Juni 2014 mama's :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aloha, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap je hoor luca heb nu ook een zoontje en tuurlijk ben ik nieuwsgierig hoe een meisje van mezelf eruit zal zien maar ben net zo gelukkig met nog een zoon, maar ken iemand die zegt ik wil een meisjes en als ik een jongen krijg zou ik echt verdrietig zijn en op dat soort mensen kan ik zo kwaad worden

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Snap wat je bedoeld luca, dat is nieuwsgierigheid inderdaad, als je geen van beide hebt ben je benieuwd naar jongens en meisjes versie van jezelf, als je een van beide al hebt ben je benieuwd naarde andeye versie van jezelf.

Maar zoals aris en jijzelf al aangeven, en ik deel die mening, vind ik het watanders dan d aadwerkelijk voorkeur uitspreken openbaar.

Overigens aris zeg ik niet dat ik iemand veroordeel om het feit dat iets snel vertelt word, mocht dat zo overkomen dan is dat niet de bedoeling, ik vind ook dat iedereen dat zelf moet beslissen natuurlijk!

3. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee aloha zo las ik dat ook niet maar gaf gewoon mijn mening😊

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Pfieeuwww haha ;)

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Maar jij hebt een vriendin die het uitspreekt dus? Lijkt mijecht lastig om daar op een juiste manier mee om te gaan. Heb je er iets van gezegd?

6. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb best kattig gereageerd denk ik en gezegd dat ik het daar totaal niet mee eens ben en dat er genoeg mensen zijn die er een hoop moeite voor moet doen en dat het een groot geschenk blijft maar daar was ze het niet mee eens dus zijn we er maar over op gehouden

7. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ geslacht. Wij hebben al twee meisjes en het maakt me echt niet uit of dit kindje een jongen of een meisje wordt. Drie meisjes lijkt me super. Maar een jongetje vind ik ook heel leuk!! Wel willen we het graag weten bij de 20 weken echo. Ik ben veel te nieuwsgierig.

8. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    En heeft ze gekregen wat ze wilde?

9. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ze is nog niet eens zwanger

10. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    hier maakt het ook niet uit wat het wordt, ik wilde nog een kindje en niet nog een jongen of nog een meisje ;)

11. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    in mijn andere groep van de dec mama's wordt er best negatief op gereageerd dat ik het openbaar heb gemaakt :( maar goed ieder heeft daar zo zijn mening over.

en ik heb er ook juist bij gezet dat ik gewoon hoop dat het gezond is :)
    dus als het jongen wordt ben ik net zo blij! :) Maar een meisje zou ik leuk vinden.
    is het dan raar om voorkeur te hebben ?

en nee ik vind het niet erg dat niet iedereen me steunt als het fout gaat maar wel fijn van de rest die het wel doen.

jij legt het uit zoals ik bedoel :) want ik zou super blij zijn met een jongen maar heb een jongen dus ben nieuwsgierig hoe het is om een meid te hebben :)

dat zou ik nooit zeggen want zo is het niet en zou ook echt kwaad worden van mensen die dat zouden zeggen!

12. Aris87

Aris87 Actief lid

12 mrt 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Stephanie maar suggereerde ook niet dat je het zo bedoelde hoor 😊

13. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Joh iedereen moet het lekker zelf weten wanneer en hoe je het verteld. Iedereen heeft toch altijd wel een mening over iets ongeacht hoe je het doet.

14. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zo reageren. Las ook een aantal weken geleden dat als men niet tevreden is met het geslacht er arbortus gepleegd mag worden :$
    Ik wist niet wat ik las. OMG!

Mij maakt het niet uit, mijn partner ook niet maar hij zou het leuk vinden als het een meisje zou zijn, hij komt uit een gezin met 3 jongens. Maar is wel van mening dat het allerbelangrijkste is dat het gezond is met alles erop en eraan! :D

15. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Weet ik.
    Dankjewel dames ben blij om ff positief berichtjes te krijgen en sturen :)

Gaan jullie nekplooimeting laten doen? En waarom wel of nie?

16. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    O dat wilde ik net vragen!

17. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Ben er wel hard over aan het denken. Bij de andere niet gedaan heel naief ervan uit gegaan dat alles wel goed zou zitten.

18. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Haha ik was je voor :p

19. Me and

Me and Actief lid

8 jun 2013
    274
    1
    18
    NULL
    Utrecht
    Ik denk dat ik wel een nekplooimeting laat doen, meer voor onze geruststelling.
    Je gaat er natuurlijk altijd vanuit dat het goed gaat, maar toch geeft mij persoonlijk een fijner gevoel.

En wat denken jullie van de combinatietest?

20. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    En wat doe je als je negatieve uitslag krijgt? Ik weet ook echt nog niet wat ik moet doen.

Deel Deze Pagina