Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    @ 2dekindje, ohhh dat is nou echt even slecht nieuws. Idd kijk of je naar huis kan gaan. Nou heb je wel even een moment voor jezelf nodig lijkt me :( sterkte meid

@cathrien, dan mag jij 4 uur later dan mij voor de eerste echo :)

@ aloha, ik denk nog even na over fb of ik dat nu al doe ;)

2. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    @babyAngel; ohh nee, heel veel sterkte. Wat erg.....

@2eindjewelkom; is toch helemaal niet erg dat je erover praat. Daar is zo een forum toch voor.. Iedereen kan hier zeggen wat ze kwijt willen. Sterkte...

3. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ohh 2ekindjewelkom, wat verschrikkelijk. Laat het werk liggen. Werk is niet alles meid. Jij en jouw lichaam zijn vele malen belangrijker.

BabyAngel, jij ook al...heel veel sterkte meid. Bah, dit gun je toch niemand!!

4. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    oh nee babyangel :( wat erg zeg sterkte meid. knuffel

wat een trieste dag vandaag zeg!

@ 2dekindje, je valt niemand ermee lastig.. je moet je ei ook kwijt. gewoon doen!

5. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @BabyAngel: Ohnee wat erg, jij ook al :(
    Ontzettend veel sterkte!

Pff word wel erg onzeker, kan elk moment zo voorbij zijn :(
    Vreselijk voor jullie!

@Aloha: Heb nog niet eerder in een facebook groep gezeten.
    Bij de decembermama's 2008 is de groep uit elkaar gevallen na de bevalling en met een hecht groepje uit de decembermama's 2012 hebben we een groepje via whatsapp.

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    dat van geen tampons is mij ook altijd vertelt bij miskramen ivm infecties enz en het tegenhouden van stolsels die eruit moeten.

Ik zou gewoon lekker naar huis gaan, wellicht krijg je straks ook wel krampen en dan zit je daar of in de auto ook niet fijn.

7. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg zeg!! Heel veel sterkte meiden!!

8. knopper

knopper Lid

1 sep 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje... wat kun je hierop zeggen.... ga naar huis als de mogelijkheid er is en kruip lekker onder een dekentje op de bank.... even verdrietig zijn en dan morgen weer de draad proberen op te pakken. Lijkt me vreselijk dit...... Ook al is het nog zo pril, je hebt al zulke plannen in je hoofd. Dikke knuffel

9. knopper

knopper Lid

1 sep 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkeltje: hoe reageerden je ouders? Geweldig he het leuke nieuws vertellen..,. ik zit ook echt te popelen maar ik wacht nog een aantal weekjes.
    Rian89: je mag dus officieel flesplassen hihi, ik heb me aangemeld en kreeg woensdag een mail wanneer het me uitkomt dat ze langs komen. Reactie gestuurd dat donderdagavond (gisteren) zou kunnen. Ik werk overdag, zaterdag ben ik de hort op en zondag ook… druk weekend. Maar heb er geen reactie meer op gehad… vind ik toch een beetje vreemd en jammer….. je wil graag iets doen en dan duurt het zolang voordat ze een afspraak maken….
    Mama tuttebel: wat top!!!! Dus in jouw geval gewoon een “innestelingsbloeding” nou ja is al ingenesteld maar een vaatje dat is gesprongen ofzo. Wat een gerust stelling, ga maar lekker genieten hihi

10. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Nou wat een verhalen hier haha zal is ff me tijd nemen om alles te lezen. ben 1 dag niet geweest en echt
    super veel pagina's erbij haha.

@Aloha: wat is OHC sorry dat ik t niet weet haha. ja ze willen sowieso dat ik met 20 weken in het ziekenhuis
    kom voor de controles maar daardoor wil ik nu meteen zodat ik niet meer hoef te switchen bij 20 weken.
    ik ben met 34+2 weken bevallen omdat het echt direct moest. een dag later had fataal kunnen zijn
    voor of mij of mijn zoontje.
    je mag mij wel toevoegen aan de facebook groep. mijn facebook is stephanie taal.

@luca75: oke jij ook heel veel succes dan ik heb 1 november een afspraak voor de eerste echo waarschijnlijk
    meteen dus vind het ook heel spannend hoor.

dus hier ook meteen je antwoord op je vraag ik ben heel bang dat het fout gaat maar ja vooral doordat ik
    alles weet van me eerste zwangerschap nu en dat maakt me bang dus probeer zo positief mogelijk te blijven
    maar denk dat het iets beter zal worden zodra ik de eerste echo weer gehad heb.

@GwoonAn: Gefeliciteerd en welkom natuurlijk!

@Mama tuttebel: Ach mooie leeftijd toch vind je zelf niet :p
    niet leuk om te lezen dat je donkerrode afscheiding hebt. ik hoop dat alles goed blijft gaan!
    ik heb het bij de eerste zwangerschap ook gehad en toen hebben ze meteen echo gemaakt met 6 weken maar toch
    was alles wel goed :) hoop dat dit ook bij jou het geval is.
    heel raar ik was er ook eindelijk vanaf van die pukkels en nu ik zwanger ben heb ik het ook weer :( ach het hoort
    erbij en we weten waar het voor is toch :p
    Wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen dat stelt toch gerust he. nou succes verder meid en alles komt goed.

@Daniielle: ook van harte gefeliciteerd! :) Ik heb maar 1 test gedaan en hou t daarbij haha.

@2ekindjewelkom: Dat is echt heel rot. kun je niet naar je huisarts gaan en vragen of ze daar bloedtest doen?
    dan heb je toch meer zekerheid dan nu denk ik. Misschien is dat dan de reden dat ik maar 1 test wil doen
    en voor de rest gewoon afwacht op de eerste echo.
    misschien voor jou ook goed om via kladblok te doen dan kan er niet snel iets fout gaan en zo wel dan heb je
    kladblok nog open staan haha :) doe ik ook en nu heel handig want liep iets van 20 paginas achter haha en dat
    in 2 dagen gaat echt snel haha.
    hoop voor jou ook dat het goed blijft gaan en natuurlijk hoop ik dat voor iedereen.
    Ik hoop dat je maandag een positieve goeie uitslag krijgt nog ff doorbijten hoop dat de dagen zo voorbij zijn
    voor je meid. kun je ze niet gewoon bellen en toch meteen gaan dan maar ff bij iemand met wat minder ervaring
    toch? misschien weet je dan wel al iets en dan kun je maandag alsnog gaan als ze nu niks zien.

@Frenzy dat zijn nog is veel testen haha kon je niet afwachten :p Super leuk om dat altijd zo te zien hoe
    de verloop dan gaat ik zou na 1 nega test waarschijnlijk ook al hebben opgegeven en gewacht hebben voor een dag
    of 7 denk ik haha.
    hele leuke fotos zo van je buik heb het bij de eerste niet gedaan dus misschien nu bij de tweede maar wel doen.
    aan de andere kant ik ben me kilos van de eerste nog niet kwijt haha dus begin is niet zo leuk haha.

@Crol: Super spannend de eerste echo!!!! hoop dat je veel kan zien ben heel erg benieuwd hoor!

@Linne: Van harte welkom en gefeliciteerd!!!
    ik ben bevallen in het ziekenhuis en totaal geen moeite gehad met de omgeving ik was juist blij dat ik wist
    dat er alleen maar mensen om me heen waren die het begrepen en ervaring hadden dus denk dat je er niet
    echt mee bezig bent zodra je moet bevallen hoor :) Super spannend je eerste kindje.

@Mumm84: Ook van harte welkom en natuurlijk gefeliciteerd! vind het altijd leuk om te weten maar waarom
    willen jullie geheim houden wat het wordt?

@wondertjenr2: Denk dat je ook moment zelf moet afwachten hoe je gevoel is en hoe het op dat moment loopt
    natuurlijk je weet nooit wat er te wachten staat dat is het moeilijke aan een goeie beslissing nemen
    vind ik zelf. alleen heb ik ook geen keus dus moet wel in het ziekenhuis bevallen.
    denk ook dat we de afspraken van MvM er niet bij moeten zetten het wordt echt veel te druk idd.

@Dreamer: natuurlijk mag dat:) je bent dezelfde dag als mij waarschijnlijk uitgerekend :) heel erg leuk.
    mijn vriend stuurde ik de foto ohw zegt die dus is niet goed moet toch een plusje zijn? haha nee sgat ik ben
    zwanger 2 streepjes is goed haha :) super leuk zulke reacties. de vorige keer wou hij alles geheim houden nu
    heeft hij het zijn collegas meteen verteld haha. dus nu vertellen we het ook gewoon iedereen en ja gaat het
    fout dan heb ik genoeg mensen die me kunnen helpen gelukkig.
    Ik hoop dat ik het niet net als me eerste x keer als iemand maar het woord huilen uit spreekte begon ik al haha.
    dus hoop dat ik dat nu niet krijg hoor :)

@mommieD: ja dit is echt super druk en heb nu al een uur nodig om bij te lezen en overal op te reageren dus het
    is ook een hele lap tekst geworden hoop dat jullie wel zin hebben om het nog te lezen eigenlijk haha.

@crol: super leuk dat je het hartje al hebt zien kloppen dat heeft mij zoveel gerust gesteld bij me eerste
    kindje toen ik dat zag was ik helemaal opgelucht haha.

@Anne83: Welkom in ons clubje super leuk nog een zwangere erbij. wat zijn er veel zwanger in deze periode haha
    van harte gefeliciteerd. hoop dat je nu een betere zwangerschap tegemoet gaat.

@Babyangel: heel veel sterkte dit is is niet leuk om te lezen en het is zeker niet leuk voor jou! hoop dat
    je steun krijgt van iedereen.

Natuurlijk zijn we allemaal nog maar kort zwanger in ieder geval de meeste dus ja het is ook niet makkelijk
    om nu geen spanning te hebben maar we moeten proberen positief te blijven en elkaar te steunen daar zijn we voor
    natuurlijk! hier mag je alles vertellen.

Is het misschien een idee om hier ook een wa groep op te starten? ik heb dat bij de december mamas van 2012 ook
    en vind dat echt super leuk! hoop dat we dat hier ook kunnen maken? hoor het wel of er mee interesse hebben dan
    ga ik die aanmaken :)

Wij zijn meteen begonnen met iedereen het te vertellen omdat als het fout gaat het toch fout gaan en heb liever
    de belangrijke mensen dan meteen bij me ipv dat ik eerst moet vertellen dat ik zwanger was en nu niet meer
    dat lijkt me echt ontzettend moeilijk. alleen me schoonfamilie weet het nog want op de dag dat ik testte zijn
    hun op vakantie gegaan dus helaas niet kunnen vertellen en wil het wel persoonlijk vertellen en niet via de tel
    dus dan nog maar ff weekje geduld haha.

Ik kom uit noord brabant uit veghel dus weet nog of er dames zijn die hier uit de buurt komen :)
    zou leuk zijn lekker dichtbij haha.

Nou nu klaar met alles bij lezen en ondertussen toch wel ander half uur verder.
    hele nare dingen gelezen wat me toch wel ff aant huilen maakt en me bewust maakt hoe blij je toch moet zijn
    als alles goed loopt en je alleen ziek bent ervan. het kan vele malen erger!
    Dames die het nodig hebben echt heel veel sterkte en doe vooral rustig aan geef je lichaam ff een moment van rust
    ik denk dat ik nu wel alles heb gehad en op iedereen heb gereageerd.

11. knopper

knopper Lid

1 sep 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    babyangel.... bah jij ook al!!! wat kan hets oms toch snel omslaan he... weet je het zeker? ik wens je heel veel sterkte... ook voor jou, pak even lekker je tijd om verdrietig te zijn en het te verwerken.

12. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Jeetje zeg, ben even een uurtje op kraambezoek bij de buren geweest en nu lees ik dit!

Wat erg dames.

Wondertje, ga naar huis meid. Je kunt je op je werk toch niet concentreren nu. En haal die tampon eruit. Straks heb je ook nog een infectie!

Angel
    o meid, weet je het zeker?

Denk aan jullie meiden!

13. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @stephanie aaah op die manier, spannend ook. De ohc staat voor obstetrische high care, daar kom je vaak te liggen met een ernstige complicatie zoals hellp of premature weeen etc. Ik lag op de ohc in zwolle destijds en mijn zoontje is geboren in Heerenveen en lag op de intensive care van het umcg. Waar heeft jou kindje gelegen?

Nogmaals knuff voor alle onzekere dames.. niet leuk!!

14. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Wat n verdrietig nieuws allemaal.
    BabyAngel heel veel sterkte. Doe t rustigaan. Neem de tijd.

@fb/wa-groep: ik vind t nog ff te vroeg om dat nu al te doen. Daarnaast zijn we met zoveel mensen nu hier aan t kletsen. Als ik daarnaast ook fb en wa moet lezen en reageren dan heb ik een dagtaak! Hahaha... :D
    Maar misschien later.

15. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Knopper, ook ik heb me aangemeld voor MvM. Vorige week vrijdag al en nog steeds niets gehoord. Daarom gisteren maar gemaild en ze gaven aan dat ze normaal gesproken binnen een week contact opnemen en hebben mijn mail nog eens doorgestuurd. Ben benieuwd wanneer ik er wat van hoor. In mijn omgeving verschillende mensen die mede dankzij MvM zwanger zijn geworden en ik wil daarom graag helpen...

16. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    @aloha: quintes is geboren in het ziekenhuis in veghel gewoon op de kraamafdeling.
    wij hebben niet in een speciaal ziekenhuis of iets gelegen dus vandaar dat ik het niet herkende haha.
    maar het is gelukkig allemaal goed gegaan.

17. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Heb nog wat moeite met de namen zie ik. Bedoelde niet wondertje maar welkom2ekindje.

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @fb groep helemaal logisch hoor als mensen het te vroeg vinden ;) geen probleem!! heb hem gewoon vast aangemaakt en er zitten al enkele dames bij, maar ongetwijfeld zullen we in het begin sowieso hier actiever zijn ( denk ik.. geen idee? )

Wat fijn stephanie dat je kindje ondanks zijn vroeggeboorte en de hellp toch gezond geboren is! Even wat paniek tijdens de zwangerschap dus maar erna grote opluchting! Fijn!

19. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Hier ben ook weer eens, ik lees wel alles mee maar ik vind het wat teveel om overal op te reageren :) sorry!
    Meiden met bloedverlies, wat ontzettend balen zeg, ik weet wat het is, neem rustig de tijd om het te verwerken anders krijg je er later last van!
    @ Facebook: lijkt me leuk, maar pas als een hoede echo heb gehad. Hopelijk krijg ik snel een datum toegestuurd van de vk in het ziekenhuis. (Ivm zwangerschapshypertensie)
    @woonplaats: Aloha: ik woon ook in Gelderland dus je bent niet alleen.
    Ik ga nu lekker genieten van een kinderloze middag, ze zijn bij opa en oma. Heerlijk met een pot thee en een boek op de bank.
    Fijn weekend allemaal!!

20. knopper

knopper Lid

1 sep 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb haast zo iets van dan niet..... ga echt niet hoog/laag springen om mijn plasje dan alsjeblieft in te mogen leveren:D Ik geef het nog ff... miss. ongeduldje ;)

Deel Deze Pagina