Ach jeetje wat verdrietig dat 2 meiden een miskraam hebben. Getsie heel veel sterkte! Leuk id idd fb groep, ik wacht ook nog heel even tot de echo. Hoewel das nog wel heel lang he? Zitten er al veel op de fb groep nu? Is t daar handiger om bij te houden? Ja zeker omdat je op posts kan commenten?
Jeetje wat een hoop pagina's om bij te lezen. Ik was even wat minder op het forum omdat ik een examen had. 2 dagen hard geleerd en gisteren examen gedaan. Materële schade. Gat over de berekeningen van autoschades. Zitten veel moeilijke berekeningen in. Was echt pittig. Ik kan niet op iedereen reageren. @2ekindjewelkom en @BabyAngel heel veel sterkte de komende weken. Dikke knuf voor jullie. ik duim op een snelle voorspoedige zwangerschap. @Crol! Gefeliciteerd met je mooie echo! Dat hartje dat wil je zien hé. Helemala super. @MamaTuttebel: hopen dat het loos alarm is. Fingers crossed voor jou. @meikie: Ik kom ook uit Gouda! @plaatsvanbevallen. Mijn bekken staan scheef ik ben zelf met 29 weken geboren. Het wordt waarschijnlijk een keizersnede. Dus in het ziekenhuis. Ik neig naar flesvoeding. Hier komende dinsdag weer een echo. Ik ben dan 7 weken. Maar mijn cyclus is niet heel precies. zit wel eens een paar dagen tussen. Kan dus ook 6 weken en 5 dagen zijn. Hoop zoooo op een hartje. De volgende keer doen wij geen vroege echo meer. Het stelt me niet echt gerust. Nog steeds (gelukkig) geen bloedverlies gehad. Clearblue stond mooi op 3+. Ik heb me ook aangemeld voor MvM maar het wil nog niet vlotten met een afspraak.
Ik weet nog niet ofdat ik het mijn eigen ouders ga vertellen. Aangezien in ze al 2 jaar niet meer heb gesproken. Me zusje wel en die zal het wel tegen ze zeggen denk ik. Om een uur of 4 zal ik bij me schoonouders zijn dus ben erg benieuwd! Ze zijn wel net me eigen ouders dus das wel fijn! En bij jou? x
hee Pinkeltje... wat jammer met je ouders. Maar kan me voorstellen dat je ze nu dan ook niet bewust gaat opzoeken. Ik heb gelukkig met ouders een goed contact. Maar ik wacht tot na de eerste echo. Zelfde voor schoonouders en familie. Schoonouders zijn egscheiden en contact met schoonma gaat ook niet helemaal lekker... ze heeft psychische problemen en contact is wisselend. Ze laat nu al aantal weken niets horen en vriendlief gaat er bewust niet achteraan. Dus denk dat ze het ook via via zal horen.... lastig he dat gedoe... Maar lekker los laten en genieten. Verheug me op de reacties hihi zojuist een romper lange mouw besteld met de tekst: voorop: geef me een kusje want... achter: ik krijg een broertje of zusje!
Jeetje wat een rot nieuws zeg. Was gister nog blij maar nu ffies niet Heel veel sterkte. Heb even pauze dus kan niet op iedereen reageren. Bedankt voor de felicitaties, geeft zeker een gerust gevoel Ik kom ook brabant (weet niet meer wie uit Veghel kwam) Fb vindt ik ook leuk om mee te doen. Zal zo een pb sturen. Lijkt me wel handig dat we overgaan op 1 ding om te kletsen anders heb je idd een dagtaak eraan Weet ff niet meer wat er meer gezegd is. Dit was eveb het belangrijkste, lees vanavond verder
Even voor de lijst:ik heb dinsdag 5/11 om 15.10 de eerste echo. Spannend, in de brief stond eigenlijk 28 oktober al maar dan ben ik pas net 6 weken geweest geweest en ik ben bang dat er dan nog geen kloppend hartje te zien is.
In de club bij voorstellen staat het! Wat leuk en mooi! Idd een geruststelling! nu lekker genieten! Vreselijk!! sterkte meis knuff! Oh nee niet ook al! jij ook sterkte meis! @Facebook, leuk leuk! maar idd eerst maar eens een goede echo! mijn eerste echo word op 12 nov!
Je maakt me nu wel nieuwsgierig. Maar ik heb me suf gezocht op t voorstellen forum en ook de zoekfunctie gebruikt, maar als ik jouw naam intik zegt ie "geen resultaten". Hij kan geen berichten van jou vinden.. En om nou alle 483 pagina's door te lezen... Kan je me anders n pb sturen met waar ik t precies vinden kan?
haha het staat in onze club! juni 2014 mama's En daar heb ik een onderwerp gestart met voorstellen! Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ooooooow. Hahaha.. Dat was even zoeken. Maar nu begrijp ik eindelijk dat je dus in die club ook gewoon berichten kan plaatsen. Ahaaaaa!
Stephanietaal, je vroeg me vanmiddag in jouw lange bericht ( waarvoor super veel respect!! Hoe kun je zo goed op iedereen reageren?! Heb je twee schermen of een heel goed geheugen?!) Waarom wij t geslacht niet willen weten...goede vraag..(ik twijfel nog. .. )..maar we wisten het bij ons meisje ook niet en dat was echt geweldig! Je jebt het vast wel ergens verteld maar wil jij weten wat het is?!
Sorry kan helaas niet op iedereen reageren. Geheugen als een zeef en zit met me mobiel opschoot hihi. Gisteren me schoonouders het goede nieuws vertelt. Wat waren die blij!! Ze hadden het nog niet zo snel al verwacht (alwel 7 jaren samen mja wel in de 3de ronde raak haha) dus dan is de verassing compleet. Vanavond langs de zus van me vriend, ook heel spannend die zal het wel helemaal niet zien aankomen haha. Succes aan de gene met bloedverlies, ik zal een kaarsje branden vandaag. x