Hier mijn buik foto, is al behoorlijk groot😁 ging bij zl ook heel snel tot een week of 16 toen ging het iets gelijdeker Wie kan ik een pb sturen voor de fb pagina vind ik ook wel leuk😄
Wow mooie buik!! Hoe was de echo rian?? Ik ga zometeen de nachtdienst in, 3 nachtjes maar zie er erg tegenop omdat ik tegenwoordig al om 9 of 10 uur in bed lig haha
Aris, zo ziet mijn buik er ook ongeveer uit alleen wat hoger (zal wel komen omdat ik zelf maar een mini ben). Mandy, succes met de nachtdienst. Even teruglezen
Rian, Hoop dat de pillen werken meid! Wagen Nog niet over nagedacht. bij de andere 2 had ik een bugaboo. Wil er een die ik in mijn kaatje kan proppen.
Vandaag controle en nekplooi gehad. Alles is goed!!!! We zijn helemaal in de wolken. Vanavond hebben we het aan zl verteld of eigenlijk heeft de sint het verteld hih. Hij is zo blij dat hij een broertje of zusje krijgt. Hier nog steeds de bugaboo. Vind het een hele fijne wagen. Hoe is het met de rest?
Aris, wat een buikje krijg je al. Mooi hoor. Hopelijk krijg ik ook snel een buikje Fedi, gelukkig was alles goed! Ik heb slecht gegeten vandaag, heb moeite om m'n eten binnen te houden (de gezonde dingen dan). Kreeg m'n bord weer niet leeg, terwijl dat afgelopen dagen juist wel lukte. Heb maar wat yoghurt en taart gegeten.... Dat ging er beter in M'n kwaaltjes gaan echt op en af merk ik.
Hey meiden, ff snel, vandaag druk met werk en nu even bijgelezen. @ Nijntje; balen dat je minder eet momenteel, hier echt tegendeel zeg maar. @ Rian; fijn dat je weer wat beter bent, hier nooit zo ziek geweest. @ Buikjes; heb al veel mooie buikjes (klein en wat groter) voorbij zien komen, erg leuk! @ Nub; ik had vorige week een foto geplaats van de 12 wk echo, ook in het nub topic. Zelf kan ik de nub niet ontekken, mss iemand van jullie nog wel? Foto staat in het nub topic paar paginas terug. @ Geslacht; denk hier dat het echt een jongen is, gevoel weet niet. Komt mss ook omdat we al twee jongentjes hebben gehad. Net als de de andere maakt het geslacht mij echt niet uit, als het maar gezond is! Jongen lijkt me super tof voor mijn zoontje, meisje onbekend. Wbt kleren ben ik er niet mee eens, je hebt voor jongen echt zoveel leuk en juist ook vrolijk spul (der is geen een kleurtje wat ik niet in de kast heb). Alleen de zoektocht is wat meer, meiden kleding lijkt altijd in overschot aanwezig te zijn. En als ik iets niet zo mooi vind is het roze, roze roze
Mag ik even gillen?? WHOEOEOEOEHOHOEHOEHOEHOHOEOOEEEEEEEEEEEEEEE 12 WEKEN!! Oooooh dames... mn echo was zooo mooi!! Ik heb een hele fotoshoot gekregen . Het is nu al een fotomodelletje!! :d Frummeltje was zo ontzettend beweeglijk, sprong heen en weer.. was echt zoo mooi om te zien. En het was al echt een mensje.. ik word steeds meer verliefd! Mijn moeder die was ook mee, die heeft zelf nog nooit een echo gehad, die vond het ook zo mooi, zo bijzonder! Het was zoo leuk!
Mooi buikje Aris! Oh leuk Rian die foto's ik neem volgende week ook mijn moeder mee, ze is zo enthousiast over de zwangerschap dan is die echo meemaken ook heel speciaal. Ben benieuwd Hier is alles rustig niet veel te melden op het moment. Maarja is wel positief. Straks voor een babykamer kijken, vind ik wel spannend is toch een grote aankoop.
Ik ging met zo veel vertrouwen naar de gyn, maar daar is mijn wereld ff ingestort. Het is nog even groot als vorige echo en geen hartslag. Nu wachten op de 4e miskraam.
Aaah nee Nijntje01 wat vreselijk. En dat bij deze termijn. Heel heel veel sterkte. Wij zijn gisteren bij de VK geweest. Bloed geprikt, bloeddruk in orde en afgesproken dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Maar daar zit ik niet mee. Wil zeker in het ziekenhuis bevallen. Gisteren ook voor het eerst het hartje gehoord met de doptone. Wat een geweldig geluid.
Oh nee nijntje! Heel veel sterkte! Bah dan denk je met 11 weken dat t wel goed zit toch... Dikke knuffel. Aris mooie buik al! Rian en Fedi wat fijn meiden!!
Sterkte Nijntje! Wat een vreselijk nieuws Hier weinig te melden. Dochter is het weekend ziek geweest maar alles gaat nu weer goed. Morgenavond pakjesavond vieren Heb er zin in. Zal straks eens een buikfoto maken. Het groeit wel maar niet explosief ofzo. Voel me verder ook normaal. Hoop dat alles wel gewoon goed zit. Over 2 weken controle bij de vk. Even afwachten dus nog...