Juni 2014 Mama's Uitgerekende datums: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Crol, 24 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH? BV 7. Kim90, 23 jaar, 1e kindje?, THUIS/ZH?, BV/FV? 8. Annamar, 28 jaar, 3e kindje, THUIS, BV 9. Mandy84, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 10. Linne, 25 jaar, 1e kindje, THUIS, BV 10. Anne83, 29 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje, ZH, BV 12. Frenzy, 32 jaar, 3e kindje, THUIS, BV 13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13. Teardrop, 29 jaar, 3e kindje, ZH, BV 13. Mumm84, 29 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH?,BV 14. 15. 16. Fressie, 28 jaar, 1e kindje, ZH, BV 16. Fedi, 32 jaar, 2e kindje, THUIS, FV 17. Najade, 37 jaar, 1e biologische kindje, THUIS/ZH?, BV/FV? 18. Cathrien, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV 19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje, THUIS, BV/FV? 19. Bibababy, 31 jaar, 3e kindje, THUIS, FV 19. Knopper, 31 jaar, 2e kindje, THUIS/ZH? BV 20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje, ZH, BV 20. Meikie, 30 jaar, 2e kindje ZH, BV 21. MommieD, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV 21. Plurk80, 31 jaar, 3e kindje, ZH, BV 22. 23. 23. Pinkeltje90, 23 jaar, 1e kindje, ZH, BV 24. Luca75, 34 jaar, 3e kindje, ZH, BV/FV? 24. Stephanietaal, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV 24. Dreamer, 24 jaar, 2e kindje, ZH, BV 25. Nijntje01, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 26. Daniielle, 24 jaar, 1e kindje, ZH, BV 26. Zazu, ?? jaar, 2e kindje?, THUIS/ZH?, BV/FV? 27. Taatje84, 28 jaar, 1e kindje?, THUIS/ZH?, BV/FV? 28. GewoonAn, 23 jaar, 1e kindje, THUIS, BV 29. 30. 0 meisjes 0 jongens 4 verrassing/geheim Afspraken: 22-10 Patty86: 2e echo 22-10 Cathrien: MvM 22-10 Fedi: afsprraak & echo gyn 24-10 Crol: intake vk 24-10 Najade: 4e echo gyn 25-10 Meikie: intake vk 28-10 Aloha: 1e echo gyn 28-10 Linne: 2e echo 29-10 Nijntje01: intake & 1e echo gyn 29-10 Aqua82: 1e echo 29-10 Mandy84: 1e echo 29-10 Cathrien: 1e echo 31-10 Frenzy: 1e echo 01-11 Mandy84: intake 01-11 Stephanietaal: afspraak gyn 04-11 Fressie: 1e echo 04-11 Rian89: vk 04-11 Frenzy: intake 05-11 Plurk80: 1e echo 05-11 Dreamer: vk en 1e echo 06-11 Teardrop: intake vk 06-11 Knopper: intake vk 07-11 Mama tuttebel: 1e echo & intake vk 07-11 Mumm84: 1e echo 07-11 GwoonAn intake vk 08-11 Pinkeltje: 1e echo 08-11 Luca75: 1e echo gyn 12-11 GwoonAn: 1e echo gyn 13-11 Knopper: 1e echo 14-11 Bibababy: 1e echo & intake vk 15-11 MommieD: intake vk 22-11 Fedi: 1e echo 25-11 MommieD: termijnecho Vlindertjes Heel veel sterkte voor de vlinder mama's εϊз Hophop (6.2 weken) εϊз Wondertjenr2 (5.3 weken) εϊз BabyAngel (5.2 weken) εϊз 2ekindjewelkom (5.3 weken) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Najade wat een verhaal zeg. Meer dan welkom voor jou. Hoe voelen jullie je. Naast wat vermoeidheid en zo nu en dan een vlaag misselijkheid voel ik me uitstekend. Het enige waar ik echt last van heb is dat ik het continu koud heb. Ik draag gewoon uggs en een pyamabroek. Terwijl het helemaal nog niet zo koud is.
Ja dat koude herken ik ook. Ben alwel snel van het koud hebben maar nu is het nog erger. Alleen s'nachts heb ik het bloedheet haha x
Hallo dames, Ben daarstraks bij de vk geweest en mijn baarmoeder is leeg. Er is niets blijven zitten, dus gelukkig geen curettage en ook geen bbm zwangerschap. Vk was heel lief, en we hebben een tijdje gepraat. Ik kon altijd bellen als er iets was en bij de volgende zwangerschap plannen ze me zo vroeg mogelijk in. Ze zei: "Tot over een paar weken" en dat deed me goed. Ik wens jullie allemaal een geweldige, voorspoedige zwangerschap. Geniet ervan, want het gaat allemaal heel snel! Ik ga me melden op het nod-topic! Veel liefs!
Hey meis! Fijn dat ze zo lief was! En idd ook lief dat ze zegt over paar weken! Hoop het echt voor je! liefs!
Dat koud zijn herken ik heel goed. Krijg het dan ook echt niet warm. Slaap onder drie fleecedekens en dan nog mijn gewone dekbed. Heel mijn lijf is gewoon koud! @2ekindjewelkom: succes! Fijn dat je even kwam vertellen hoe het gegaan is. Een fijne vk!
@2ekindjewelkom: heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk ben je snel weer zwanger. Knuffel voor jou!
Hallo lieve dames... Heb niet alles gelezen maaar wel een heleboel! Allereeerst gefeliciteeerd voor iedereen die zwanger zijn! Ik wens jullie een goede zwangerschap toe! En sterkte voor iedereen die haar wondertje verloren is... Ik moest even nadenken maar ik denk dat ik me toch maar aansluit in de rij. Ik heb al de hele week positieve testen... Maar ik heb ook wat bloedingen gehad waarvan de 1e best heftig was en dacht dat ik ongesteld was. Na die tijd toch pijnlijke borsten, menstruatieachtige pijn. Daarom getest en jaaa hoor! Zwanger! Vind het mega spannend.. En ben een klein beetje voorzichtig blij. Ik ben afgelopen zaterdag weer gaan bloeden maar tis alleen beetje bruin/zwart bloed. Vandaag vk gebeld en zij geeft aan waarschijnlijk innestelingsbloed. 29 oktober heb ik een intake en echo.. Ben echt heel erg benieuwd... Nu ga ik er stiekem van uit dat ik zwanger ben ook omdat ik me zo voel... Duimen jullie met me mee? Zet me voor nu maar op de lijst Aza, 27 jaar, 1 kindje, 12 juni uitgerekend
Welkom Aza, Ik verlies ook al vanaf het begin bruin bloed, ook één keer een heftige helderrode bloeding gehad. Tot nu toe al 3 goede echo's. Maar het blijft spannend en ik ben dan ook helemaal klaar met dat stomme bloedverlies. Dus ik begrijp je een beetje. Elke gang naar de wc is vervelend zo. Bij mij is het de hele dag door. Ik ga zeker voor je duimen!
@taartje84 welkom en gefeliciteerd, wat super dat je bij deze cryo positief getest hebt!! @najade welkom en gefeliciteerd, bijzonder verhaal en wat wonderlijk dat je natuurlijk zwanger geworden bent. Wat zul je je gek voelen en gelukkig. Spannend allemaal, Zou dat bloedverlies niet wat troep zijn die in je baarmoeder zat/zit door de cyste enz? dat je lijf het opruimt? Anyway onbelangrijk want er zit ook gewoon een kleine pruts en vrijdag hopelijk ook nog steeds! @luca over gordon dromen is wel een toppunt ja hahahaha is die zwarte thee van zonnatura ook cafeine vrij toevallig, weet jij dat? @frenzy zegt dus ook niets dus, ik begreep niet dat je ookal een gezond zoontje had, was dat dan voor of na jullie engelzoontje? @gewoonAn killerapple's? apart @pijn en steekjes ik heb ook steeds steekjes door mijn liezen en buik en down under, had ik vorige keeer ook hoort erbij en is niet erg of schadelijk. Mijn gyn destijds noemde het juist positief want is teken van meer doorbloeding blablabla weet het niet exact meer. @moeheid oooo ik ben ook echt intens moe, soms vallen mijn ogen ineens dicht, maar ik kan ook heel goed wakker liggen ineens. zo tegenstrijdig! @borsten ik heb zulke pijnlijke tepels.. continu hard en echt huge en pijnlijk.. ben in staat zoogcompressen te gaan halen want je ziet t door mijn kleding ( en dikke bh ) heen... echt niet fijn! herkenbaar? had vorige keer wel pijn in mijn borsten maar dit niet.. @koud&warm hier wisselt het, kan roodgloeiende wangen hebben maar het steenkoud vinden en andersom. Snachts ook ineens zweetaanvallen en half uur later ineens 2 dekens om enz. @2kindjewelkom, sterkte meis 'fijn' dat je wel schoon was en geen cirretage enz hoeft te ondergaan. Hopelijk snel weer uit het nod topic in een mama topic meid! @aza welkom en gefeliciteerd, klinkt als oud bloed wat opgeruimd word, maar snap je zorgen erover. Hopelijk stopt het snel en heb je volgende week een goede echo @hier komt mvm vanavond, ben super zenuwachtig, ben zo bang voor een lichte test.. heb vanmorgen nog een kv test gedaan teststreep kwam met doorlopen diect op maar is niet donkderder als de controle streep, hoeft natuurlijk ook niet maar toch.. denk dat ik wat onzeker word door alle miskramen die nu gemeld worden en mijn eigen verleden erbij, gelukkig volgende week maandag de echo
Heb nog niet terug gelezen heb moeten werken. Had nog 1 testje liggen en die heb ik net gedaan. Teststreep stond er al nog voor hij helemaal was doorgelopen tot bij de controlestreep. Zal wel goed zijn toch? kom straks even reageren.
pff.. net naar toilet geweest... test gedaan -->positief! Maarr... ook bloed, meer bloed, het drupte er uit dit keer Heb weer vk gebeld ik kan vandaag al langs komen! ziekenhuis of bij haar zelf. Vind het super fijn... Ben mega onzeker en beetje emotioneel verloskundige gaf toch wel aan dat er kans is op een miskraam... pff...
mooie test hoor luca! is links of rechts teststreep? wat naar aza, wel heel fijn dat je direct langs kan komen, zal voor je duimen, hoelaat mag je komen?
Azaa wat rot zeg. Ga zo even teruglezen. Even de kinderen uit school halen. Aloha Links is de teststreep.
@ dekindje, fijn dat je het zo hebt kunnen afsluiten. Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen! @ luca, mooie test @ aloha, dat met die moeheid en kunnen wakker liggen is irritant he. Jeetje ja heb wel pijnlijke borsten en tepels, maar dat is wel heftig..Succes vanavond, zal vast een zeker een mooie test worden