Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Oei ik heb te hard geroepen dat het hier alleen bij kokhalzen bleef....

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Aii hihi mamatuttebel..

Jeej, ze zijn hier de huizen extra aan t beveiligen tegen inbraak..Hoor al vanaf half 9 ofzo geboor, getimmer en weet ik wat.. Wij zijn volgende week aan de beurt :p

3. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Geen idee wanneer ik uitgerekend ben maar 6 november controle Vk :D
    Weet ook niet exact wanneer m'n eisprong was hoop over 2 weken meer erover te kunnen zeggen ;)

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Waren we maar vast twee weken verder he haha!
    Hoewel ik er deels tegenop zie kijk ik er ook naar uit :p

5. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Balen mama tuttebel
    Bij mij is het nog steeds alleen kokhalzen.

6. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Vanmiddag afspraak gyn. Nu al zenuwachtig pfffff.

7. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Succes fedi, heb je dan ook een echo?

8. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Hey dames, sorry voor mijn 2 dagen afwezigheid :p
    jullie hebben weer veel geklets dus ik ga er weer even voor zitten op overal op te reageren :)

@fedi: Snap ik heel goed dat je na 2 miskramen een beetje voorzichtig bent tot de 12 weken. is ook echt niet erg.
    ik zit ook vol met zenuwen bij elke keer dat ik naar de wc ga ben ik bang omdat ik toch dag in dag uit buikpijn
    heb. heel veel sterkte! hoop dat alles goed blijft gaan.

@Aloha: nee ik reed toen geen paard dus geen idee :p en kwa seks kan ik me echt niet meer herinneren of ik dat
    toen wel of niet deed en me vriend dus ook niet haha :p maar maakt niet uit komt vanzelf goed haha.
    en hoe is het met MVM gegaan? ik heb daar zoveel over zitten twijfelen.
    super zon test! kun jij mij exact uitleggen wat de bedoeling is hoevaak en tot wanneer etc ? misschien dat ik
    me dan nog bedenk!

@luca75: lang he dat wachten ik ben blij dat ik 1 november mag nog ander half weekje :p
    ik leef echt elke keer uit naar iets dan gaat het wat sneller. helaas hier geen gekke dromen omdat ik bijna niet
    kan slapen ik slaap gemiddeld een uurtje of 4 per nacht :( ik denk dat dat idd gewoon goed is :p en mooie test hoor
    ik heb er ook nog eentje van zo een liggen maar nog niet gedaan.
    kijk maar uit in het verkeer als je af en toe niet op let gewoon niet auto rijden heb dat ook een tijdje gehad bij
    quintes en toen gewoon ff niet gereden.
    ik slaap heel slecht ja maar ja doe je niks aan :p hoort er ook bij helaas. ik ga gewoon smiddags nog ff liggen
    meestal zodat ik toch beetje gerust heb.

@taatje84: van harte welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap. het is lange rit voor je geweest maar je mag
    nu eindelijk genieten!

@najade: meid wat naar dat je zon lange weg hebt ondergaan en het toch is misgelopen! ik snap wel dat je toen
    niet meer durfde te testen maar uiteindelijk weet je gewoon dat het beter is om toch te testen!
    het is niet niks wat je allemaal hebt doorgemaakt met cyste en vocht in je baarmoeder. kan dit kwaad voor
    je zwangerschap of niet? super fijn dat ze elke keer voor je klaar staan zo snel om het meteen gewoon te
    onderzoeken want een onzekerheid is nu het ergste wat er dan is. wat vinden je andere kinderen ervan?

@frenzy: je hebt gelijk over mvm inderdaad super veel respect hoor voor degene die eraan mee doen!

@Cathrien: ik kan me wel indenken hoe je buikpijn is ik loop er de hele dag mee rond helaas en soms ook echt
    zo erg dat ik helemaal in elkaar krimp kan dan ook geen stap verder meer zetten. maar niet de pijn in been ofzo
    dat heb ik nu niet. met Quintes heb ik dat heel erg gehad.

@Dreamer: ik zou gewoon ff lekker afwachten op de echo dan kunnen ze zien hoe ver je ongeveer bent :)
    het is toch altijd raar haha:p en ja je telt altijd vanaf eerste dag laatste menstruatie hoelang je cyclus ook is
    af en toe is dat inderdaad raar maar in jouw geval wel fijn weekje cadeau :p
    tot nu toe heb ik helemaal geen last van afscheiding gelukkig.

@nijntje01: super leuk he zon test:p ik twijfel nog steeds of ik hem ga halen haha.

@2ekindjewelkom: super dat de vk zo lief was voor je. nou wel blij dat je geen curettage hoeft te doen. heel veel
    sterkte de komende dagen en hoop dat je snel zwanger bent!

@AzA: heel gezellig dat je er toch bij komt het is hier gezellig druk vind ik:p ben wel ooit een uur bezig om alles
    te lezen en op iedereen te reageren maar blijft leuk haha :)
    Ga zeker voor je mee duimen!!!! niet leuk om je berichtjes zo achter elkaar te lezen en te reageren wil toch mijn
    eerste reactie erbij laten hoop dat je het niet lastig lezen vind :p maar ik hoop nu zo dat het allemaal goed
    gaat met je.
    wat naar aza zoveel onderzoeken en wachten en geen zekerheid hebben. ik hoop dat je inderdaad gewoon minder ver
    bent dan je dacht en het nog goed kan zijn. die bloeding is natuurlijk geen garantie!

@ElisabethMather: natuurlijk mag je hierbij :) super gezellig druk is het hier. van harte gefeliciteerd!

@aris87: Van harte welkom en gefeliciteerd!

@GwoonAn: hier zelfs zo erg dat ik voor ik zwanger was goedkoop meiden kleertjes kon krijgen en die al heb
    opgehaald haha :) voor de rest niks speciaals eigenlijk. heb altijd al een koopverslaving gehad voor me zoontje
    dus ben benieuwd hoe het straks gaat zodra ik weet wat het wordt haha.

@Meikie: ik ben alleen maar bezig met de namen haha. Ik heb wel een naam voor als het een meisje wordt want die
    hadden we al bij de vorige zwangerschap :) alleen voor een jongen zou ik het nog niet weten haha vind het heel
    moeilijk.

@me and: Van harte gefeliciteerd en welkom bij ons :)
    hoever ben je nu zwanger dan? hopen dat het dit keer gewoon goed blijft gaan meid!

alle dames dankjewel voor de tips :)

Verder is het hier wel grappig eigenlijk krijg rondom mij elke keer de reactie als ik zeg dat ik zwanger ben,
    echt waar? ik kwam je net vertellen dat ik zwanger ben haha.
    dus nu hier even een lijstje omdat het leuk is:
    5 weken: ik
    6 weken: vriendin van mij
    meisje van de dansschool
    7 weken: degene waar ik samen mee doe paardrijden
    8 weken: vriendin van mij
    9 weken: danslerares

zit allemaal dicht bij elkaar en zoveel mensen om mij heen ineens zwanger :) super leuk haha een echt babyboom!

voor de rest veel misselijk hier en veel overgeven en weinig slapen. kon ik dat maar omdraaien haha.
    ik heb net taart gemaakt monchou omdat me vriend die graag op het werk wou uitdelen omdat ik zwanger ben
    hij is zo lief voor me de afgelopen echt onvoorstelbaar hoe blij hij ermee is en hoe voorzichtig
    hij nu met mij is.
    nou denk dat mijn verhaalt nu eigenlijk wel lang genoeg is anders lezen jullie straks niet meer haha :p

ik ga nog ff denken over MVM.

9. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Ja krijg ook een echo. Ik krijg als het goed is medicijnen als het hartje begint te kloppen. Als er nog geen kloppend hartje is moet ik volgende week terug.

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

ahw wat super lief van je!
    Idd had ook gegoogled maar geen nederlandse site, zijn die buitenlandse wel betrouwbaar denk je?

Komt helemaal goed joh! :D

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Medicijnen als het hartje klopt?
    Waarom is dat? :)

12. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Na mijn laatste curretage in juni was 1 van mijn bloeduitslagen niet goed. Ik weet niet meer wat het was (ga ik vanmiddag vragen). Dit zou een oorzaak kunnen zijn voor de miskramen die ik heb gehad. Ik krijg dus vanmiddag ook te horen wat ze allemaal met me van plan zijn. De uitslag die ik had kwam in ieder geval niet veel voor dus ze moest ook overleggen met haar collega's.

13. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Oh oke!
    Ik ga duimen op een mooi kloppend hartje!
    En dat alles goed blijft gaan met jou en je kindje! <3

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    spannend fedi. Ik heb ook eens een slechte uitslag gehad die zichzelf herstelt heeft thank god. Waarschijnlijk gaan ze het sowieso nog eens testen om te zien hoe het nu ervoor staat enz. Bij mij was het iets met bloedstolling tot mijn AT3. Heeft zich herstelt toen ik zwanger werd van mijn zoontje en is nu nog steeds goed, dus of die uitslag was fout of de zwangerschap heeft het herstelt zoiets. ( at3 is antirombine )

Stephanie je vangt tot 16 weken zwangerschap e urine op en vult hier speciale bussen die elke week bij je worden opgehaald. Sommige vinden die bussen stinken, ik rook niks. Van deze urine word het hcg hormoon eruit gehaald en daarvan worden medicijnen gemaakt die gebruikt worden bij vruchtbaarheidsbehandelingen. ( om eiblaasjes te laten rijpen of een eitje te laten springen bij iui ivf en icsi etc) Uit het restant van de urine word oa het fosfor gewonnen en dit word als kunstmest gebruikt haha

Kortom heel veel dames zijn afhankelijk van urine inzamelende zwangeren om zelf zwanger te kunnen worden. Je kan vanaf 6 weken beginnen tot 16 weken dus. Je kunt tussendoor pauze nemen of stoppen indien nodig etc. Je krijgt een leuke wikkeldeken als je meedoet en een magazine, en de moeders voor moeders test in een mooi doosje om te bewaren.

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    gewoonan etsy is betrouwbaar hoor, komt vast goed!

16. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Thnx meis! :D
    Ik heb geen idee hoe ver ik ben. Ik heb niet echt een idee hoelang mijn cyclus is, ben in mei gestopt met de nuvaring toen een cyclus gehad van 40 dagen en daarna zwanger en MK gehad. En nu weer zwanger.
    CB zegt 3+ dus zal een week of 4-5 zijn? Geen idee ;)

17. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    dankjewel voor de uitleg vind het echt ontzettend lastig, als het echt stinkt kan ik het niet want dan heb ik echt een probleem haha ga nu al bij alles over me nek.
    en hoe vaak per dag doe je dat? de hele dag ? of alleen sochtends ?

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Je vangt op wat je op kan vangen stephanietaal :)
    Alle beetjes helpen ;)

Ik wacht echt eerst mn echo af.. Heb geen zin om daarna te moeten afmelden ofzo..

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Wat je zelf wilt, elke urine mag. Ik vang alles op, hoe meer hoe beter.

Ik vind het stinken dus echt totaal niet, en ik kan ook slecht tegen geurtjes. Ik plas in de bijgeleverde kan en giet dit in de keuken als ik normaal sta over in een bus van moeders van moeders. Geen problemen mee. In de bussen zit een klein laagje wat je urine goed houd.

Ze gaf als tip dat als je het heel erg vind stinken de bus buiten eens open te draaien, dan is het ergste vervlogen.

Maar nogmaals.. dat 'stinken' vind ik echt meevallen en ik vind persoonlijk dat dat geen goede reden is om niet mee te doen ;)
    Ik kan dat voor mezelf niet uitleggen aan iemand die ervan afhankelijk is.. ja sorry dat je niet zwanger word omdat er geen pregnyl ( medicijn) meer is.. maar ik vond het zooo stinken..

;)

20. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    als ik eraan begin beslis ik dat vandaag anders blijf ik ermee bezig. ga is ff overleggen wat me vriend ervan vind en laat jullie het vandaag of morgen weten wat ik doe :p
    hoe snel komen ze meestal langs als ik me aanmeld ?

Deel Deze Pagina