haha, die horen er ook bij ik was zelf 21 bij mijn eerste en 24 bij de 2e, nu zal ik 31 zijn bij de 3e hihi.... heerlijk straks weer zo'n kleintje in huis want gaat allemaal veel ste hard ! zojuist gebeld door mvm, morgen komen ze langs rond 16:00
hoezo voel je, je een broekie? als het om leeftijd gaat ik ben 23 dus ook nog een broekie! Dank je wel! Dankje en jullie allemaal natuurlijk ook gefeliciteerd!!
Vanochtend nog een keer getest.. dit was het resultaat! Als alles goed gaat ben ik 26 juni ongeveer uitgerekend! Morgen zou mijn nod zijn.. Vind het toch wel erg spannend!!!!
Jaaaa voor alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!!!!! Hebben jullie ook momenten dat jullie twijfelen of het wel goed gaat? Momeneel heb ik eigenlijk niks geen 'klachtjes'..... Ja wat gevoelige tepels.... Voelt niet fijn..... Heb liever dat ik helemaal oerloop en het maar duidelijk voel zoals toen ik tegen mn ongi aan zat te hikken.... Die dan gelukkig niet kwam....
Meikie; morgen is mijn nod.. ben nog steeds beetje bang dat het doorzet. Heb wel 3 positieve testen. Echt veel kwaaltjes heb ik niet, af en toe misselijk en gevoelige borsten, maar niet overdreven 4 weken zwanger is natuurlijk ook nog wel erg kort..
Hallo 'nieuwe' dames, Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat een mooi gevoel he? @mvm: ik wilde me eigenlijk vandaag gaan aanmelden, maar heb het nog niet gedaan... zal even uitleggen waarom niet... @hier: beetje een rotdag gehad Ik heb afgelopen zondag een kv2v5 test gedaan, waarop een zichtbaar, maar toch nog vrij vaag lijntje verscheen. Afgelopen maandag heb ik een CB indicator gedaan, die aangaf 1-2 weken, waarna ik me dus bij de VK heb gemeld. Omdat ik van mijn dochtertje een mooie, duidelijke kv2x5 heb bewaard, dacht ik vandaag: ik doe de laatste kv test die ik over heb, dan heb ik (als alles goed blijft gaan) van deze beeb ook een mooie kv test... Maar... Het streepje op de test van vandaag is nog even vaag als afgelopen zondag. Ik word hier echt super onzeker van! Bij mijn dochtertje had het ook eventjes tijd nodig om op te lopen, maar na een vage test op maandag had ik op donderdag een knaltest. Nu zit er ook 3 dagen tussen, maar een knaller? Ho maar! Als mijn cyclus de normale lengte had aangehouden, was 7 of 8 okt. mijn NOD geweest, maar ik heb dus pas 13 okt. positief getest... Wat moet ik hier nu weer mee? Zit er even een beetje doorheen!
Misschien ben je toch korter zwanger dan je denkt? Late innesteling gehad? iig knuff snap dat je daar rot om kan voelen.
meike en luca: zeker heb ik de angst van als het maar goed gaat. Onze eerste zwangerschap was geheel uit het boekje alles ging super goed en vlot... ok iets te vlot maar ik zou het zo over doen. onze zoon werd met 36 weken geboren. Ik denk juist omdat ik zo een geluk had ben ik nu angstiger dat het nu niet zo is. Hoe kan een mens tweemaal zoveel geluk hebben? ik vind daarom de eerste echo ook extra spannend. 2dekindjewelkom: wat een onzekerheid... en er is ook niemand die je nu zekerheid kan geven ook de verlos niet.... Ik denk dat je gewoon af moet wachten. Maar ik zou hier ook moeite mee hebben. Maar probeer vast te houden aan het feit dat je niet ongi bent en wel een vage streep hebt. Streep is streep zeggen ze. Volgens mij kun je niets verbinden aan het feit dat HCG meer of minder oploopt.... al wil iedereen nu natuurlijk volop kwalen hebben en knaltesten want dat geeft een gerust gevoel. In ieder geval even sterkte en kop op!!!! hoop dat jij straks een vette knaltest hebt. en MvM komt nog wel, kun je ook nog over 2 weken bellen.
Hier trouwens ook bijna tot geen symptomen, Alleen lage rugpijn, en ongi gevoel, lichte zeurend gevoel niet heel erg aanwezig.
Dankjewel GwoonAn en Knopper, knuff is zeer welkom! Ik hoop dat het gewoon loos alarm is. Ik weet dat ik een late innesteling kan hebben (gezien mijn vorige zwangerschap) en dat mijn lijf niet zo snel is met het opbouwen van Hcg, maar ik had die vage test van vandaag niet verwacht....
Het wordt al aardig druk hier in dit hoekje Welkom nieuwe zwangeren en gefeliciteerd! Hier ook niet echt last van kwaaltjes. Ben wel blij dat mijn borsten af en toe gevoelig zijn en er "iets" kieteld in mijn onderbuik 28-10 de eerste echo,kan niet wachten! 2dekindjewelkim, balen die onzekerheid! Aangezien je test zondag ligt was denk ik sowieso dat je nu pas op 4wk zit en je banner dus niet klopt. Dus niet schrikken als wr niets of weinig te zien is op je echo. Hopelijk heb je aan het einde van de week een mooie knaller!!
@ 2ekidnjewelkom; oei, het kan je zo onzeker maken.... Probeer (en zeker als het de vorige keer ook was) te vetrouwen op je lichaam, traag hcg aanmaak kan. Knuffel meis, duim voor je dat het gewoon een plakker is! @ Gewoonan: gefeliciteerd! Hier ook super weinig sypmtomen. @ Knopper; tis toch niet van te voren te zeggen waar je wel/ geen geluk in gaat krijgen. Proberen te nemen zoals het is. Maar bergijp je gedachte gang, heb ik ook wel. @ Meikie; hihi idd, tis dak niet ongesteld ben, maar anders.. Kwaaltjes heb ik echt weinig. Dacht vandaag wel wat misselijk en vermoeid te zijn, maar dacht dat kan ik me ook inbeelden. @ Danielle; gefeliciteerd, erg mooie test! @ mama tuttebel; lekker toch zo jong zwanger zijn, had dat ergens ook wel gewild, maar je kan niet alle keuzes tegelijk maken helaas! En eerlijk? Leeftijd zegt niks. Ken 30 plussers die zich gedragen als tieners en andersom. @ Pinkeltje; tis toch al goed dat je thuis urine verzameld voor MVM. Op je werk lijkt me niet handig nee. Aftellen naar 8 november! @ Wondertjuh; hoe is het met de buikpijn? Zou anders echt even de hap bellen als het aanhoudt. @ Rian: hier ook een buikslaper, gaat nu gelukkig nog goed en kon het bij de vorige zw-schappen tot 20 wk volhouden, hoop nu weer! @ Stepanie; gefeliciteerd!! Welkom @ Aloha; idd kan tot aan de laatste dag toe fout gaan, weet het. Hoe was het met je zoontje bij de arts? Je had toch een afspraak gehad laatst? En niet meer getest? @ Bibaby; verslavend he dat testen! Leuk voor later die testen. Hihi! waarom ben je zo vroeg al aan het werk? @ Knopper; leuk datum 1e echo gepland, en dan daarna vertellen aan je zus toch? Leuk! En inderdaad tegen die tijd zijn we al weer een eind onderweg, gaat echt snel. Van hoeveel maart is jou zoontje? Of had ik eroverheen gelezen? @ luca; ja ergens wel, zal blij zijn als de eerste echo is geweest en weet dat het daarna nog spannend is, maar de eerste mijlpaal. @babyangel; heb dat ook dat gekietel, zijn je darmen denk die weer aan het verplaatsen zijn? @ Reageren: als ik veel tijd heb werk ik met twee vensters/ kladblok of word. Als ik wat minder tijd heb reageer ik in het venster en doe dan 'reactie uitgebreid'zodat je het venster krijgt met se smileys. en dan reageer ik op de post die ik daaronder kan lezen. @ ego; vandaag een vriendin verteld, kon het niet meer voor me houden. Ben blij dat ze het weet, kan ik het er gewoon open over hebben! Verder alles goed, zal nog een foto van mijn test overzicht plaatsen.
Goedemorgen iedereen. Nog een paar uurtjes en dan mijn alleeereeerste echo!!!!!!! Kan niet wachten. Zo eerst nog ff een ochtenden werken, hopelijk gaat de tijd dan snel Spannend
Juni 2014 Mama's Uitgerekende datums: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Crol, 24 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH? BV 7. 8. Annamar, 28 jaar, 3e kindje, THUIS, BV 9. Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, ZH, BV 12. Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, THUIS, BV 13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13. Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, ZH, BV 14. 15. 16. Fressie, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV 16. Fedi, 32 jaar, 2e kindje, THUIS, FV 17. 2ekindjewelkom, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV 18. Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV 18. Wondertjenr2, 25 jaar, 3e kindje, ZH, BV 19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, THUIS, BV/FV? 19. Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, THUIS, FV 19. Knopper, 31 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH? BV 19. BabyAngel, 27 jaar, 3e kindje, THUIS, BV/FV? 20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje, ZH, BV 20. Meikie, ?? jaar, 2e kindje ZH, BV 21. MommieD, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV 21. Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, ZH, BV 22. 23. 23. Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV 24. Luca75, 34 jaar, 3e kindje, ZH, BV/FV? 24. Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV 25. Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 26. Daniielle, ?? jaar, ?e kindje?, THUIS/ZH?, BV/FV? 27. 28. GewoonAn, ?? jaar, ?e kindje?, THUIS/ZH?, BV/FV? 29. 30. 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim Afspraken: 17-10 Crol: 1e echo 18-10 MamaTuttebel: MvM 18-10 Rian89: MvM 22-10 Patty86: 2e echo 22-10 Cathrien: MvM 24-10 Crol: intake vk 28-10 Aloha: 1e echo gyn 28-10 BabyAngel: 1e echo 29-10 Nijntje01: intake & 1e echo gyn 29-10 Aqua82: 1e echo 29-10 Mandy84: 1e echo 31-10 Frenzy: 1e echo 31-10 2ekindjewelkom: intake vk & 1e echo 01-11 Mandy84: intake 04-11 Fressie: 1e echo 04-11 Rian89: vk 04-11 Frenzy: intake 06-11 Teardrop: intake vk 06-11 Knopper: intake vk 07-11 Cathrien: 1e echo 07-11 Mama tuttebel: 1e echo & intake vk 07-11 Wondertjenr2: 1e echo & intake vk 08-11 Pinkeltje: 1e echo 08-11 Luca75: 1e echo gyn 13-11 Knopper: 1e echo 14-11 Bibababy: 1e echo & intake vk 15-11 MommieD: intake vk 22-11 Fedi: 1e echo 25-11 MommieD: termijnecho Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...