Hey meiden, Hier ben ik ook even, wat klessn jullie veel zeg..... Meiden met rood, dikke knuff voor jullie. Ik denk aan jullie! Nieuwe zwangeren leuk welkom, en gefeliciteerd!!! Hier een drukke ochtend gehad. Mn zoontje alleen maar gillen en huilen om niks :x:x Nu aan een flinke bak fruit en dan zo lekker naar bed, hopen dan hij er een beetje gezellig weer uitkomt Hier zijn de hormoontjes lekker bezig, ben zo moe..... En mn heupen zijn zo gevoelig. E dan nog dat eten.... Pfff kan de heledag door wel eten, en dan het liefst zo ongezond mogelijk.....
Meikie, dat gedrag is zeeer herkenbaar! Jouw zoontje is wel wat ouder maar mijn dochtertje had precies hetzelfde.. Heb dr nu eindelijk in bed kunnen leggen Zelf ga ik zo ook even liggen.. Gister had ik continu zere boobies, vandaag nergens last van.. Had bij mn dochter ookgeen kwaaltjes dus hou mezelf maar voor dat dit weer zo voorbeeldig gaat lopen en dat er niet iets geks is Ik heb juist minder honger dan normaal...
Hier toch even een uurtje getukt Daarna was mn kleine meisje alweer wakker Nu snel even haar iets laten eten en mezelf er toe zetten te stofzuigen,. Daarna op verjaardag
Zo hier weer even een stukje erder met de alonnenkrans voor de verjaardag van mn zoontje.... Wat een werk zeg er zitten nu 450 ballonnen op, en ben net over de helft hahaha @dreamer, slaap lekker. Wij zo ook nog op verlate verjaardagsvisite en vanavond nog even werken..... Ben nu al moe Wbt die kinders, af en toe zou ik hem wel echt achter het behang willen plakken. Maar toen ie vanmorgen met zn hoofdje tegen de punt van de tafel viel. Zo zielig....... @ luca, leuk filmpje idd. Blijft een gek idee dat er ook zo'n klein mensje in ons groeit
Hallo dames, Hier is het net doorgebroken, ik mag dus van de lijst af. Ben even ontzettend verdrietig. Zo onverwachts.. en het 'bewijs' als ik steeds naar de wc ga doet me echt pijn. Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe en geniet ervan!!!