Catrhrien kan idd bandenpijn zijn.. Ik ben echt zo moe de laatste twee/drie dagen in de middag.. Vanmiddag een halfuurtje slaap kunnen pakken maar toen riep mn meisje alweer om mama Gaat wat worden komende weken op t werk
Hier ook de laatste dagen zo moe!!! Probeer er maar af en toe aan toe te geven. Zoinlief heeft nu een weekje vakantie dus mama hoeft in de ochtend ook niet zo te haasten!!! Heerlijk!!!!
Heerlijk fedi! Ik werk komende twee weken gelukkig maar twee dagen.. Scheelt ook wel iets hoop ik.. Heb er deze week vier gewerkt dus zal ookwel mee spelen..
Hoi, Bedankt voor de felicitaties. Echt genieten vind ik nog wel moeilijk, maar ik koester wel het idee. Zo gek om spontaan ineens zwanger te zijn. @cathrien, ik herken heel goed de pijn die jij beschrijft. Ik heb die pijn aan de bovenbenen gedurende de dag, heel dof en zeurderig. Ben blij ergens herkenning te lezen. Ben ook benieuwd of iemand een pijnscheut herkent dat begint in je zij en dan met een soort van stroomschokje over je buik trekt richting midden. Vreemde pijntjes... Over slapen en dromen: ik ben juist heel vroeg wakker, tegen vieren en barst dan van de energie. In de loop van de dag word ik dan heel moe. Loop ook gerust de hele dag te gapen.
Trouwens best raar, ik had best lange cycli.. Maar nu lees ik overal dat tot 37 dgn normaal is en je gewoon vanaf je eerste dag laatste menstruatie mag rekenen... Dan zou mijn uitgerekende datum ineens 17 juni zijn, maar dan zou ik bijna een week extra cadeau gehad hebben... En waarom was mijn test dan zo licht en gaf cb 1-2 weken aan
@dreamer, ik heb eigenlijk hetzelfde. Ik denk dat de datum nu nog niet bepaald kan worden. Rond tien weken krijg je een termijnecho en dan gaat die week er waarschijnlijk wel af. Ik ben in ieder geval nu ook al teruggezet.
Najade, dat vind ik het lastige.. Ik krijg 5 november dus een vroege echo, maar ben ergens bang dat het TE vroeg is Maar is standaard bij deze vk-praktijk..
Ik ben ook zo moe.. Morgen weer op wacht voor een gezin en hoogstwaarschijnlijk 8 dagen werken... Pfff pittig... Hihi
Dreamer, Ik had een spoedecho met 4,5 week, dacht dus zelf dat ik verder was. Ze zagen toen een vruchtzakje met zwangerschapsring, hartje toen natuurlijk nog niet. Anders moet je het een week verschuiven, maar dat zal je vast niet willen
Haha nee klopt Najade.. Daar ben ik dan weer te ongeduldig voor.. Maar las net ook ergens dat ongeveer 21 dgn na bevruchting het hartje ongeveer gaat kloppen.. Nou daar zit ik zeker wel aan.. Vermoedt rond 1 oktober mn ei gehad te hebben dus 3/4 moet t zeker wel bevrucht geweest zijn Achja, we zien het wel met de echo..
Ja banner klopt alleen de datum van de vk en echo niet haha moest de 11e zijn, pff haha goeiemorgen! Nou klopt niet hoor, want 9 sept was de eerste dag van mijn laatste ongi dan zou ik bijna 4 weken gratis krijgen klopt dus niet! Ik weet wanneer me eisprong was dus heb vanaf die dag geteld, anders moet je wel vanaf je eerste dag ongi tellen. Ben net thuis, op de brommer werd ik door de hobbels een beetje misseliijk blegh.
ik morgen dag 7 en nog tm donderdag, deze mensen hadden een luxe pakket van 72 uur over 10 dagen tikt wel weer lkkr aan haha
Goedemorgen dames! Ik zie dat ik van de lijst ben afgevallen Mag ik er opnieuw op haha! Dreamer- 24 jaar- 2e kindje - 24 juni 2012- ZH - BV 5 nov intake vk + echo
Groot gelijk nijntje... Holy ik ben nu al kapot haha! Sta te wachten bij mn werk maar is nog niemand en ik moet natuuuurlijk naar de wc
Dreamer daar heb ik ook last van! Wachten omdat nog niemand er is, maar dat is bijna iedere ochtend hier haha.. Als het goed is belt de vk mij vandaag om een afspraak in te plannen, ben benieuwd!
@ Nijntje; mooie test! Ik heb ook veel en vaak last van slapende handen en benen, echt vervelend! @ Dreamer; ga het aanpassen! Verwacht niet dat je de 5e te vroeg bent, dan moet er al wel iets zichtbaar zijn toch? Bij onze vk krijg je bij 8 wk de eerste echo en als je een mk verleden hebt een weekje eerder. @ Mamatutebel; goedemorgen! @ Rian; leuk! Bevalt het goed werken als kraamverzorger? Je komt echt overal he! @ Gewoonan; als je tegen de vk je laatste dag van de menstruatie noemt, nemen ze dat aan, maar dan klopt het idd niet. Hier ook een later ei gehad, ben denk ook iets minder ver. Met 10-12 wk, termijn echo wordt de uitgerekende datum bepaald. @ Cathrien; komt me niet bekend voor, maar zal wrl wel groeipijn zijn. Hopelijk heb je er niet meer al te veel last van. @ Ego; de vermoeidheid lijkt hier toe te slaan, heb echt opstart problemen nu Wil het huis gaan poetsen maar heel mijn lijf voelt moe aan.. Proberen om zo toch wat te gaan doen (en dan maar op een rustig tempo!)