Thanks!!! Dames ik heb er alles voor over!! Ik ben zelf niet zo fan van spuiten, maar het is voor een goed doel. Morgen hoor ik definitief wat het gaat worden. Ben nu ff een vragenlijst aan het maken voor de gyn.
Wauw wat fijn dat je echo goed was fedi!! Spuiten is idd niet leuk, maar het is zeker voor een goed doel. Toch wel een soort van fijn dat ze erachter zijn wat je hebt en ze daar nu iets aan kunnen doen. Hoeveel miskramen heb jij gehad? Mocht het bij mij nu weer fout gaan, krijg ik ook nog meer onderzoeken gelukkig. Ga nu naar een speciaal miskraamspreekuur.
@ fedi; gefeliciteerd met de goede echo! @ Aza; dikke knuffel! Sterke hopelijk kom je hier snel weer goed nieuws brengen! @ Nieuwe zwangere dames; gefeliciteerd en welkom! De rest zwaai! Ben erg druk om het moment! Maar heb alles weer even bijgelezen.
spannend dan! is het niet erg voor de zwangerschap verder dan ? ik zou dat niet kunnen elke dag een spuit ik vind 1 in een jaar ofzo al erg haha. @fedi: super van je echo echt leuk! hier maar 1 test gedaan tot nu toe haha. vanavond gaan we het me schoonouders vertellen heel benieuwd hoe ze reageren
@nijntje ik heb in totaal 3 miskramen gehad. Na de eerste miskraam gelukkig een gezonde zoon ter wereld gebracht. Hij is nu 4 jaar, heerlijk!!! @stephanietaal als ik de medicijnen niet neem heb ik dus een grote kans op nog een miskraam. Ik ben idd blij dat ik nu weet wat ik heb. Ben alleen bang dat ik nu de hele zwangerschap onzeker zal blijven
Fedi, fijn van je goede echo! Had eens terug zitten kijken, bij mijn dochter kreeg ik pas met ruim 11 weken de eerste echo.. Nu dus al bijna de helft eerder
Meiden ik heb vanmiddag de echo gehad. Vruchtzakje was heel goed gegroeid naar 18 millimeter. Ook het dooierzakje gezien. Vorige keer nog niet. Helaas geen hartje te zien. Dit komt omdat het nog steeds heel hoog in de baarmoeder zit. Ze kunnen het inwendig niet goed zien omdat ze niet hoog genoeg kunnen komen. Uitwendig is het beeld niet scherp. Wel een beetje teleurgesteld maar volgens de echoscopiste is er vooralsnog niks aan de hand. Het ligt gewoon te hoog. Over 2 weken een nieuwe echo.
aah dat ken ik wel fedi. gelukkig is dat met spuiten wel vrij goed obder controle te houden en weten ze het nu. sterkte en goed dat je vragen opschrijft. stephanie taal.. zag op fb dat je het al openbaar gemaakt hebt.. wat snel joh.. vind je dat niet eng enz? wij vinden t juist wel leuk dat het geheimpje is, intiem enz. patty balen maar het ene echo apparaat is de andere niet dus komt vast goed, hij zal wellicht wat minder gevoelig zijn dan sommige nieuwere ziekenhuis echo apparaten enz en dat samen met de plek hoog in de buik enz. vind 2 weken wel lang, maar neem aan dat jr eerder mag als je belt dat je er stress van krijgt.
Patty wat vervelend zeg.. Oooh ik wil de tijd twee weken vooruit zetten haha! Zitten jullie eigen broeken nog fijn?
mijn eigen broeken waren al te groot geworden en zaten los. nu strak en riem gaatje losser. in de avond heb ik de broek los of een elastiekje ertussen of een huisbroek aan zonder knopen enz mijn buik is iets een bolletje en savonds serieus bol. had ik vorige keer ook trouwens.
gewoonan dat kan alleen als iemand in de fb groep vriendjes met je is. je kunt me pben eventueel. er is nog niet veel activiteit hoor
Dames weet dat het stom is heeeel stom maar voor de positieve test tempratuurde ik en ben na d'r test nog even doorgegaan nou was mijn temperatuur elke ochtend netjes 37.2 maar vanochtend ineens 36.7 nou weet ik af ik mezelf alleen maar gek maak zo maar denken jullie dat het wat betekend?
Hey aris.. Mijn temp was vorige week vrijdag ook ineens gezakt.. Maar andere meiden zeiden dat het daarna niet meer veel zegt