Welkom Elionorah en gefeliciteerd! @Luca heb je ook nog gevoel blaasonsteking te hebben? @ cathrien, ja die pijntjes herken ik wel. Hou mezelf voor dat het de darmen zijn die flink plaats aan het maken zijn. Hoelaat mag je dinsdag? Ik om 16.00. Fijne weekend!
Ik kreeg hoogzomer ook rode bultjes door teveel zon, jeuken! Kijk uit voor een zwangerschapsmasker, goed insmeren met sunblock ookal ben je de zon gewend en hoeden dragen.
Ik vond dit caramel, Babybladen.nl - Bezoek aan Zanzibar blijkbaar is er wel 'iets'! ( ja ik ben een nerd en vind dat interessant dus ga googlen haha) Hakuna matata - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Anna Michalska - WaarBenJij.nu je wist het waarschijnlijk allemaal allang haha
Goeiemorgen meiden!! Zo lekker een dagje vrij vandaag! Gisteren is onze bank gebracht, Aaahww ben zooo blij ermee! Zal straks wel even een foto maken! Hier eigenlijk niet veel te melden, voel me gewoon & dat maakt me ook weer onzeker, ga straks nog even een kv test halen.. Morgen 5 weekjes, en maandag komt mvm langs!
GewoonAn, daar zat ik vd week ook aan te denken. Om volgende week evt nog een cb te doen, kijken of ie dan 3+ aangeeft haha Maar ergens durf ik ookw eer niet.. Bij mn dochter had ik opeens n hele lichte test hihi
ben ik toch niet de enigste die zo onzeker is en maar blijft testen! heb er inmiddels al 7 gedaan pffff..... eigenlijk gaat dat te ver Mijn eerste cb gaf 1-2 weken aan heb eergisteren weer een gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Nu heb ik met mezelf afgesproken om er geen meer te doen! heb nu genoeg bewijs dat ik echt zwanger ben en als het mis gaat tja dan kan ik helaas toch niet tegenhouden en dan heeft het zo moeten zijn. Ben wel zo blij als het 12 nov is en ik eindelijk een echo krijg. Iedereen succes met wachten en aan alle nieuwe GEFELICITEERD!
Ik denk dat ik wel tegen de 11 testjes aan zit! Hier me bank btw! Bekijk bijlage 357017 Vind hem echt te gek! Past ook perfect bij de rest van de meubelen! <3
haha en ik maar denken dat ik niet normaal ben omdat ik blijf testen... maar het is dus vrij normaal haha maaaaaaaar wat een geweldig mooie bank zeg!
Jullie winnen toch niet van mij hoor. Even tellen 2 action 4 kv 3 cb 8 vroege van zwanger en kids en had nog een verdwaalde dipstick o en 3 van testjezelf.nu
An de bank is super. Het tafeltje trouwens ook! Ben trouwens sinds 3 dagen moeeeee. Zo rond en uur of 11 s morgens kak ik helemaal in en blijf ik gapen. Ga zo even de oudste terug naar school brengen en dan met de jongste naar logopedie. Kom daarna op de rest reageren.
wauw hij is mooi je bank en hij staat erg gaaf. Bah ik werd vannacht rond een uur of 1:00 wakker met hele erge steken links onder in mijn buik... was echt beetje akelig... maar toen ik mijn hand erop hield (warmte) leek het af te nemen en na 15 minuten was het weg... steken van mijn baarmoeder die groeit ofzo? ik weet het niet... weet wel dat ik er wakker van werd en ik het echt eng vond.
Leuke bank! Ik ben ook verliefd op je tafeltje @de rest; heb niet alles gelezen. Jullie schrijven veel hihi. Wbt de uitslag in het gezicht moest ik ook meteen aan zwangerschaps masker denkeb. Heb het zelf namelijk ook een beetje gehad. Hier ligt dl lekker op bed te slapen na een ochtend psz. Verder weinig veranderd. Soms wat misselijk of opgeblazen. Lig nu ff op de bank en ga zo dutje doen. Ben moeeee... Truste
Pff ik ga snel maar eens teruglezen.. heb veel gemist zie ik! Net iemand van moeders voor moeders geweest, knaltest! Ik mag nu al beginnen met 5 weken, in plaats van met 6 weken. Ieder ding maakt het toch weer echter, kan niet wachten tot de eerste echo!
Sorry kan helaas niet op iedereen reageren! Welkom aan de nieuwe zwangere super leuk! Hier is MvM langs geweest. Moest weer een test doen. De zwangerstreep stond er eerder dan de controle streep en die vrouw keek naar me buik en zei: weet je zeker dat je maar 6 weken zwanger bent? Ik van ja denk van wel ben vorige maand ongi geworden dus... En toen zei ze: tja kan natuurlijk ook een tweeling zijn! 😯 komt in de familie voor en heeft al 1 generatie overgeslagn dus zou zomaar eens kunnen. Nja we zien et met de echo dan wel. Spannend hoor! Sorry voor me ego-bericht moest het ff kwijt. x
Caramelbaby Wat spannend zeg helemaal in Afrika. Hoe warm is het bij jullie nu? kraambureau Hebben jullie je al aangemeld? Ik nog niet. Meikie 18 november de echo. Spannend. nog wat nieuws gehoord bij de vk? Knopper Jij ook veel dieren? Wij hebben twee vogels, twee honden, paar vissen en 3 konijnen. Mama tuttebel Hihih jij begint al vroeg met zin hebben in lekkere dingen! Cindy Ben nog niets aangekomen maar mijn buik is wel opgezet. Elionorah Welkom. Wanneer ben je uitgerekend? Cathrien Veel plezier dit weekend! Hoop ook voor je dat het weer meezit! Aqua Had vanmorgen wel nog dat gevoel van een blaasontsteking maar nu niet meer. Heel vaag. Misschien zijn het wel gewoon mijn darmen. Weet het ook niet. Daniiele Fijn dat je zo'n goede test had! Pinkeltje Zei ze dat op basis van je test of van je buik? Ga even wat in huis doen.
Dat had ik ook! Mijn teststreep stond er ook eerder dan de controlestreep. Het was ook echt een knaller. Ze zei dat ik een goede kandidaat was, ben nu 5 weken en kan gelijk beginnen. Wanneer heb je de echo? Spannend dan...