Joehoeee, eindelijk Ana leigh! Pff ik ben kapot! Dochtertje is ziek, luchtweginfectie en heeft begin van de week met twee ontstoken ogen gezeten... Nu is het mijn beurt om me kapot te hoesten tot een zere buik aan toe.. BAH!
Hahaha, echt he! FB is 20 keer zo druk Ik hoest me nog steeds kapot en ben op t moment maar aan de pcm om de hoofdpijn tegen te gaan...
Ik wil ook wel graag bij de FB groep. Ik ga morgen een suikertest laten doen in het ziekenhuis. Dit moet ivm overgewicht. Ben benieuwd.
Mag ik ook op de lijst? Zit al wel in juni 2014 mama's club maar die zitten idd ook allemaal op fb. Vind dit toch wel leuker dan fb, heb toch zoiets dat ik pas iemand die ik goed ken toevoeg op fb. Ik ben 30 juni uitgerekend van ons tweede kindje, een jongen dit x en ben 22 jaar.
Volgens mij hebben we afgesproken dat we niemand meer toevoegen op de FB groep, omdat het anders te druk en te onoverzichtelijk wordt.. Sorry!
Wie heeft nog meer de suikertest laten doen, of gaat hem nog doen. Ik vond het pittig omdat ik ontzettend misselijk werd van dat mierzoete drankje.
Woww, nog steeds verdrietig als ik mezelf op de lijst zie staan tussen de vlindertjes! Maar zo ontzettend gelukkig met onze babyBoy in m'n buik en dat met jullie spookjes ook alles goed gaat. Allemaal al bijna de 20wk echo gehad,fijn dat alles en iedereen gezond is...lekker genieten meiden!
Ohh weet je al dat het een jongetje is!? Wat vroeg zeg! Heb je een extraecho gehad ofzo? (Ben niet nieuwsgierig hoor) En idd jammer om op de vlinder lijst te staan hè? Maar wel fijn dat je nu weer zwanger bent Gwoon An ook volgens mij
Ik word ook nog steeds wel verdrietig als ik mezelf hier in de vlinderlijst zie staan Helaas.. het heeft niet zo mogen zijn. Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap!
Dag dames, ik kwam bij toeval dit topic tegen. Volgens mij wordt er hier niet super veel gekletst (alleen maar handig want ik kan het anders toch niet allemaal bijhouden). Toch wil ik me wel graag aanmelden bij de lijst. Op 11 juni ben ik uitgerekend van eeneiige tweelingmeisjes. Volgende week dinsdag hebben we een echo. Ik wilde heel graag met 26 weken een echo vanwege wat er 2,5 jaar geleden is gebeurd. 11 juni uitgerekend tweelingmeisjes 4 maart echo 32 jaar oud, 2e en 3e kindje na een vlindertje
Wauw wat spannend, een 1 eiige tweeling! En jeetje wat heftig wat je eerder hebt meegemaakt... Welkom!