En ook ik mag me melden met bloedverlies. Bij het afvegen hele wcpapier vol met bruinrood bloedverlies. Begin nu lichte krampen te krijgen dus denk dat het afgelopen is. Verdorie, ben verdrietiger dan ik had verwacht, dacht dat ik redelijk nuchter zou zijn.. Al contact gehad met vk en kan niets anders doen dan afwachten al heeft zij ook niet zo'n goede hoop, ook icm met de buikpijn van afgelopen week
Ohh wondertjenr2, dat meen je niet! Wat een slechte berichten de afgelopen 2 dagen allemaal hier! Iedereen die het nodig heeft, sterkte!
@ Pinkeltje; en wat vonden je s-oduer ervan? Wat heftig van je ouders. Ik heb dat mijn mijn zus, heb ik contact meer mee, vind ik vreselijk, is veel, erg veel gebeurd. Maar mijn s-zusjes daarintegen zijn wel echte zusjes voor me. Leuk dat ze zo verrast waren! @ 2ekindjewelkom; aahh neee! Wat vreselijk rot meis! Dikke knuffel! Krijg je maandag nog wel een echo toch? Laten we nog een sprankjeltje hoop houden! @ Danielle; leuk hoor de ouders helemaal blij gemaakt! Hebben jullie jullie huis verkocht, wel een super tijd om te kopen nu! Is het gister nog gelukt om het s-ouders te bellen? @ Rian; mooie mvm test! @ Mamatut; wat een gerustelling, wat fijn! Zou me ook ongerust maken bij n bloedverlies maar je weet nu dat het goed zit. @ Luca: en mwm al gebeld? Ik doe niet mee maar wel super dat er heir zoveel meiden mee doen. Oke dan houdt het op! Ook niet in de zenuwen dan voor de test! @ Aloha; wij hebben de zwangerschap afgebroken. Bij de 20 wk echo kwam aan het licht dat ons eerste zoontje geestelijk en lichamelijk gehandicapt zou zijn. Prognose was moeilijk/lastig te bepalen. Hele heftige periode geweest. Oorzaak was dikke pech, ze hebben ons en ons kindje helemaal binnen ste buiten gekeerd, maar niks gevonden. Heeft me (ons) wel sterker gemaakt. Even kort door de bocht zeg maar . Bizar dat met jullie zoontje het zo gelopen is, vanaf die periode afremmen en dan alsnog inleiden. Echt duimden nu op een normale zwangerschap! @ Wondertje; is het poetsen nog wel afgekomen? merk dat ik me er nu ook meer toe moet gaan zettten om een buikfoto te maken! En ook mijn buik is niet meer even slank als toen... Komt nooit meer goed heb ik me later vertellen \ Neeee!!! Owhhhh!! Duim dat het egwoon onschuldig is meis! Dikke knnuffel!!!! @ Catrhien; wat fijn dat je nu eerder mag komen. Merk dat het altijd in het begin is, vooral als je zo met elkaar praat dat je dan makkelijker onzeker wordt door andere. @ Babyangel: neeeee! Wat vreselijk! Dikke dikke knuffel! Gats, eerst manlief zo moeten overtuigen (laten wennen...) en nu dit... Bah! Veel sterkte @ Stephanietaal; op de eerste testen staat wel wat hoor, maar is niet meer zichtbaar op de foto Hihi en hier ben ik mijn begin status qua buik ook kwijt. Vind het nog iets te vroeg op een whatapp op te starten, maar straks wel super leuk! Het snel vertellen heeft ook voordelen. Kost veel tijd om op iedereen te reageren he! @ Patty; nu duimden dat je het gehaald hebt! Wat voor opleiding doe je? Fijn dindedag weer een echo! Hier nog twee weekjes wachten.. @ Knopper; wat een leke teskt voor op het shirt! Is eens wat anders dan de standaard teksten! afwachten voordat ik me overal voor aanmeld, @ Kim: gefeliciteerd!!!\ @ club/FB'vind: FB wel handig voor de sneller berichten. Een club vind ik niet altijd handig (overzichtelijk) heb me wel aangemeld. Voordeel is wel dat je anoniem kunt kletsen. Maar wil toch graag even de eerste echo
@ wondertje, dat meen je niet jeetje meid wat een ellende. hele dikke knuffel. @ tuttebel, hoe is het met jou? Nou moet het ff voorbij zijn zeg met dat slechte nieuws.
Sterkte meid! Ik zit momenteel ook met heel veel bloedverlies en zou de hele dag willen huilen. Helaas is dit niet mogelijk als je nog 2 wondertjes hebt rond lopen.
@frenzy; we hebben het ze kunnen vertellen. Mijn schoonmoeder vond het een geweldig verjaardagscadeau! Wel duidelijk gezegd (ook bij ouders) dat het allemaal nog erg pril is.. We zitten nu in een huurhuis die veel te klein is, maar kopen is vrij moeilijk in deze tijd aangezien mijn man eigen bedrijf heeft. Kunnen het makkelijk betalen maar banken zijn niet meer zo makkelijk met de hypothwkwn helaas.
Welkom en gefeliciteerd natuurlijk! Ohneeee.. knuffel meis! @Rood bij de meiden, heel veel sterkte! denk aan jullie vind het zo rot...
Hier gaat het goed. Gelukkig geen bloedverlies meer gehad! En na het hartje te hebben gezien...maar door de berichtjes hier.... word je niet vrolijk van.
Jeetje wondertjenr2 wat balen zeg. Heel veel sterkte! En BabyAngel ook voor jou natuurlijk! Mama tuttebel, superfijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Ik wacht voorlopig ook nog met me aan te melden bij clubs, fb of wat dan ook. Eerst maar eens afwachten op de echo. Misschien is mijn 1e echo met 6 of 5+6 zelfs nog te vroeg om een hartje te kunnen zien. Ik hou van plannen en zekerheid, kan hier slecht tegen
@Crol: ik kom uit veghel waar kom jij vandaan ? @Mumm84: ik gebruik kladblok en het forum langs elkaar dus kan lezen en reageren tegelijk haha. anders had ik het ook nooit allemaal onthouden haha maar oke leuk om te lezen waarom mensen het niet willen weten. wij zelf willen het heel graag weten ik vind het enorm makkelijk met de kamer inrichten enzo. @wondertjenr2: heel veel sterkte hoop toch dat het goed blijft goed. ik zelf loop ook met buikpijn maar geen bloedverlies. heel veel succes meid! appen mag je altijd he als je daar behoefte aan hebt. @frenzy: ja klopt kost idd veel tijd maar vind het ontzettend leuk ik zal straks later in de zwangerschap nog een keer vragen misschien dat ze er dan zin in hebben Verder gaat het hier nog wel goed. wel veel buikpijn en weinig slapen maar ja doe je niks aan. ik ga straks paardrijden iemand enig idee hoelang het slim is om dit aan te houden?
Ik qoute altijd en dan kopieer ik dat ga ik terug naar het topic om de volgende qoute te beantwoorden dan plak ik het weer en zo ga ik verder tot ik klaar ben met reageren en dan heb ik alles onder elkaar idd haha!
Dames, Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Uitgerekende datum: 26 juni 2014 Ik ben totaal onverwacht zwanger na onze 1e ronde in de MMM (Puregon&Pregnyl). Van mijn dochter was ik zwanger na heel veel rondes Clomid, Puregon, Pregnyl en uiteindelijk 3 IUI's. Wel nog heel veel onzekerheid, omdat ik geen of nauwelijks kwaaltjes heb en nog hele lichte testen (KV2v5). Gelukkig zegt CB: ZWANGER. Dat was vorige keer wel anders: direct een duidelijke test op NOD en vanaf eisprong al symptomen. Maandag ziekenhuis bellen voor een vroege echo. Spannend!! Ik ga hier vandaag even bijlezen. Lees een paar droevige berichten: sterkte meiden! Groetjes, Zazu
Gefeliciteerd Zazu! Wat fijn dat het zo snel gelukt is in de MMM! Geen kwaaltjes zegt gelukkig niets, het kan bij iedere zwangerschap anders zijn heb ik begrepen.
Wondertje Neee niet jij ook al. Jeetje zeg, weet niet wat ik moet zeggen. Sterkte meid! Frenzy Ik had zitten lezen op de site van mvm maar ik mag helemaal niet meedoen want ik heb een bloedtransfusie gehad na de eerste bevalling. En bij een transfusie mag je niet meer meedoen. Wat erg van je zoontje zeg. Dat moet een moeilijke tijd geweest zijn. Danielle Wat leuk dat ze blij waren! Nijntje Ik kan ook slecht tegen die onzekerheid. En dan zeker als je hier die slechte berichten leest. Heb me ook nog nergens voor aangemeld. Zazu Welkom! Ben gisteravond uit gaan eten maar was me toch misselijk. Afspraak stond al lang gepland dus toch maar gegaan. Vannacht kon ik niet in slaap komen en werd halverwege de nacht wakker nat van het zweet. Vandaag voel ik niet zoveel.
Gelukkig, nee idd die berichten. Dan besef je weer hoe onzeker die eerste weken zijn he Daarom wacht ik even met fb en die dingen. Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd Ik ben echt kapot, vannacht ook weer om 3 uur wakker en niet meer slapen kunnen :x Is er een rustgevend iets wat je kunt pakken om te kunnen slapen wat met een zwangerschap mag? Ik vind eigenlijk niks op internet