@An Ik zie een licht streepje! @betrokkenheid Hier is hij ook wel betrokken. Hij gaat mee naar iedere echo. Maar niet elke controle ..maar dat vind ik ook onzin als ik eerlijk ben. Die 2 minuten bij de vk...en daar kan hij ook geen vrij voor gaan nemen natuurlijk. En hij legt vaak zn hand op mn buik ♥ zo lief. En samen naar het hartje luisteren met de angelsounds vind ie ook geweldig.
Geen idee! Heb wel ovulatietesten gebruikt maar eerst van 123 die waren toen op en geen knaller mee gehad, en toen z&k maar die gaven ook geen knallers en nu bijna geen streepje meer.. Me temp is 37.1 terwijl die altijd rond de 36.5 zit, niet ziek of verkouden. Lage rugpijn weer, dus dacht even testen. Hier even beetje bewerkt en opengemaakt. Bekijk bijlage 364822
Foto is niet echt scherp maar lijk toch weer wat te zien. Wanneer ga je weer testen? Deze met ochtendurine gedaan?
Hoi meiden, Een maand geleden had ik al eens gevraagd of ik ook in dit topic mee mag kletsen, maar ben helemaal vergeten dat ik dat geplaatst had. Shame on me.. hopelijk mag ik me nu nog aansluiten.. Ik heb al 2 echo's gehad en vrijdag voor het eerst het hartje gehoord. Zo mooiii en bijzonder. Morgen mag ik nog een keer naar het hartje luisteren. Merk dat ik elke afspraak met VK weer spannend vind en mezelf afvraag of alles in orde is. Ik zal vanaf nu dit topic in de gaten houden Liefs MrsP Ons eerste kindje.. geslacht nog niet bekend.. 25 juni uitgerekend..
@ Gewoonan; duim voor je meis, zou wel top zijn!! @ Man en zwangerschap; hier een erg betrokken gelukkig, doet ook echt super veel voor me! @ ego; weekend weer voorbij, bah! Baal dat de leuke dingen altijd zo snel gaan. Mrg weer werken.
Jaaaaa een super mooie echo gehad net!! Ben weer verder dan we dachten, nu al 13 weken! Beeb doet t super, heeft lekker geposeerd haha uitgerekend op 16 juni. Onze dag kan niet meer stuk ♥♥
ana leigh: natuurlijk mag je ook meelezen en schrijven is juist gezellig vind ik. fran88: mijn vriend is er wel heel betrokken bij en houdt zich er veel mee bezig. bij de eerste heeft hij dat ook gedaan dus ben er heel blij mee hij heeft ook boekjes gelezen ging bij elke echo en controle mee nu bij de tweede doet hij dat niet. maar vraagt elke dag hoe t gaat enzo. dat is toch fijn een mooie echo en nog verder als je dacht is nooit erg toch haha gewoonan: ik zie wel duidelijk een streepje hoor meid!! spannend!! MrsP: gezellig dat je weer terug bent! ik heb een druk maar gezellig weekend gehad en quintes is gewoon goed verwend met kados. ook wij haha we hebben geld gekregen van me schoonouders dus mag zeker niet klagen. helaas wel een slechte afsluiter voor mij want wou de achterklep van de auto open doen maar hij valt weer dicht waardoor mijn 2 vingers ertussen zitten dus 1 ligt open en toen wou ik de tas van quintes oppakken op de grond en naar de deur lopen struikel ik omdat ik vast zit in de tas dus valt vol voorover op de grond. me kin gestoten en me hand ligt open en me knie ook nog is. dus kan vandaag amper quintes nog tillen en ook niet trap lopen mooi balen maar ja komt goed haha.