crol: gefeliciteerd met het kloppend hartje... whoeehoeee hihi je bent de eerste geloof ik uit ons forumpje. Ben je in juni ook de eerste? hihi frenzy: wat leuk 15 maart hihi, heerlijke leeftijd he.Mijn oma was 15 maart jarig. Geweldig mens met een hart van goud, helaas is ze niet meer onder ons. symptomen... buiten het vroeg in slaap vallen en dan echt diep slapen merk ik dat ik emotioneler ben. als ik alleen tv kijk ofzo stiekem een traantje wegpinken hihi
Ik heb tot 20.30 uur geslapen, daarna even gedoucht. Ben nu nog eventjes beneden gaan zitten, maar ik ben nog steeds misselijk. Hoofdpijn is gelukkig weg, maar het is net alsof ik een strakke band om mijn buik heb, voelt heel raar... Ik had om 17.00 uur een tampon ingedaan, om te zien hoeveel verlies het was na een uur of 4. Zojuist uitgedaan, maar het was eigenlijk maar een veegje, roze/bruin, dus ben wel weer een beetje gerustgesteld. Geen zin om iets te eten, dus ik ga zo maar weer naar bed. Morgenvroeg weten we meer... En jij?
Ow crol, wat een super nieuws!!!! Meiden met veeg rozen, kan het niet vanaf jullie poeperd komen? Misschien gekke vraag, maar die is ook beter doorbloed als je zwanger bent..... Hier vandaag veel last van eten dat blijft hangen zeg maar. Zit super snel vol, vandaag maar een half bordje macaronie op en al bommetje.... Leuk idee van de beslotenclub. Idd je kunt daat wat meer persoonlijke info kwijt. Ik las iemand uit zuidholland? Welke hoek ongeveer? Ik uit de omgeving van gouda
Bedankt, Volgens mij ben ik wel de eerste ja, ben 6 juni (volgens eigen berekening) uitgerekend, eerste op het lijstje, straks met 12 weken zal het lijstje wel wat verschoven worden.
Meikie, ik kom uit de omgeving van Leiden. Ik ga zo lekker naar bed! (ben altijd al een slaapkop) Weltrusten!
Oef...hoop dat echt dat het goed blijft gaan met degene die roze veeg hadden! Ik kom ook uit zuid-holland! Bij ons weten onze ouders en zussen het en een beste vriend en een goede vriendin. Gefeliciteerd met de goede echo Crol! Weten jullie iets tegen obstipatie?! Ik heb al olie geprobeerd, bruin brood etc maar niks helpt...voel me enorm opgeblazen
@2ekw, dat is kut..... Ik duim voorlopig door.... @ nijntje, dat is lekker dichtbij @ obstipatie; pruimen, kiwis, veel drinken, bewegen, frambozen. Eventueel kan je bij de apotheek lactulose kopen of metamusil. Die laatste 2 heb ik bij mn vorige zwangerschap ook gebruikt. Had er zoveel last van....
Ben ook opgeblazen, heb gister ochtend een foto gemaakt en vanavond, en je ziet gewoon verschil met dikte door de darmen!
Hoi allemaal, Ik ben Anne en momenteel zwanger van ons 2 e kindje. Ik ben op 10 juni uitgerekend. Onze eerste zwangerschap verliep moeizaam, meerdere malen opgenomen geweest in verband uitdroging door extreme misselijkheid. Lag ik de laatste keer 1 week na de test al uitgedroogd in het ziekenhuis, heb ik tot nu toe nog nergens last van. Fijn... Maar maakt af en toe ook onzeker. Afwachten maar. Volgende week intake bij de vk.
Crol gefeliciteerd met t kloppende hartje! Super! Verder weet ik niet meer wie wat allemaal geschreven heeft, kan t niet bijbenen af en toe. Jullie kletsen wat af zeg! Dus ik reageer gewoon op wat ik nog onthouden heb en dan maar zonder namen. Sorry.. Ik wil in t ziekenhuis bevallen omdat t me n veiliger gevoel geeft. Heb veel bevallingen niet vanzelf 'zien' gaan, dus ik ben liever daar met alle medische spullen die evt nodig zijn. Ik kom uit noord-holland. Volgens mij ben ik de enige uit NH...? Ik zit ook vol pukkels. Écht erg niet leuk! Voel me net n puber. Bah! Janken doe ik altijd al heel snel bij iets zieligs op tv of zo. Dus weet niet goed of dat nu erger is. Tegen obstipatie gebruik ik vulkanische klei. Het is n poeder waarvan je n schepje moet oplossen in water. Zitten vitamines en mineralen in. Een heel gezond goedje, die goed werk doet in je darmen. En er zit geen vieze smaak aan of zo, dus prima te drinken. Je kan t bij n natuurwinkel krijgen. Ik heb er heel veel baat bij! Heb ff opgezocht wat t merk is: Schindele's mineralen staat op de bus. En nu ben ik t kwijt... Ik moet ook maar es aan zo'n kladblok achtige truc beginnen om overal op te kunnen reageren. Maar op m'n mobiel is dat nogal lastig. Oja, over de juni club. Daar kan iedereen dan toch lid van worden? En dan kan alsnog iedereen alles zien/lezen? Maar is t nou de bedoeling dat we in die club verder kletsen? Ik snap niet helemaal hoe dat met die club werkt. @hier: weinig symptomen. Minder dan vorige keer. Maakt me wel wat onzeker. Maar ja, kan er toch niks aan veranderen. Moet t maar gewoon afwachten. Nog 3 weken.... Duurt laaaaang!
@ Anne; welkom en gefeliciteerd snap dat het dan spannend is! @ Luca; hihihi nu al een darmebuikje! Niet te veel google hoor, wordt je toch niet wijzer van en krampjes zijn heel normaal! (heb er de hele dag door last van). Ik loop een week achter met expeditie R, volg het op uitzending gemist. @ Crol; ik heb ook aangemeld voor die agenda en die moet ik ophalen bij de babydump (dat was een keuze bij mij) denk echt dat het daar van is! @ Knopper; wat bijzonder dat je oma van 15 maart was, mooie datum. Vond maart ook echt een super maand om te bevallen! @s2ekindje welkom; fijn dat je niks meer verliest, ik duim voor je! @ Cathrien; 3 weken zijn zo om! Maar is voor jou ook weer super spannend! Je kan alleen maar lid worden als iemand je toelaat zeg maar (de beheerder).