Aza sterkte morgen! Tsja onzekerheid blijven we houden denk ik dames.. Sowieso de eerste drie maanden maar ook daarna nog wel denk ik... Ik ben pas gerust als mn kleintje veilig en wel op mn buik ligt ergens in juni
denk inderdaad dat iedere vrouw de hele zwangerschap onzeker is maar die weken voor je eerste echo lijken me toch het spannendste Ik word gek van die onzekerheid, vooral ook omdat je best veel slechte dingen leest Maar we moeten positief blijven
Pfff ik ben ook heel onzeker hoor. Had zondag nog een digitale cb gedaan. Het woordje zwanger verscheen zo'n beetje meteen maar hij moest heel lang denken over het aantal weken. Hij kwam uiteindelijk met 2-3. Net nog eentje gedaan terwijl ik een uur geleden nog had geplast. Urine was dus best wel licht. Hij kwam meteen met het woord zwanger en ook meteen met de 3+!
mijn eerste kwam afgelopen week meteen met 1-2 weken en zwanger De 2de die ik deed zei ook meteen zwanger en moest ook een hele tijd denken voor de weken.... (had toen wel al gedronken en geplast) dus je bent geen uitzondering Heb inmiddels al (schrik niet) 6 testen gedaan omdat ik zo onzeker ben Maar de verloskundige zei dat als ze positief zijn je ook echt zwanger bent en zolang je geen helder rood bloedverlies hebt, niks aan de hand is
maar als jou test zegt +3 ben je dan niet al langer dan 5 weken in verwachting?! Ze tellen vanaf de laatste nod he
Ik heb er al 9 gedaan vanochtend nog 1 heb me wel 1 hele week kunnen inhouden . Hij was knal positief test streep donkerder als controle streep hij stond er al voordat ie helemaal doorgelopen was. Ik wilde kijken of mijn testjes niet lichter werden, heb er nog 1 maar weet niet zeker of ik die nog ga doen misschien kan ik mij inhouden. ik ben 23 juni uitgerekend
luca75, mooie test! Ik heb nog maar 3 testen gedaan totaal (waarvan gister de cb) en mag er nu echt geen 1 meer doen van mezelf. Die cb heb ik alleen maar gedaan omdat ik hem had gekregen van iemand. Ik neem normaal genoegen met een mooie streep die oploopt. Enne is het buiten 20 graden, zit ik hier met m'n vest en dekentje kou te lijden....
ik weet niet of ik me kan inhouden om geen test meer te doen, denk het niet haha 3 weken wachten voordat ik een echo krijg is wel erg lang
Net terug van de gyn. Echo gehad en mooi kloppend hartje gezien. Afmeting komt overeen met 6, 1 weken. Ik blijk dus anti-fosfolipidensyndroom te hebben. Heeft iets te maken met mijn stolling. Nu heeft de professor gezegd dat ik medicijnen kan nemen. Gyn wil dus nog overleggen met een internist van het Erasmus. Morgen belt ze me. Mijn uitslag is niet heel betroywbaar omdat je eigenlijk twee getest moet worden. Hier moet dan 12 weken tussen zitten. Ze kunnen het nu niet testen omdat ik zwanger ben. Als ik medicijnen moet hebben begin ik daar morgen mee. Dit wordt elke dag een spuit met fraxipaine en apirine. Dit gedurende mijn zwangerschap en kraambed.
Gefeliciteerd met je goede echo, super!!! Vind je het erg dat je moet gaan spuiten en pillen slikken?