Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ja ik heb ook al een voorgevoel. Denk dat we een meisje krijgen. Als is mijn vriend heilig overtuigd dat het weer een jongen wordt. Ach mij maakt het echt totaal niets uit, dit keer ook geen kleine voorkeur. Vorige keren bij beide het voorgevoel ook uitgekomen. Alhoewel.. bij mijn dochter had k zoiets van ik krijg een zoontje! Rond 16wkn toen een echo gehad waarop die vrouw zei: 80% zeker een jongen. En vanaf dat moment zei ik neeee het is een meisje, ik weet het 100% zeker. Bij de 20 weken echo bleek het indd een meisje te zijn!

Ik ga met 13 weken weer naar echobaby in Lommel. Wil het gewoon zo snel mogelijk weten en die vrouw heeft het naar mijn weten nooit fout. Vorige zwangerschap ook geweest!

2. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hihi toch nog maar even een testje gedaan en hij is weer mooi donkerder!;)

3. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ik ga ook geslachtsbepaling laten doen! Ik denk dat ik weer een meisje krijg, mijn vriend & moeder zeggen jongen.

Maar ja mijn gevoel zegt niks want bij mijn dochter dacht ik dat het een jongen was. :D lijkt me wel super leuk nog een meid.... denk dat als het een jongen zal zijn ik heel erg moet wennen. Zou het net zo leuk vinden hoor. Maar toch....meisjes zijn nu bekend "terrein" en mijn gevoel is gewoon zo sterk haha.

4. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    En dat gevoel had ik precies toen ik zwanger was van mn zoon. Had stiekem zoiets van geef me maar n meid, wat moet ik met een jongen? Weet daar niets van.

Maar ooooo wat zijn jongens leuk!! Echt waar! Zo knuffelig ook;)

5. Mama tuttebel

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Dat lijkt me wel heerlijk. Dat is mijn dochter namelijk totaal niet! Die wil hooguit een kreeg bij me liggen wanneer ze ziek is.

6. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Spannend allemaal! Dus met 13 weken is het al mogelijk?

Lommel is niet zo ver van hier, wat moet je daarvoor betalen?

Krijg me ff een vlaag van misselijkheid zeg, jakkes heeft daar iemand trouwens een tip voor?

En voor de ervaringsdeskundige dames, waar hebben jullie je buik mee ingesmeerd?

Het is ook allemaal nieuw, komen de vragen vanzelf he :D

7. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Haha de mijne dus ook.
    Ook altijd zoiets gehad van laat me met rust! Ze is wel heel lief hoor, maar echt knuffelen wilde ze amper.
    Mijn zoontje zit het liefst de hele dag bij je op schoot en heeft graag knuffels en kusjes hihi

8. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik meen iets van 35 euro te herinneren. Voor ons is het een uurtje rijden, maar het is de moeite waard hoor!

Insmeren.. tja het helpt allemaal niet. Braaf gesmeerd beide zwangerschappen maar onder de striemen. Kan ook eigenlijk niet omdat je onderhuids bindweefsel scheurt en daar komt een creme niet. Maar als je dadelijk wat verder bent is het wel fijn omdat het soms strak aanvoelt. Ik liet de a.s. papa dat altijd doen. Was een heerlijk momentje waarbij de kleine dan ook echt reageerde op papa! Ik gebruikte bio oil.

Niet echt tips voor misselijkheid. Kleine beetje eten. Zorgen dat je maag niet leeg is.

9. Mama tuttebel

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    @geslachtsbepaling
    Echt maar 35 euro?! hier in de buurt betaal je overal 60 euro.

@insmeren
    Ik smeerde niet...als je aanleg hebt voor groei strepen krijg je ze toch wel. Mijn vk zei: smeert maar gewoon dan heb je er voor je gevoel alles aangedaan maar voorkomen doe je het toch niet.

10. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Klopt inderdaad!

Ja het is wel maar een hele korte echo wat je dan krijgt. Maar goed.. je komt dan om het geslacht te weten. Als je meer wilt dan kun je natuurlijk altijd een duurder pakket kiezen.
    Als ik de 1e echo heb gehad ga ik eens mailen voor een afspraak. Kan niet wachten haha, ben nu nog nieuwsgieriger dan de vorige keren!

11. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    @ insmeren, oke dus al die cremes wat zoals altijd vanalles beloven doen niks ;)

Ik heb me dat van Lommel eens opgeschreven, ben ook wel nieuwsgierig :D

12. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, 13 juni is mijn uitgerekende datum. Een paar dagen voor de 2de verjaardag van de jongste...

@ testen, ga denk toch nog wel de kv 2v5 halen. Wil graag nog een keertje testen hihi

@ voorgevoel, ik verwacht het 1, maar hoop stiekem een beetje het ander.... :p

@ smeren, heeft bij mij niet geholpen. Ook naderhand weinig meer helaas. mijn hele buik zit vol striae. Blijkt ook erfelijk te zijn heb ik weleens gehoord ;)

13. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Je verwacht een meid maar hoopt nu op een jongen? :p

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ---------------------------------------------------------------------------
    Juni 2014 Mama's

Uitgerekende datums:

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10. Patty86, 27 jaar, 1e kindje (jongen/meisje/verrassing)
    11. Mama Tuttebel, 20 jaar, 2e kindje (jongen/meisje/verrassing)
    12.
    13. Rian89, 24 jaar, 1e kindje (jongen/meisje/verrassing)
    13. Teardrop, 29 jaar, 3e kindje (jongen/meisje/verrassing
    14.
    15.
    16.
    17.
    18. Wondertjenr2, 25 jaar, 3e kindje (jongen/meisje/verrassing)
    19. Aqua82, 31 jaar, 1e kindje (jongen/meisje/verrassing)
    19. Bibababy, 31 jaar, 3e kindje (jongen/meisje/verrassing)
    20. Aloha, 26 jaar, 2e kindje (jongen/meisje/verrassing)
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.

Afspraken:

14-10 Patty86, 1e echo
    29-10 Aqua82 1e echo

04-11 Rian89 vk
    07-11 Mama tuttebel, 1e echo & intake vk

Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast!

---------------------------------------------------------------------------

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @testen, ik test ook nog even door, er liggen er nog zoveel haha

@smeren het helpt wel wat tegen de jeuk straks als je huid op spanning komt. Ik had echter amper striae en tijdens de bevalling schoten ze er spontaan alsnog overal in haha me liezen zien er niet uit ;)

@geslacht, ik heb heel sterk het voorgevoel dat het een jongen en een meisje zijn... een tweeling dus.. zal mij benieuwd haha

@geslachtsecho, wij krijgen sowieso veel echos dus zullen het vast te zien krijgen. heb bij mijn zoontje een pretecho bij 13w2d gehad, in mijn album zie je foto's 3d.. zo mooi. Verderop in de zwangerschap geen pretecho meer gehad helaas wegens omstandigheden, hoop dit keer wat vaker ook een pretecho te kunnen doen. Kijkt toch anders als een medische echo voor je gevoel.

@misselijkheid, ik nam gember destijds om de scherpe rand eraf te halen, je kan gember thee zetten bijvoorbeeld of het door je eten doen ( je hebt gehakte gember in potjes in de meeste supermarkten) of vloeibaar gember siroop door de yogurt ( in dezelfde flesjes als van die chocolade saus voor over ijs enz)

16. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Aloha: Heb jij de vk/gyn al gebeld voor een afspraak?

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nee nog niet, ik word morgen gebeld door een kinderarts ( er is toevallig net afgelopen weken overleg geweest tussen kinderarts en gyn over onze kinderwens en hoe op te volgen etc ) we hebben daar de uitslag nog niet va gehad omda we op pauze zouden gaan ivm het bekend worden van een aanstaand traject waar ons zoontje mee gaat starten. Dus die uitslag hebben we even geen aandacht aan besteedt. Natuurlijk willen we dat nu wel graag weten, weet nu even niet zo goed of ik zelf de gyn kan bellen al ja of nee. Misschien probeer ik het zo eventjes om te kijken wat gyn zegt.

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Gebeld haha ;)
    Ik moet morgen even afwachten wa de arts zegt, ( of ik in dit ziekenhuis mag lopen of ergens anders en of hoe wat wanneer )

19. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

#99 Mumm84, 8 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2013
    Mama Tuttebel, we hebben fans in het topic : Rot Cb testen. ;)

Ze gaan niet zo social om met de manier waarop wij onze berichtjes daar gepost hebben....zucht...vrouwen. :p

20. aqua82

aqua82 Actief lid

16 sep 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Oke dan zal ik ens rondkijken voor gember ;)

En een beetje smeren voor het idee kan nooit kwaad he!

haha hebben jullie zitten spammen met cb testen ofzo ;) ik zal ens een kijkje nemen.

Jeetje mijn buik is weer aan het opblazen zeg :$

Deel Deze Pagina