zkhs, bv/fv ♥Dreamer, 24 jaar, 2e kindje,zkhs, bv Elionorah,32 jaar, 3e kindje, thuis, bv RisLR, 22 jaar, 3e kindje, zkhs, bv 25-06 ♥Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, zkhs, bv RomyM, ?? jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 26-06 Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zkhs, bv ♥Zazu, 31 jaar, 2e kindje, zkhs, bv RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv ♥Fran88, 24 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 27-06 Taatje84, 28 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Aris87, 26 jaar, 2e kindje, zkhs, fv 28-06 ♥NonaMabye, 24 jaar, 1e kindje, zkhs/thuis, bv/fv 29-06 ♥Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje,zkhs, fv 30-06 Chipje, ?? jaar, 2e kindje, thuis/zkhs, bv/fv Jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv ♥Evengeduldaub, 29 jaar, 1e kindje, thuis/zkhs, bv/fv 0 meisjes 0 jongens 5 verrassing/geheim 44 zwangeren ♥ voor de naam betekent hartje gezien op de echo. Afspraken: 03-12 Patty86: vk 03-12 Aloha: gyn 03-12 BibaBaby: gyn 11:05 en combinatietest 13:00 03-12 Fedi: combinatietest en gesprek gyn 04-12 Rondvierkantje: 3e echo 04-12 Mama Tuttebel: controle vk 14:10 04-12 Cathrien: termijnecho en uitslag combinatietest 04-12 NonaMabye:2e echo 04-12 Nijntje01:termijnecho gyn 04-12 Knopper: controle vk 05-12 Dreamer: termijnecho 13:40 06-12 Luca75: controle en echo 06-12 Linne: combinatietest en termijnecho 09-12 Mumm84: termijnecho 09-12 MommieD: nekplooimeting 09-12 Caramelbaby82: termijnecho 10-12 Fran88: termijnecho 10-12 RisLR: vk 11-12 Linne: controle vk 11-12 Knopper: extra echo door stagiare 12-12 Frenzy: controle vk 14-12 Mama Tuttebel: geslachtsbepaling 12:00 17-12 Nijntje01: controle vk 19-12 Blinq: controle vk 19-12 Aloha: gyn 23-12 Patty86: geslachtsbepaling 23-12 Aris87: echo en controle 23-12 Bling: geslachtsbepaling 27-12 Stepanietaal: echo 27-12 Frenzy: pretecho en geslachtsbepaling 28-12 Najade: geslachtsbepaling 14:00 02-01 Najade: controle vk 06-01 Plurk80: gyn 09-01 Aloha: gyn 11-01 Stephanietaal: pretecho en geslachtsbepaling 13-01 Mama Tuttebel: 20 weken echo 8:40 23-01 Najade 20 weken echo 09:00 27-01 Knopper: 20 weken echo 8:30 28-01 Aloha 20 weken echo 03-02 Aris87: 20 weken echo 11-02 Aloha: gyn 17-03 Stephanietaal: pretecho Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) εϊз Aza (6.0 weken) εϊз GwoonAn (6.4 weken) εϊз Cindy29 (8.6 weken) εϊз Cosy (?? weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden... Frenzy en Aloha kun je ook een pb-tje sturen als er iets veranderd moet worden.
Mij of tetta of iemand anders die al in de groep zit.. stephanietaal luca zazu aqua82 frenzy crol mama tuttebel mummm84 najade haha
Ja die doeken zijn geweldig he aloha? Als ik t geslacht weet ga ik er een paar nieuwe kopen 😄. Heb er ook een heerlijke zomerslaapzak van. Hier ook veel de draagzak (ergo) gebruikt, en nog steeds als ik ff snel ergens heen moet. Maar zal niet lang meer duren vrees ik, kleine man is bijna 11 kilo en die buik zal wel in de weg gaan zitten? Stephanie ik kan t ook niet vinden, welk topic? Iig naar voor de dames 😞. Kleine man had vannacht eindelijk weer doorgeslapen, yes!!! Alleen werd ie wakker in een slaapzak en pyama onder de poep, bah!
Najade, dat is schrikken, gelukkig zag de echo er goed uit! Mandy, wat fijn dat de nekplooimeting goed was. En leuk dat de kleine zo aan het bewegen was op de echo. Dreamer, hopelijk mag je vriend blijven! Haha er loopt hier net iemand in de straat met zo'n Joolz kinderwagen die ik ook wil. Zeker om mij ff jaloers te maken Als ik 'm zie denk ik, die wil ik ook! Hopelijk ga ik toch nog een goedkopere ook mooi vinden, maar denk het niet. Als ik iets wil, dat wil ik het. Nog 1 nachtje en dan krijg ik eindelijk weer een echo. Kan niet wachten!!!
haha lekkerrr mommie! De ergo is ook fijn inderdaad, maar daar past mijn zoontje niet meer goed in, te lange benen, niet meer ondersteund tot de knieholte. Ik heb een mama merel conversie drager voor peuter nu, al gebruikt mijn man die meer dan ikzelf. Ik denk dat ik echt los ga als ik een meisje krijg.. dan is het hek echt vd dam haha de zomerslaapzak heb ik niet, misschien dat ik hem nu wel aanschaf moet toch iets kopen!!
haha meant to be nijntje!! het zijn ook fijne wagens, maar het is echt heel erg persoonlijk wat je mooi en fijn vind. Sommige vinden die stokke wagens prachtig en weer andere vinden het spuuglelijk. Ik behoor tot de categorie die het een ruimtevaartschip op ladingsgestel vind no offence mocht iemand hem leuk vinden Ben benieuwd morgen naar je echo! We moeten nu toch ook de eerste nub echo's gaan krijgen in het topic!? Ik moet vanmiddag naar de gyn, maar is voorlichting over bevallen in dat ziekenhuis en volgens mij een rondleiding. ze wouden maar vast optijd dat doen in mijn geval, erg optijd vind ik haha maar anders was het de dag van de 20 weken echo gebeurt, en dat zie ik niet zo zitten, ben dan op vd zenuwen joh dan luister ik echt niet.
Oh en wat betreft slapen..... hier nergens last van. Ik draai wel meerdere keren Tot ik in slaap val maar als ik eenmaal weg ben... hoef er snachts ook nooit hit in te plassen.