Juni 2014 mama's :)

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Aloha, Oct 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rondvierkantje

Oct 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whihi oké, eerst mijn ogen open doen dus:p Ik ga zo eerst even op mijn gemak het topic doorlezen:)

Ik ben 21 jaar, en 20 juni uitgerekend. Het wordt ons eerste kindje, en ik hoop voor de borstvoeding te kunnen gaan. Het wordt sowieso een ziekenhuisbevalling, we wonen niet ideaal mochten er hulpdiensten moeten komen.

En qua afspraken: ik heb 6 november mijn eerste echo:)

2. aqua82

aqua82 Actief lid

Sep 16, 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    Ik zeg niet meer dat ik me voor de rest goed voel, per direct misselijk
    Kon net naar de wc rennen! Ook nog uit eten dadelijk..

Moet zeggen me darmen werken nu juist wel goed ( ff afkloppen)

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Mijn darmen werken normaal al prima, maar kan nu 's ochtends echt rennen zodra ik wakker wordt :p

Verder idd weeiig gevoel soms...

4. rondvierkantje

Oct 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aqua82: oei, dat is minder! Hopelijk gaat het snel beter met je misselijkheid en kun je straks fatsoenlijk uit eten:)

Mijn darmen wisselen behoorlijk momenteel. De ene dag kan ik met gemak en de andere dag is het hopeloos. Wel heb ik heel veel last van winderigheid.

5. aqua82

aqua82 Actief lid

Sep 16, 2013
    436
    0
    0
    Limburg
    @ rondvierkantje, ja het hoort erbij he ;)

6. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113
    Mijn kwaaltjes van buikpijn en pijn aan de borsten worden minder... nu sinds gisteren steeds vaker misselijk

7. Blinq

Blinq Bekend lid

Jan 12, 2011
    708
    0
    0
    Hier dus ook zeer wisselende kwaaltjes. Stikonzeker wordt ik er van :x

8. RianneB

RianneB Actief lid

Oct 16, 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Eigenlijk is er ook geen pijl op te trekken he ;) de één heeft daar last van, de ander juist weer niet enz enz

Wel leuk om te lezen hoe dat zit bij anderen!

Een vriendin van mij heeft haar hele zwangerschap elke dag moeten overgeven... Terwijl een andere vriendin van me nu 20 weken is en helemaal nergens last van heeft (op een klein beetje moeheid na)

9. fedi

fedi Actief lid

Sep 14, 2008
    128
    0
    0
    Hier komen rn gaan de kwaaltjes ook!!!!
    Vandaag weer bloed geprikt. Over anderhalve week krijg ik de uitslag.
    Vandaag ook begonnen met de medicijnen. Jeetje dat spul in die spuit voel je wel zeg!! Hopen dat ik morgen de prik zelf kan zetten.
    Ook vandaag opgegeven voor mvm. Ben benieuwd wanneer ze zullen bellen voor een afspraak.

Zijn er vandaag nog dames die controles hadden vandaag?

Zo nu eerst eten en vanavond een alles teruglezen!!

10. Bibababy

Bibababy Actief lid

Sep 11, 2013
    146
    0
    0
    ja, dat is indd het voordeel van de kleine bureau's . je kan bij de intake ook aangeven als je dezelfde wil, garantie is er niet maar mocht ze vrij zijn sturen ze dezelfde. ik heb vorige maand voor een derde x bij iemand gekraamd, heel leuk!

11. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    3,106
    2,347
    113
    NULL
    NULL
    Hai!

Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! :).

@ Kraamzorg, ik werk wel bij een grote organisatie. Maar deze is verdeeld over verschillende teams per regio, en in en team zitten stuk of 15 kraamverzorgsters.
    En wij staan ook echt voor 1 kraamverzorgster binnen het gezin.
    Ik ben erg tevreden over mijn organisatie, is niet 'slechter' dan een kleinere organisatie. :).

En idd, als de kraamverzorgster niet bevalt, geef het aan.. Het is een belangrijke week.. Dan moet je wel iemand in huis hebben waar je je prettig bij voelt :).

12. Aris87

Aris87 Actief lid

Mar 12, 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb op dit moment niet zo heel veel last van kwaaltjes dus zat lekker rustig op de bank en hoor in de keuken mijn zoontje in de kast rommelen en schiet op van de bank en werd er direct aan herinnerd dat ik zwanger ben kreeg zo'n pijnscheut in m'n onderbuik soort bandenpijn hahaha was dat weer even vergeten

13. Bibababy

Bibababy Actief lid

Sep 11, 2013
    146
    0
    0
    fijn dat jullie organisatie daar wel rekening mee houd, hier doen de grotere dat helaas niet.

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Mijn ergste kwaaltje is geloof ik echt het super emo zijn...
    Kan echt vanuit het niet gaan huilen, bij de gedachte dat er weer een mini beebje in mij groeit...

15. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe meiden!

Hier weer een dagje werken overleefd. Had de hele dag een beetje een opgeblazen gevoel, heel gek. Mijn darmen weten ook niet wat ze willen, dan weer een soort obstipatie, dan weer niet... Lijkt wel elke dag anders.

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Ik heb echt gewoon nergens meer last van gehad vandaag.. Ja wat vermoeider maar niks wat met een halfuurtje tot uurtje rustig liggen niet is op te lossen..

Nja en geduld is ver te zoeken.. Maar goed :p
    Niet echt dingen waar aan ik merk dat ik zwanger ben... Ze zeggen wel dat je lichaam hcg sneller accepteert bij een tweede omdat het het allemaal al eens heeft meegemaakt en zich dus sneller weet aan te passen normaal gesproken

17. Aris87

Aris87 Actief lid

Mar 12, 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou wel verklaren waarom ik me nu zo goed voel dreamer

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Ik was bij de eerste ook kiplekker... Alleen vermoeid en later bekkenklachten.. Die ik nu overigens ook al heb...

19. Aris87

Aris87 Actief lid

Mar 12, 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was eigenlijk ook alleen heel moe verder geen klachten wel al met 30 weken opgenomen wegens zwangerschapvergifteging

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Aii das wel zuur Aris!
    Owja, ik had n te hoge bloeddruk dus kon na twee controles vk gelijk het ziekenhuis in ;) Daar wel elke controle een echo gehad (dus zou bijna hopen dat het nu weer het geval is :p Ben toevallig iets meer dan n maand geleden gestopt met medicatie, anders had ik gelijk in het zh onder controle gekomen :p ) En met 38+1 ingeleid vanwege te weinig vruchtwater mja dat kan iedereen overkomen :p (en ik me maar afvragen waar dat strakke gevoel op mn buik toch vandaan kwam :p )

Share This Page