@ Najade: veel plezier vandaag!! Ben benieuwd! @ MommieD; nog 1 nachtje slapen, wel speciaal op zondag een geslachtbepaling! @ Stephanie; je bent lekker verwend! De echo was ook leuk? @ Aris; mooi beebje hoor, duidelijke echo ook! Hier gister ook een beetje vergeten dat het vrijdag was Gister natuurlijk de geslachtsbepaling. En ze kwam echt op een meid uit, konden geen piemel vinden. Haha maar moet zo schakelen/ wennen! Wel super leuk hoor, maar had het zo niet verwacht, ik en roze? Haha Nu maar hopen dat het met 20 wk geen jongen blijkt te zijn, want wat dat betreft zijn jongens gewoon goed te herkennen Hier een fototje van onze dame
Goodmorning girls Veel plezier najade spannend Ja frenzy ik vind em heel duidelijk eigenlijk! Denk niet dat daar nog een jongetje uit gaat komen. Dus bereid je maar voor op roze haha. Heb je 2 jongens al? Is wel leuk grote broers voor de kleine meid
Wat leuk frenzy! Gefeliciteerd!!!!! Durf je al wel te shoppen voor een meid of ga je wachten tot 20 weken?
Leuk hoor, Frenzy! Wij mogen vandaag, vind het superspannend. Heb geen voorkeur, heb al twee jongens maar aangezien ze niet mijn biologische kinderen zijn ben ik natuurlijk nieuwsgierig naar een jongen en een meisje. Geen voorkeur hier dus. Vl zou meisje wel heel leuk vinden..
Spannend najade!! Ben benieuwd! Mijn man denkt een meisje, iedereen hier eigenlijk behalve 2 mensen. Ik weet t niet zo, bij de kleine man wist ik wel dat t een jongen was. Afwachten dus. Onze echo is trouwens op zondag omdat mn echoscopist op wintersport was deze week, en morgen extra open gaat. Komt wel goed uit, hoeft mn man niet van zn werk te komen .
@ Mommie; spannend, beide geslachten is leuk lijkt me. Handig idd dat je dan zondag langs mag komen! We horen het morgen oke! @ Najade; Dan is idd beide leuk! ik vond de pretecho ook super spannend, moet zeggen dat ik het gister ook wel weer spannend vond. We horen het wel vanmiddag en daarna door naar Londen toch? Veel plezier straks! @ aqua; durf voorzichtig al wat roze te kopen, maar bewaar de bonnetjes Zou het alleen lullig vinden als ik iedereen vertel dat het een meid is en dat ik dan over 4 weken iedereen moet vertellen dat het een jongen is... Ons eerste zoontje is gestorven met 22 weken (zw- afbreking ivm met verschillende aandoeningen). Vandaar twee zoontje, 1 engeltje en 1 bengel
Oh zo Frenzy, wel heftig zeg! Ik wacht nou ook tot hopelijk 8 jan met dingetjes kopen. Dan heb ik de volgende echo en weet ik het hopelijk zeker Najade heb je wel een voorgevoel?
Moet steeds even schakelen tussen fb en hier hoor met al die namen! zijn er meer mensen die last hebben van hoofdpijn? Heb het al een paar dagen.
Wat leuk Frenzy! Gefeliciteerd Ben benieuwd naar de rest Oja, voor de lijst; ik mag gewoon op blauw blijven staan. Twijfel er niet over dat het een jongen is
2 jongens erbij weer Luca dat heb ik ook af en toe, pak ik me paracetamol en dan is het wel over. Ik heb het idee af en toe alsof mijn buik weer minder wordt, zou dat door de darmen kunnen komen?
Hier ook een jongetje!! . Was erg duidelijk!! Meteen een mooi pakje geshopt! Nu zo opweg naar Schiphol!! London neer i comeeeee!
@ Luca; heb dat ook hoor, moest net in de lijst ook weer even wat namen opzoeken @ blinq; zet jou op blauw! Was ook overduidelijk toch? @ Rian; gaaf een jongen, zijn zo leuk en lief! Veel plezier in Londen! @ Aqua; herken dat hier ook vaak minder buik opeens, heb ook echt het idee dat het nog niet echt te zien is! @ Najade; gefeliciteerd, super tof! Zo gaaf! Mag ik je kleuren in de lijst? @ ego; ga mrg nog een geslachtsbepaling elders laten doen weet het tis bespottelijk, maar het land zo slecht en wil het echt nog een keer zeker weten, op een of andere manier komt het niet binnen. En ben er wel super blij mee hoor, maar geloof het niet... Hihi kan het niet uitleggen... Had me zoooo ingesteld op een jongen en verwacht dat het dat zou zijn... Hihi naja voor 25 euro extra zekerheid
Ja Frenzy het is wat, ik kreeg dat ook voor elkaar hoor. Dorp verder zit een echobureau doet het voor 30 euro. Heb die neiging ook wel hoor, maar probeer me toch in te houden. Misschien als ik 8 januari nog niet zeker weet. Maar begrijp wel als je sterk voorgevoel hebt en het is dan anders dat je dat even niet op een rijtje kan krijgen. Hoelaat ga je morgen?