@Aza, fijn dat je langs mag komen. Ik had ook helderrood verlies en alles was gewoon goed. Hoop dat dat voor jou ook geldt!
Warm Ik heb het s nachts zo warm! 2ekindje Ik hoop zo dat je meteen de volgende ronde weer zwanger bent! Aza Welkom. Heb je veel bloedverlies? Wel fijn dat je naar de vk kunt. Hopelijk is alles goed. aloha De cafeinie in thee heet theine. De thee van zonnatura is theinevrij. Succes vanavond met MvM! Pijntjes en steken Heb vandaag eigenlijk geen steekjes gevoeld. En natuurlijk maak ik me dan daar weer zorgen over. Mijn borsten doen wel pijn maar niet heel erg. Moe ben ik vooral tegen de avond. Moet wel vaak gapen. En wat irritant is, ik word nu s nachts wakker en kan dan niet meer slapen. Hebben jullie dat ook dat je bij alles wat je voelt bang bent dat het mis is? en dat wanneer je dan even niks meer voelt ook bang bent? Pfff is wel heel vermoeiend hoor.
Elisabeth, Welkom en gefeliciteerd! Dreamer Nog een half uurtje :-0 Hebben jullie dat ook dat je beetje afwezig bent? Ben gisteren 1 keer door rood gereden en 1 keer bijna. Pff echt stom.
Wow wel oppassen he!! Nee niet afwezig ben eerder aanwezig haha! soms erg druk terwijl ik de rust zelve ben!
Hoi dames, Even een vraagje. Hebben jullie ook zo'n ongesteldheidsgevoel. Ik heb echt zo'n gevoel in mijn onderrug. Ik probeer maar te denken dat dat een goed teken is omdat er daarbinnen iets gebeurd maar het maakt me zo onzeker....
Fijn dat jullie ook dat gevoel hebben van ongesteld worden, heb het nu al de hele dag. Pijn in bovenbenen en overal steekjes. Zo onzeker word je ervan. @Aza, weet je al meer?
Hoi dames ik wil graag mee kletsen aris87 26 jaar 2 de kindje uitgerekende datum 27 juni wil in het zh bevallen en fles voeding geven en heb 25 nov eerste echo
Hey meiden, Pffff lange dag zeg.... Vandaag naar de bekkentherapeut geweest. Ik word ws mn hele zwangerschap begeleid ivm bekkeninstabiliteit bij mn zoontje en nu al zeurende pijn. Weer tips gehad en volgende week terug. Mn Oontje wil ook wat vertellen: Jkkl N bb. Shcgvt2///36467989000fffvvmc nxbzzvzDrf Hahaha gek ventje Nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd!!!
Hey dames Welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd. Heb laatste dagen wat weinig gereageerd. Voel me echt beroerd en doodmoe. Als ik thuis ben lig ik vnl. alleen maar op de bank of bed. Nu gaat het wel weer en heb ik weer een beetje energie. Heb wel sinds vanmiddag steekjes in mijn zij, soort spierpijn gevoel. Succes aza, hopelijk krijg je goed nieuws. Succes aloha met mvm, komt goed, je krijgt vast een knaltest Goede test luca75 Balen meikie van je bekken, hopen dat je er niet teveel last van krijgt
Wow dat is me net gebeurd en ook nog aangehouden door de politie. Geen rijbewijs en kentekenbewijs bij me. Was "even snel " naar de winkel. Heeft die gelukkig geen boete uitgeschreven, hij was alleen dus heel veel geluk gehad. Was even zo'n 300 euro aan boetes zei die. Die kan ik deze maanden veel te goed gebruiken.
@Aloha, spannend! Komt vast goed! Lekker plassen in die stink flessen.. Hihi! Krijg je ook zo'n heerlijke wikkeldeken! @Bibababy, thnx, leuk gezinnetje.. Als ik dat allemaal zo zie dan smelt ik ook helemaal... Haha, ik wil dat ooook.. Geduld! . @hier, net een CB digital gedaan.. Gaf 3+ aan . Ben er soms zo onzeker over omdat ik (tot nu toe), haast niet misselijk ben. Alleen van bepaalde geuren soms.. Wel hele zware borsten, zijn al een stuk groter! En m'n tepels zijn zoooo gevoelig!! Wel heel moe, pff.. Na een dage werken zijn mijn benen ook heel moe.
nieuwe zwangeren, welkom! de dames met bloedverlies, heel veel sterkte. hier ook wel wat kwaaltjes maar tegenstrijdig. dan heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden en maak ik me zorgen en voel ik niks doe ik dat ook haha... en dat terwijl ik die pijntjes ook bij me andere 2 kids had, dus is normaal, maar toch he haha.. me borsten staan gewoon gespannen, niet normaal, dat had ik bij die andere 2 echt pas rond 24 weken dat dat begon. verder af en toe misselijk, maar trekt ook vaak weer snel weg waardoor de knuffelsessie met de pot mij bespaard kan blijven . wel ben ik vreselijk moe, ik moet bekennen dat ik elke dag vanuit me werk ff een uurtje moet gaan liggen, en in de avond slaap ik ook op tijd terwijl ik normaal echt een nachtbraker ben. @aloha : ik duim voor een hele mooie test straks !
Hoiii allemaal! Na het weekend hard te hebben gewerkt, maar weer eens alles bijgelezen . Luca ik heb ook van die rare dromen! Ik droomde bijvoorbeeld dat onze hond een kangoeroe was geworden Verder de laatste dagen meer klachten. Ben nog steeds vooral heel erg moe, gisteren de hele dag misselijk geweest, en steeds gevoeligere en strakkere borsten. Vandaag eindgesprek over mijn opleiding gehad, die is zover afgerond dus daar hoef ik ook niet meer over te stressen . Verder natuurlijk weer een welkom aan de nieuwe zwangeren.... En Aza heb je al wat meer gehoord??