Ja die had ik zondag gedaan op 10 dpo toen zei hij 1-2. Ken mezelf nu zijn ze duidelijk. Als ik nou blijf doortesten en er zit een lichtere tussen dan ben ik helemaal gestresst. Ga dus ook stoppen.
Juni 2014 Mama's [/B] Uitgerekende datums: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Crol, 24 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH? BV 7. 8. Annamar, 28 jaar, 3e kindje, THUIS, BV 9. Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, ZH, BV 12. Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, THUIS, BV 13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13. Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, ZH, BV 14. 15. 16. Fressie, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV 16. Fedi, 32 jaar, 2e kindje, THUIS, FV 17. 2ekindjewelkom, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV 18. Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV 18. Wondertjenr2, 25 jaar, 3e kindje, ZH, BV 19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, THUIS, BV/FV? 19. Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, THUIS, FV 19. Knopper, 31 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH? BV 19. BabyAngel, 27 jaar, 3e kindje, THUIS, BV/FV? 20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje, ZH, BV 20. Meikie, ?? jaar, 2e kindje THUIS/ZH?, BV/FV? 21. MommieD, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV 21. Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, ZH, BV 22. 23. Roxy1985, 28 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 23. Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV 24. Luca75, 34 jaar, 3e kindje, ZH, BV/FV? 25. Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 26. 27. 28. 29. 30. 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim Afspraken: 15-10 Annamar: intake vk 17-10 Crol: 1e echo 22-10 Patty86: 2e echo 24-10 Crol: intake vk 28-10 Aloha: 1e echo 28-10 BabyAngel: 1e echo 29-10 Nijntje01: intake & 1e echo gyn 29-10 Aqua82: 1e echo 29-10 Mandy84: 1e echo 31-10 Frenzy: 1e echo 31-10 2ekindjewelkom: intake vk & 1e echo 01-11 Mandy84: intake 04-11 Fressie: 1e echo 04-11 Rian89: vk 04-11 Frenzy: intake 06-11 Teardrop: intake vk 07-11 Cathrien: 1e echo 07-11 Mama tuttebel: 1e echo & intake vk 07-11 Wondertjenr2: 1e echo & intake vk 14-11 Bibababy: 1e echo & intake vk 15-11 MommieD: intake vk 22-11 Fedi: 1e echo 25-11 MommieD: termijnecho Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
@hophop: Wat vreselijk meid Ontzettend veel sterkte toegewenst en heel begrijpelijk die afstand. Hoop dat je snel een voorspoedige zwangerschap mag hebben!!
@Nieuwe mama's: Gefeliciteerd en welkom. Jullie staan erbij, evt gegevens die er nog bij moeten kunnen jullie in kleur noteren, dan zet ik het erbij.
ik hoop me hierbij aan te kunnen sluiten! Donderdag is mijn nod, als het goed is ben ik dan ongeveer 26 juni uitgerekend... Ik heb tot nu toe 2 positieve zwangerschapstesten maar durf nog niet helemaal blij te zijn. Hopelijk praat ik snel gezellig met jullie mee!
@ Hophop; sterkte meis! En een dikke knuffel wat vreselijk rot! Begrijp dat je afstand neemt, sterkte @ Luca: hier heb ik alle testen opgemaakt, geloof dat ik zo een 20 testen in totaal heb gedaan, en ga nog een cb doen van de week. Maar is meer omdat ik ze op wil maken omdat ze anders niet meer houdbaar zijn. Meen dat met een week of 6 je zoveel hcg in je urine hebt dat je testen weer lichten kunnen worden en dit kan ze onzeker maken. @ Nijntje; gefeliciteerd! duimen op een plakbeeb, je hebt al drie keer een miskraam gehad heftig! @ Babyengel: das al snel! Dan is vast wat te zien. En idd als je vroeger zou moeten zou ik het gewoon uitleggen. @ Andere nieuwe zwangere: van harte gefeliciteerd! @ ego: hier alles prima nog steeds niet tot weinig kwaaltjes. Merk wel dat ik enorm geniet (en soms met een brede glimlach rond loop) als ik eraan denk dat ik ik weer zwanger ben, maakt me zo gelukkig. Is dan ook weer erg dubbel om het slechte nieuws van hophop te lezen, t is toch ook zo kwetsbaar en kan zo maar weer voorbij zijn... Hopelijk gaan we met z'n allen de eindstreep halen meiden!!!
Het eerste wat ik ga doen een andere maatbeker aanschaffen om in te plassen. Die je van MvM krijgt is heel onhandig. Die moet je al onder je doen als je nog staat. Ik wil eentje hebben die ik zo door mijn benen kan drukken als ik al zit haha.
Jeetje meiden... Wat schrijven jullie allemaal veel! Kan het niet bijhouden joh Onthouden jullie allemaal wie wat schrijft? Want daar moet ik nog even op oefenen!
Goed dat jullie meedoen met MvM. Ik wil ook wel mee doen, maar durf me nog niet aan te melden. Vorige keer heb ik maar 1 week mee kunnen doen voordat ik erachter kwam dat het mis was. Ook weet ik die geur nog zo goed uit die flessen... bah... Maar misschien over 2 weken na de echo Frenzy, dat klinkt goed, met z'n alle de eindstreep halen!!
Fressie, dat is een goede geheugentraining! Ik ben meestal overdag gewoon aan het werk, dus zal ook niet zo veel schrijven (ehh typen).
Ik heb bij mij miskraam ook heel kort meegedaan. 1, 5 week. Vond het best verveld om alles bij langs te bellen ivm de miskraam. En twijfelde ook. Maar ach waarin niet meedoen? Is een kleine moeite. Maar t stinkt wel inderdaad.
Hmmm nu al zo druk hier hahaha Kan het nog even niet bijhouden hoor.... En de namen blijven ook nog niet erg hangen. Alleen hophop, meid wat kut.... Knuff voor hou! Hier nog een aanvulling, ik zal in het zh moeten bevallen ivm ks bij mijn zoontje. En ik wil wederom kijken of de bv wil lukken....