Niemand weet het trouwens nog bij mij.... Heb het de 1e keer te snel verteld, dus iedereen weet waarmee we bezig zijn. Nu willen we echt onze mond houden. Kans is natuurlijk aardig aanwezig dat het toch weer mis gaat.
Haha hier ook zo'n huilebalk. Ik jank werkelijk over al. Dat was ook de reden waarom ik dacht: hee ik kan wel eens zwanger zijn. Ik begon plots te huilen tijdens het familie diner haha.
Als niemand het wist. Had je het dan ook aan niemand vertelt van je miskraam? Ik vond het namelijk heerlijk om te kunnen delen en erover te praten met anderen.
Tsjonge wat een dag vandaag... over stemmingswisselingen gesproken! Was er vanmiddag ineens van overtuigd dat het helemaal mis was. Ieniemieniescuulkleinbeetje bloed op wcpapiertje en daarna het besef dat ik helemaal geen kwaaltjes meer heb. Niet misselijk/moe/gevoelige borsten, allemaal weg. Dus ik dacht plotseling echt dat het over was en voelde me ook helemaal niet meer zwanger (blijkbaar voelde ik me dat dus toch wel een beetje). Vriend pas superlaat terug van werk, dus ik had ook alle tijd om me druk te maken. Steeds kwamen er weer tranen, pffff... Toen dacht ik net, ik doe nog een laatste keer een kruidvat 2v5 test Die gaf bij mij steeds maar heel licht streepje, stelde me al niet zo heel gerust. Vooral omdat ik van jullie lees dat die knalt en dat jullie misselijk zijn en zo. Maargoed, het resultaat: hij knalt!! En verschijnt nog eerder dan het controle streepje haha dus nu weet ik het helemaal niet meer allemaal. Misschien toch maar weer van het goede uitgaan...? pffffff
Dus we zijn vandaag lekker aan het stressen geweest samen om (hopelijk! ) niks. We gaan gewoon van het goede uit! We gaan het redden met zn allen. Voor zover we nog met zijn allen zijn Ben best benieuwd hoe het met hophop is. Pffff weet precies hoe ze zich nu moet voelen.
@ Linie; hihi helemaal in de stress voor niks! Fijn hoor die knaller, stelt je toch gerust! @ Vertellen; het lastige van het vroeg vertellen is idd dat ze weten dat je ervoor bezig bent. Maar tis toch ook fijn als je steun krijgt als het mis gaat. Hier een overzichtje van mijn buikfoto;s, heb ik uit t zw-album gekipt.
Hahaha mamatuttebel Ben nog ff aan het bijlezen. Jullie kletsen nogal veel haha. Moet ff bijwerken. Ben nog maar net thuis
Niet aan onze ouders in ieder geval (wil ze geen pijn doen, mijn moeder heeft zorgen genoeg). Sommige vriendinnen hebben ook een miskraam gehad, dan is het wel fijn om er over te praten. Ik praat gewoon makkelijker met vrienden over zulke dingen, dan met mijn ouders. De 2e miskraam wilde ik ook niet aan familie vertellen, maar ik ging met mijn zusje op vakantie toen ik net had gehoord dat het mis was. Er bestond dus een kans dat het op vakantie zou gaan gebeuren. Toen ook maar aan ouders verteld. Dreamer, leuk nog iemand uit Zuid Holland
Zal wel eerst ff vertellen over de echo. Daarna reageren op jullie Hartstikke spannend. Ik kreeg hem inwendig maar door mijn volle blaas nog niks te zien. Snel ff wezen plassen. Eerst zag ze nog weinig alleen een dooierzakje, ze dacht dat ik nog niet ver was. Toen zag ze toch wat zitten, zo'n 5,5 mm is het nu heel klein. Ze gok nu zo'n 6w, klopt een beetje zoals mijn berekening. Ze zag al snel een hartje, ik eerst nog niet maar toen liet ze hem nog een x zien. Wel gek om te zien Over ongeveer 4 weken mag ik terug komen voor de termijnecho. Heb 2 foto's meegekregen Daarna langs onze vriendin geweest die net is bevallen, hun wisten dat we bezig waren. Helemaal blij waren ze voor ons. Zo leuk om te horen.
@luca75. Ben nu ws iets minder lang uitgerekend, paar dagen ofzo. Wacht nog ff af op de termijn echo. @2ekindjewelkom, balen dat roze bloed. Ze zeggen zolang het niet helderrood is is het geen ramp, hoop ook voor jou @mamatuttebel, heb ik ook last van, die pukkeltjes. Erg irritant @gwoonan. Wat leuk dat hartje, superleuk. Wat is dat, die club die je aangemaakt heb? @frenzy. Fijn dat je goede verhalen heb gehoord over de geboortecentrum, ben wel heel benieuwd ernaar Ik heb een zwangerschapsagenda van whys aangevraagd maar dat hoort toch niet bij babydump? Wel grappig dat meerdere hem hebben gehad vandaag @linne. Gewoon van het goede uitgaan @frenzy. Wat gaaf die foto's, leuk gedaan Volgens mij ben ik nu niks vergeten te reageren, hihi
Helemaal super Crol! Frenzy Eh ja daar google ik op. en of de steken die ik voel normaal zijn. Daarom ben ik blij dat ik volgende week weer moet werken. Leuk die buiken! Tuttebel Heb helemaal geen puistjes nu. Wel als ik ongesteld ben. Ga snel verder kijken naar exp Robinson
Jaa vonden hun ook en ze vonden het ook jammer dat hij nog niet opgehangen mocht worden haha! In de club kunnen we ook topics aanmaken zoals de bevallings lijst, we kunnen er foto's in zetten of gewoon privé dingen bespreken met elkaar. Soms wil je niet in een topic erover praten omdat iedereen het kan lezen maar in de club kunnen alleen de leden het lezen.
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina En dan op lid worden, dan accepteer ik je.