Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    mooie echos dames.
    en luca volgens nub denk ik ook een meisje :)

wat een fantastische opmerking jammer dat het geen hondje is haha.
    zou echt niet meer bijkomen denk ik haha.
    ik ga nog ff lekker rusten voor een druk dagje sinterklaas vieren straks haha.

2. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echofoto's! Ben wel benieuwd wat jullie van die van mij maken, jongen/meisje?. Zal zo even plaatsen.
    Fijne zaterdag iedereen!

3. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    20131123_134022.jpg 20131123_133941.jpg
    Roept u maar!

4. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik heb echt geen idee najade. Als ik naar de schedel kijk en naar de echo's van mijn jongens denk ik een jongen. Maar nogmaals heb er echt geen verstand van.

5. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hey hey,

Mag ik komen meelezen/schrijven? :)

Ik ben 30 juni uitgerekend.

Liefs,

6. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie mooie echo's voorbij komen!! We hopen maandag ook op een goede echo. Afspraak is verzet van dinsdag naar maandag 8.45. Lekker vroeg in de ochtend! Ik ben dan 12w3d volgens de laatste berekeningen. Spannend hoor!! Hierna maken we het ook aan de rest van de wereld bekend :D

Ben benieuwd naar hoe jullie je man/vriendlief betrekken bij de zwangerschap? Hier is mn vriend erg trots, maar hij lijkt geen idee te hebben wat er allemaal gebeurd tijdens een zwangerschap. Had een boek gekocht gericht op mannen, maar lezen doet hij niet.. Iemand leuke tips? Morgen sleur ik hem mee om inspiratie op te doen voor bijv de babykamer etc. :D Hij geeft aan dat t nog zo onwerkelijk is voor hem. Komt het misschien vanzelf als de zwangerschap meer zichtbaar is?

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    even kort.

luca ik denk meisje

najade ik denk jongen

welkom ana leigh!

fran hier erg betrokken man. bij de eerste zw las hij kluun haha en nu elke week een mailtje over de ontwikkeling, ennnn op papaworden.nl ofzo hahaha

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    o en voor mijn man werd het pas echt echt toen hij het kon voelen en lster door de vele echos etc.

9. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Ana Leigh.

@betrokkenheid, vl heel betrokken. Ook traantjes na goede echo's. Wil wel graag een meisje, maar als ik zo hierboven lees heeft hij pech ;)

Fijne zondag iedereen, wij gaan met de jongens naar de bioscoop.

10. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    @Najade

Bij jou is de nub niet te zien. Maar volgens de skull theorie duidelijk een jongen!

11. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ana leigh welkom

Mijn man gaat mee naar de afspraken. Verder weet ie ook niet zoveel van wat er allemaal gebeurd ook al is het de derde. Mannen he!

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Mijn man is ook geen lezer, stuurde wel elke week een soort update naar m. Maar echt verdiepen ho maar. Hoewel ie wel overal mee naar toe gaat/ging en hij vond t geweldig om de kleine man toen te voelen en horen met zo'n angelsound achtig ding.
    Dus tips, hmm vooral veel vertellen en laten zien. T gaat vanzelf meer leven als t ook voor hem tastbaar wordt.
    Na de geboorte heeft ie trouwens een uur lang als trotse papa met m geknuffeld en de eerste keer aangekleed etc. Liefde op t eerste gezicht!
    (Maar snachts opstaan blijft lastig voor m helaas hihi)

13. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Mijn vriend gaat mee naar alle afspraken, wil nu al aan mijn buik zitten ook al voelt hij nog lang niks :p
    Verder had hij in de zak op pakjesavond voor mij en de beeb stiekum een cadeautje gedaan

Bij ons dochtertje was hij ook heel betrokken. Heel fijn is dat. Vooral het laatste trimester :)

14. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het meer gaat leven als t meer zichtbaar wordt. Hij gaat wel mee naar alle afspraken, zou hij ook niet willen missen! Het is meer het verdiepen idd wat hij niet doet, dat vind ik weleens jammer. Aan de andere kant kan hij wel thuis komen met verse vis omdat hij had gehoord dat t goed is voor de baby, das dan weer lief :D

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier is vriend er echt wel weer mee bezig :) Ook echt al praten tegen ukkie in de buik :p Was bij de eerste ook zo :)

16. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Het blijven toch mannen ;)
    Nee hier is die wel betrokken moet ik zeggen gelukkig. Stuur ook altijd die weekupdates door haha. Het is voor een man sowieso anders, wij zijn er echt van het begin al mee bezig omdat je lichamelijk ook erop reageert denk ik.

Oh morgen de 12 weken grens :D:D

17. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aqua82 wat goed!! Me too!! Spannend en zo leuk. Vandaag 2 ledikantjes gekocht. Een voor bij oma en opa en eentje voor bij ons zelf.

x

18. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond de angelsound weer geprobeerd en volgens mijn is het dan eindelijk gelukt wel op de achtergrond (kan dit?) maar leek een locomotiefje en tegelijk met mijn hartslag te horen die een stuk langzamer ging!
    Ook hoorde ik kleine frummel bewegen denk ik was een een raar geluid zo blij dat het (waarschijnlijk) eindelijk gelukt is!

19. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ooohh sorry dat ik stoor..;)
    Maar ik vraag hier maar even om een mee kijkend oog! :)

Bekijk bijlage 364799

20. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee is dat een zwangerschapstest an???
    Ik zie namelijk wel een een licht streepje😄😄

Deel Deze Pagina